Ik gooide het topic niet op slot omdat ik niveau te laag vond ofzo. Dus dat slotje heeft niks te maken met of ik wel of niet een niveau bepaal.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:28 schreef Snakey het volgende:
Je gooit een slotje op een topic dus geef je iets meer als je mening daarover. En daarmee bepaal je iets.
Die discussie ga ik niet met jou voeren hier aangezien het offtopic is, en jij moeilijk op andere gedachten te brengen bent vrees ik.quote:Ben je nou zo'n onbegrijpende lul of gedraag je je alleen maar zo?
Je laat je anders flinkt uit over niveau in je sluitpostje. Je hangt hier nogal de vermoorde onschuld uit.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:33 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik gooide het topic niet op slot omdat ik niveau te laag vond ofzo. Dus dat slotje heeft niks te maken met of ik wel of niet een niveau bepaal.
[..]
Die discussie ga ik niet met jou voeren hier aangezien het offtopic is, en jij moeilijk op andere gedachten te brengen bent vrees ik.
Je kunt me mailen via calvobbes[a]fok.nl
Dat maak jij ervan. Je zou je eens niet zo moeten focussen op wat ik doe en kleine dingen een negatieve draai proberen te geven zodat je weet wat kunt klagen op mijn modden.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:40 schreef Snakey het volgende:
Je laat je anders flinkt uit over niveau in je sluitpostje.
Ik ga geen enkele discussie uit de weg. Alleen de discussie die jij wilt aangaan, hoort niet in dit topic en ook niet op dit forum.quote:Ik weet dat je liever met me zou mailen en de hele discussie hier uit de weg zou gaan. Dat ga ik dus niet doen.
Een vraag stellen over een slotje is niet offtopic. Maar met mij de discussie aangaan over mij persoonlijk, DAT is offtopic, en dus hier niet op zijn plaats.quote:Dat oftopic moet je me ook even uitleggen. Ik zeg iets over een topic wat je net sloot. Wat is daar in godsnaam off topic aan?
Ik ga, en ben nog nooit! de discussie aangegaan met je over jou persoonlijk. Hoe kom je daar nou weer bij? IIk focus me totaal niet op wat jij doet maar het valt me af en toe gewoon op, je maakt echt rare beslissingen af en toe.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Je zou je eens niet zo moeten focussen op wat ik doe en kleine dingen een negatieve draai proberen te geven zodat je weet wat kunt klagen op mijn modden.
[..]
Ik ga geen enkele discussie uit de weg. Alleen de discussie die jij wilt aangaan, hoort niet in dit topic en ook niet op dit forum.
[..]
Een vraag stellen over een slotje is niet offtopic. Maar met mij de discussie aangaan over mij persoonlijk, DAT is offtopic, en dus hier niet op zijn plaats.
Maar blijkbaar wil je het gewoon niet snappen of je wilt gewoon niet lezen wat ik zeg. Ik zie nu alweer dat je dingen verkeerd leest en andere uitlegt. Dus nogmaals, je kunt mij mailen of de FA's over mij mailen, ik ga deze discussie HIER niet met jou aan.
quote:Op donderdag 4 november 2004 00:53 schreef Snakey het volgende:
En ja, laten we de FA's hierin betrekken. Alsof ze het nog niet gelezen hebben.![]()
Hoi,quote:Op donderdag 4 november 2004 01:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Topic is dicht en blijft dicht en helemaal met zo'n openingspost
Owquote:Op donderdag 4 november 2004 01:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoi,![]()
Daar ging het helemaal niet over.
Wat je vind moet je naar de politie brengenquote:Op donderdag 4 november 2004 01:09 schreef Snakey het volgende:
Ik vind trouwens dat je je helemaal niet hoeft te bemoeien met disscussies tussen mij en Calvobbes.![]()
Hou toch op, Calvobbes wil de discussie alleen niet aan omdat hij geen gelijk heeft. Daar hoeven we niet over te mailen.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Ow
Dan kan het via mail![]()
Grapjas.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:10 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat je vind moet je naar de politie brengen
Dat zal bestquote:Op donderdag 4 november 2004 01:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hou toch op, Calvobbes wil de discussie alleen niet aan omdat hij geen gelijk heeft. Daar hoeven we niet over te mailen.
En weer een reden om niet met jou in discussie te gaan. Jij leest toch alleen maar wat je wilt lezen en accepteert niet wat ik tegen je zeg.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:11 schreef Snakey het volgende:
Calvobbes wil de discussie alleen niet aan omdat hij geen gelijk heeft.
Is dit nou een feedbacktopic of niet?? Doe niet zo raar, feedback is feedback. En als mensen een opmerking hebben over de moderatie in GC moeten ze die hier kwijt kunnen!quote:Op donderdag 4 november 2004 01:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat zal best
Alleen daar is dit topic niet voor bedoeld wel?
En wat was nou precies je probleem met de moderatie?quote:Op donderdag 4 november 2004 01:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Is dit nou een feedbacktopic of niet?? Doe niet zo raar, feedback is feedback. En als mensen een opmerking hebben over de moderatie in GC moeten ze die hier kwijt kunnen!
Feedback en vragen over slotjes en modacties in GC kun je hier kwijt.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:16 schreef Snakey het volgende:
En als mensen een opmerking hebben over de moderatie in GC moeten ze die hier kwijt kunnen!
De opmerking in dit sluitpostje.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:17 schreef nikky het volgende:
[..]
En wat was nou precies je probleem met de moderatie?
Ja en?quote:Op donderdag 4 november 2004 01:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
De opmerking in dit sluitpostje.
Zou jij willen adverteren op FOK?
Wel effe lezen voor je je ermee gaat bemoeien ajb.![]()
Wat een onzin. Nogmaals dan maar. Ik heb nog nooit iets persoonlijks over je gezegt. Als ik dat al zou doe zou ik het per definitie over de mail doen. Ik zeg iets over je mod gedrag. En dat probeer je heel de tijd af te wimpellen en in iets van mij persoonlijk te maken. Je zit behoorlijk fout.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Feedback en vragen over slotjes en modacties in GC kun je hier kwijt.
Je persoonlijk ongenoegen over mods kun je kwijt via mail naar de betreffende mods of de Forum Admins. Zo moeilijk is dat toch niet?
quote:Op donderdag 4 november 2004 01:19 schreef Snakey het volgende:
dit sluitpostje.
quote:Op donderdag 4 november 2004 01:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja en?
Durf jij met droge ogen en zonder te lachen te beweren dat dat topic een hoogstandje discussiėren was?
quote:Op donderdag 4 november 2004 01:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]![]()
![]()
Inlijsten en op de binnenkant van je wc deur hangen, foto maken en posten in Hoe ziet jouw wc-deur eruit?
Ik heb geen deur in me wc, trouwens. Wanneer kom je langs?quote:Op donderdag 4 november 2004 01:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]![]()
![]()
Inlijsten en op de binnenkant van je wc deur hangen, foto maken en posten in Hoe ziet jouw wc-deur eruit?
O ja, trouwens. Vertel me eens waarom ik hier geen kritiek op Calvobbes mag hebben maar het per mail moet oplossen? Buiten dat mijn kritiek geenszins op de man is mag ik toch geen kritiek hebben, of wordt ik in ieder geval doorverwezen naar zijn mail.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja en?
Durf jij met droge ogen en zonder te lachen te beweren dat dat topic een hoogstandje discussiėren was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |