Teken van onmacht.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:52 schreef JaWi het volgende:
Zwaai smiles zijn zo kinderachtig.
Ja. Ik kan niet ontkennen dat je gelijk hebt. Een zwaai smile kan 2 dingen betekenen. Een machteloos gebaar of een melding van aankomst of vertrek in een reeks. Allebei kut dus.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Teken van onmacht.
Calvobbes gaat zeuren bij Cynix om een ban.
Dr_Flash gaat een beetje dom lopen zwaaien.
Gewoon negeren.
Manneke toch. Ik zal het niet meer doen. Sorry voor je tere kinderzieltje.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oh nee, je leest me op een enrom belerende toon de les.
Mijn kinderzieltje heeft er een teringhekel aan als mensen iets zeggen wat op meerdere manieren opgevat kan worden, en dan lopen te zeiken dat ze het niet zo bedoelden.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Manneke toch. Ik zal het niet meer doen. Sorry voor je tere kinderzieltje.
Ik schreef een eenduidig lapje tekst. Jij verdraait mijn woorden. Ik zeg daar wat van. Jij gaat lopen huilen als een kind en het is MIJN schuld?quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mijn kinderzieltje heeft er een teringhekel aan als mensen iets zeggen wat op meerdere manieren opgevat kan worden, en dan lopen te zeiken dat ze het niet zo bedoelden.
Schrijf dan een eenduidig lapje tekst of houdt gewoon je smoel.
God, het is weer duidelijk dat de crew je alweer flink heeft geindoctrineerd.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schreef een eenduidig lapje tekst. Jij verdraait mijn woorden. Ik zeg daar wat van. Jij gaat lopen huilen als een kind en het is MIJN schuld?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Begrijp ikMaar goed, je weet zelf wel hoeveel lui juist daar op in gaan hakken
quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Begrijp ikMaar goed, je weet zelf wel hoeveel lui juist daar op in gaan haken
Je kan nog zo'n mooie post maken. Je kan al je hersencreativiteit uiten. Maar met een zwaaismile doe je alles teniet.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh, je bent meer volwassen door het gesprek te beeindigen nadat je je als een achterlijke gedragen hebt.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Rel ze nog vanavond jongens
En enigzins serieuze discussie in een feedbacktopic van een forum waar je notabene zelf moderator van bent, kap je zo af? En dan nog die zwaaismile.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Rel ze nog vanavond jongens
Nee, een moederl;ijk adviesquote:Op maandag 15 november 2004 03:20 schreef zoalshetis het volgende:
weer een dreigement yvonne?
Huj er staat een typfout in je post!quote:Op maandag 15 november 2004 03:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, een moederl;ijk advies :')
Geef *hier* een logisch antwoord op de vraag waarom je... zie OPquote:Op maandag 15 november 2004 03:19 schreef yvonne het volgende:
Als jullie gewoon eens gingen slapen?
Is ook een optie
Jamaar, jamaar,quote:Op maandag 15 november 2004 03:21 schreef zoalshetis het volgende:
dan is het goed. slaap lekker moeder, wist je dat slaap bij vrouwen rimpelverlagend werkt?
Dat is voor de zwakkelingenquote:Op maandag 15 november 2004 03:19 schreef yvonne het volgende:
Als jullie gewoon eens gingen slapen?
Is ook een optie
Wat hij ^^^ zegtquote:Op dinsdag 16 november 2004 02:21 schreef bolivian het volgende:
Geachte knowall,
dat is wél bagger
Hoogachtend,
Bolivian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |