Je kan hooguit wat bij Yvonne gaan likken met als doel mij te bannenquote:Op woensdag 10 november 2004 21:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
Ik zocht op rozen....quote:Op woensdag 10 november 2004 20:59 schreef knowall het volgende:
[..]
Dat zijn geen rozen
edit: nou vooruit misschien zitten er toch een paar rozen tussen
[afbeelding]
Opscheppen is ook een vak.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
Opscheppen? Lul niet zo dom man....quote:Op woensdag 10 november 2004 21:04 schreef Snakey het volgende:
Opscheppen is ook een vak.![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Lul
Lief hoorrr, dat je altijd een antwoord geeft, je zou echter eens wat meer na moeten denken voor je het doet.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Opscheppen? Lul niet zo dom man....
Mods willen altijd het laatste woord hebben, daarom ben ik ook zo dol op Feedback topics daar gooien ze nooit een slot op om het laatste woord te krijgen :')quote:Op woensdag 10 november 2004 21:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lief hoorrr, dat je altijd een antwoord geeft, je zou echter eens wat meer na moeten denken voor je het doet. :')
Je vergist je wederom Knowall. Niet allemaal willen het laatste woord hebben. Maar met Calvje in discussie gaan is eindeloos.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:11 schreef knowall het volgende:
[..]
Mods willen altijd het laatste woord hebben, daarom ben ik ook zo dol op Feedback topics daar gooien ze nooit een slot op om het laatste woord te krijgen :')
[afbeelding]
En ook jij praat onzin, maar dat ben ik ook niet anders van jou gewendquote:Op woensdag 10 november 2004 21:08 schreef robh het volgende:
Calvobbes is van mening dat je best een topic mag verzieken als het van een kloon is.
Ik moet nog zo veel lerenquote:Op woensdag 10 november 2004 21:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je vergist je wederom Knowall. Niet allemaal willen het laatste woord hebben. Maar met Calvje in discussie gaan is eindeloos.![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En ook jij praat onzin, maar dat ben ik ook niet anders van jou gewend
Lulquote:Op woensdag 10 november 2004 21:15 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik moet nog zo veel leren
En nu heb ik er genoeg van!
Later
Ow dat kan best. Ik houd dat niet bij.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:16 schreef Snakey het volgende:
:[w Robh heeft meer goede topics als jij hier ooit gepost hebt.
Het gaat niet om de waarheid, het gaat om het topic. Zelfs in GC mag dat af en toe op het grensje zijn, toch?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow dat kan best. Ik houd dat niet bij.
Maar dat wil nog niet zeggen dat hij altijd de waarheid zit te vertellen
Ik heb geen idee waar je nu weer heen wilt Snakey.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:21 schreef Snakey het volgende:
Het gaat niet om de waarheid, het gaat om het topic. Zelfs in GC mag dat af en toe op het grensje zijn, toch?
Ontwijkende antwoorden.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je nu weer heen wilt Snakey.
Wel topic en welk grensje bedoel je?
Hoe kan ik nou ontwijkend antwoorden als ik niet eens weet wat je vraagtquote:Op woensdag 10 november 2004 21:25 schreef Snakey het volgende:
Ontwijkende antwoorden..
Oud zeer ofzo?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef robh het volgende:
Het ging over klonen die topics openden in GC. En jij was erg goed in het "kutkloon, slotje!" roepen. En dat moest maar kunnen, aldus jij.
Antwoorden?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ontwijkende antwoorden..
De groeten.![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou ontwijkend antwoorden als ik niet eens weet wat je vraagt
Vandaar dat je maar niet snapt wat ik je probeer duidelijk te makenquote:Op woensdag 10 november 2004 21:32 schreef veldmuis het volgende:
* calvobbes leest er zeker overheen?
Volgens mij ben je zo lief, maar je snapt het niet.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Vandaar dat je maar niet snapt wat ik je probeer duidelijk te maken
Ik probeer je geestelijk zo instabiel te maken dat je R&P gaat moddenquote:Op woensdag 10 november 2004 21:32 schreef calvobbes het volgende:
Oud zeer ofzo?
En daar kom je nu een soort van wraak voor nemen ofzo?
Of wat wil je bereiken met uit de sloot halen van oude koeien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |