Theo en Thea en het tenenkaasimperiumquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:25 schreef k_man het volgende:
Sjongejongejonge is het al begonnuh?
Heb je wel 'ns een leverworst gewonnuh?
Hiep hiep hoera!
Theo Thea!
Je hield al vroeg van dom vermaak...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:30 schreef Jordy-B het volgende:
villa achterwerk
wat was ik blij dat we op 'n gegeven moment telekids hadden op 't andere net...
nee... villa achterwerk, daar kweek je pas hersentjes mee.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Je hield al vroeg van dom vermaak...
Hoe jong ben jij wel niet?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:39 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik was van de telekidsgeneratie. Dat villa achterwerk vond ik altijd zo achterlijk, met die kútcamera die de hele tijd moet bewegen, en die 3 graftakmongolen die een beetje debiel staan te doen. Nee, zelfs toen ik 6 was vond ik dat al kinderachtig.
Ik ben 17, in mijn tijd was er ook nog villa achterwerk.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe jong ben jij wel niet?
Villa Achterwerk was erg leuk toen ik er naar keek, maar dat is wel zo'n 17 jaar terug.
En hoe oud moet je ook al weer zijn om onder twintigers te vallenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:39 schreef k_man het volgende:
Nog zo'n broekie...
Tjee, het is jeugdsentiment voor twintigers en dertigers hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |