Bedankt voor je bijdrage, trouwens.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:11 schreef knowall het volgende:
[..]
Hoi ik kom er ook weer even mee bemoeien en ik wil gaarne vermelden dat ik het geheel met het bovenstaande eens ben. Doei.
[afbeelding]
Ik zou niet weten waarom.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:13 schreef Snakey het volgende:
Nu nog even op de rest van me post reageren.![]()
Ik heb jou vaak zat antwoord gegeven veldmuis.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:13 schreef veldmuis het volgende:
Het antwoorden geven ofzo?
Ik besefte het niet, maar je begrijpt het echt niet..., blijkt...quote:Op woensdag 10 november 2004 23:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom.
Je maakt toch gewoon een opmerking? Ik zou niet weten waarom ik daar dan nog op moet reageren.
Als ik vond dat ik daar op had moeten reageren, dan had ik dat wel gedaan.
Het was geen onzin, het was sarcasme.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:30 schreef calvobbes het volgende:
Wat snap je niet aan mijn sluitposts Xebro?
GC is geen Onzin forum. Als jij onzin topic gaat openen en daar zelf onzin reacties in gaat geven, dan gaat het topic op slot.
Simpel.
Ben je nou echt zo dom om dat verschil niet te zien of loop je weer eens alleen maar te kloten?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:32 schreef Xebrozius het volgende:
Het was geen onzin, het was sarcasme.
Tevens heb ik echt zuurstof atomen vernietigd en een pissebed overreden...
Waarom is dat leed minder dan het overlijden van een kat?
Het is maar net waar je meer gehecht aan bent.
Linkje, graag.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het was geen onzin, het was sarcasme.
Tevens heb ik echt zuurstof atomen vernietigd en een pissebed overreden...
Waarom is dat leed minder dan het overlijden van een kat?
Het is maar net waar je meer gehecht aan bent.
Omdat er nog geen slotje op zit.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:31 schreef Xebrozius het volgende:
Kan iemand mij serieus uitleggen waarom dat katten topic nog wel open is?
Succesquote:Op woensdag 10 november 2004 23:35 schreef Xebrozius het volgende:
Dit riekt verdomme naar discriminatie, blijkbaar zijn sommige levens minder dan die van anderen...
Als ik nu een topic open over een brute hongerige neger, en jij sluit hem dan ga ik ook aangifte doen bij het MDI.
Whatever, maar ook in GC mag af en toe wel wat geklooi, onz zijn hoor.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom om dat verschil niet te zien of loop je weer eens alleen maar te kloten?
Ik denk dat laatste, want voor dat eerste schat ik je wel slimmer in.
Ik ben jou sig nu zoquote:Op woensdag 10 november 2004 23:36 schreef knowall het volgende:
[..]
Omdat er nog geen slotje op zit.
Logisch.
[afbeelding]
Dat is ook exact mijn bedoelingquote:Op woensdag 10 november 2004 23:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben jou sig nu zo![]()
Lulquote:Op woensdag 10 november 2004 23:39 schreef knowall het volgende:
[..]
Dat is ook exact mijn bedoeling
[afbeelding]
Mijn zin mocht niet meerquote:Op woensdag 10 november 2004 23:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lul![]()
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 10 november 2004 23:42 schreef knowall het volgende:
[..]
Mijn zin mocht niet meer
Dus heb ik maar een duidelijke smiley gemaakt die weergeeft hoe ik over de vaste smileys van Tong80 en Furby denk
[afbeelding]
jottem wat een duidelijke smileyquote:Op woensdag 10 november 2004 23:42 schreef knowall het volgende:
[..]
Mijn zin mocht niet meer
Dus heb ik maar een duidelijke smiley gemaakt die weergeeft hoe ik over de vaste smileys van Tong80 en Furby denk
[afbeelding]
Ow dat is er ook wel Snakey. Er zijn zat topics met geklooi en onzin in GC.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:37 schreef Snakey het volgende:
Whatever, maar ook in GC mag af en toe wel wat geklooi, onz zijn hoor.
Doe normaal zeg! De gedachte alleen alquote:Op woensdag 10 november 2004 23:37 schreef Snakey het volgende:
Whatever, maar ook in GC mag af en toe wel wat geklooi, onz zijn hoor.
quote:GC is niet bedoeld voor humor. Slotje
Hou eens op met posts verwijderen? ajb?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow dat is er ook wel Snakey. Er zijn zat topics met geklooi en onzin in GC.
Kijk eens wat verder dan alleen naar de topics die ik op slot zet of topics waar ik in mod.
En mag ik jou en Knowall er ook aan herinneren dat dit geen slowchat topic?
Als jij wegblijft uit dit topic, of gewoon ontopic post. Dan blijf ik van die wisknop afquote:Op woensdag 10 november 2004 23:49 schreef Xebrozius het volgende:
Kan die kneus ook ff niet geilen op die delete knop?
Hey, vrijheid van meningsuiting!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als jij wegblijft uit dit topic, of gewoon ontopic post. Dan blijf ik van die wisknop af
Gebruik je verstand eens een keer Xebro.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:51 schreef Xebrozius het volgende:
Hey, vrijheid van meningsuiting!
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:55 schreef calvobbes het volgende:
Je bent veel slimmer dan je je voordoet.
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je bent veel slimmer dan je je voordoet.
Sorry, klets me even bij? Welk topic?quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:35 schreef paultjuhhh het volgende:
NOUJA WAAROM GOOI JE MN TOPIC OP SLOT
nouja alleen omdat er weer het woordje neger in voor komtquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah juist, onsamenhangend geleuter over negers en turken die een huis gaan beroven en hoe stoer jij wel de politie gebeld hebt. Ik snap het.
O ja, hij blijft dicht
nah ok, hebt wel btje gelijk, maar ik zeg toch nix onaardigs over buitenlanders in mijn topicquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet elk verhaal is even spannend Paultje
En het is niet persoonlijk hoor.... maar denk je dat een los verhaal over turken en negers en inbraken 300 posts gaat halen zonder dat het in een enorme baggerpartij ontaardt? Okee dan![]()
okquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Paul, een beetje discussie is wel leuk in GC. Als je net het huis van de buren gered hebt van inbrekers is dat natuurlijk best spannend, zeker als je foto's hebt. Heb je foto's??Oh jammer. Maar het eeuwige gepolariseer over "daders met getinte huidskleur" ben ik een beetje zat, snap je? Jaaa dat snap je
Begrijp ikquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ok![]()
( maar wou nog wel ff zeggen dat het me er niet omging dat ze getinte huidskleur hadden)
Mag ik dat ook?quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:02 schreef TrenTs het volgende:
edit: Offtopic? Kinderachtig gescheld kun je ook mailen naar calvobbes [at] fok.nl
Kom op zeg, ik hak alleen in op een schrijffout.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:02 schreef Xebrozius het volgende:
edit: Niet doen.
Er staat geen schrijffout in die opmerking die jij quote, hooguit dat jij het verkeerd interpreteerd. Dus misschien moet jij eens minderen met cafeīne.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:17 schreef Xebrozius het volgende:
Kom op zeg, ik hak alleen in op een schrijffout.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Er staat geen schrijffout in die opmerking die jij quote, hooguit dat jij het verkeerd interpreteerd. Dus misschien moet jij eens minderen met cafeīne.
H-a-k-e-nquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Begrijp ikMaar goed, je weet zelf wel hoeveel lui juist daar op in gaan hakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |