Ja, relaxed, als je huis verwoest is enzoquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:46 schreef verschoor het volgende:
lijkt me wel bruut![]()
Als ze iets heftiger dan de aardbeving waar dit topic over gaat iigquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:57 schreef Fool het volgende:
[..]
Ja, relaxed, als je huis verwoest is enzo![]()
met in je achterhoofd dat je weet als je daar woont dat dat kan gebeuren.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:57 schreef Fool het volgende:
[..]
Ja, relaxed, als je huis verwoest is enzo![]()
Ja, maar hele volksstammen verhuizen uit alle gebieden ter wereld waar aardbevingen voorkomen is ook niet echt een optie.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:11 schreef verschoor het volgende:
[..]
met in je achterhoofd dat je weet als je daar woont dat dat kan gebeuren.
oke mee eens..........quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:13 schreef Fool het volgende:
[..]
Ja, maar hele volksstammen verhuizen uit alle gebieden ter wereld waar aardbevingen voorkomen is ook niet echt een optie.
Het is nu eenmaal zo, je zult het toch moeten acceptern, maar het is en blijft natuurlijk helemaal kut!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:15 schreef verschoor het volgende:
[..]
oke mee eens..........![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:17 schreef Onderbroek het volgende:
Sjezus man..ik zou buiten gaan staan tijdens zo'n aardbeving...zou m'n broek volschijten..vooral in een flat
Ik zou trouwens niet tussen de flats gaan staan, mss een beetje een open ruimte opzoeken!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:17 schreef Onderbroek het volgende:
Sjezus man..ik zou buiten gaan staan tijdens zo'n aardbeving...zou m'n broek volschijten..vooral in een flat
Dat was Kobe, 1995, en de aarbeving kostte aan 5500 mensen het leven, 300.000 mensen raakten dakloos en alles werd verwoest eigenlijk. Het was dan ook een beving van 7.2 op de Schaal van Richter....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:56 schreef classpc het volgende:
Ik vind het wel cool om dan van die filmpjes te zien met kantoren waar allemaal computers en televisieschermen staan die dan op de grond donderen.
Ik weet niet meer bij welke aardbeving ik dat in het nieuws zag.
Zal toch wel wat zwaarder zijn geweest.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:08 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb een keer een aardbeving van 7.1 op de schaal van richter meegemaakt. Zat ikt och wel een aardig eindje van het episch centrum
Hier in Griekenland is het ook regelmatig raak. Je went er wel aan, maar toch schrik je steeds als je 's nachts wakker wordt omdat je bed en de muren heen en weer gaanquote:, maar het was wel een raar gevoel. Alles gaat heen en weer, en voor mijn gevoel leek het heel lang te duren voordat het over was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |