Even doorredenerendquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:23 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Ik weet dat het onlogisch klinkt maar een snelheid per minuut b.v 10 km/min
is hetzelfde als 10km/60sec
10 km+ 60sec= 10km/min
Je mag rudeonline zijn hele verleden wel even nalezenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:30 schreef yvonne het volgende:
Ik nomineer deze voor het leukste topic van 2004
Yeah... you wouldquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:30 schreef yvonne het volgende:
Ik nomineer deze voor het leukste topic van 2004
Inderdaad, als je een afstand hebt en je telt daar de tijd bij op welke je nodig had dan krijg je vanzelf een afstand per tijdseenheid.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:27 schreef Varr het volgende:
Volgens jou is:
Afstand+tijd=snelheid
Theorie?
Je mag zo rekenen hoor, maar wat je ermee opschiet............................................quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:33 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Inderdaad, als je een afstand hebt en je telt daar de tijd bij op welke je nodig had dan krijg je vanzelf een afstand per tijdseenheid.
Wij gebruiken nu meestal de eenheden sec,min, uur. Maar je zou ook een snelheid kunnen berekenen per 10sec. 10 sec wordt dan de eenheid van snelheid.
+ Hoe hard ga je ? ...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:33 schreef rudeonline het volgende:
[..]
10 sec wordt dan de eenheid van snelheid.
Aargh! De eenheid van snelheid is juist... Hm, je neemt ons in de maling, is het niet?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:33 schreef rudeonline het volgende:
10 sec wordt dan de eenheid van snelheid.
Je bent een van de weinige die dat goedkeurt. Wat ik ermee opschiet is dat ik probeer aan te tonen dat tijd en ruimte dezelfde zijn en dat ik wil uiteggen dat de lichtsnelheid eigenlijk 0 is en dat wij bewegen met 300.000 km/sec door de tijd. Licht is slechts een spoor van verbruikte energie wat achterblijft in de tijd.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je mag zo rekenen hoor, maar wat je ermee opschiet............................................
Pjee, ga zijn post history langs...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:37 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Aargh! De eenheid van snelheid is juist... Hm, je neemt ons in de maling, is het niet?
Sadistquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:22 schreef yvonne het volgende:
KOm, ik laat dit open, ik verveel me, maar alleen in dit topic blijven he!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:33 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Inderdaad, als je een afstand hebt en je telt daar de tijd bij op welke je nodig had dan krijg je vanzelf een afstand per tijdseenheid.
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:37 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hm, je neemt ons in de maling, is het niet?
Ik vind het prima dat je zo telt, we hebben natuurlijk altijd mensen nodig die anders denken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:38 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige die dat goedkeurt. Wat ik ermee opschiet is dat ik probeer aan te tonen dat tijd en ruimte dezelfde zijn en dat ik wil uiteggen dat de lichtsnelheid eigenlijk 0 is en dat wij bewegen met 300.000 km/sec door de tijd. Licht is slechts een spoor van verbruikte energie wat achterblijft in de tijd.
Bitchquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Je hebt gewoon een bepaalde tijd, en een bepaalde afstand, wie zegt dat je iets moet afleggen? Waarom is er persee sprake van snelheid bij een tijd en een lengte/afstand/quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:33 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Wij gebruiken nu meestal de eenheden sec,min, uur. Maar je zou ook een snelheid kunnen berekenen per 10sec. 10 sec wordt dan de eenheid van snelheid.
Wat je nu probeert staat ongeveer gelijk aan een Jehova proberen te overtuigen om een schaap van achteren te nemen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:42 schreef Varr het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een bepaalde tijd, en een bepaalde afstand, wie zegt dat je iets moet afleggen? Waarom is er persee sprake van snelheid bij een tijd en een lengte/afstand/
Kijk, dat is klare taal.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:41 schreef Haushofer het volgende:
Rude, je bent een domme lul.
Hij mag 1 topic van me hebbenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:41 schreef Haushofer het volgende:
Wil je dan nu wel ophouden?
Bril-jantquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Wat je nu probeert staat ongeveer gelijk aan een Jehova proberen te overtuigen om een schaap van achteren te nemen.
Wacht even... dus als ik een half uur op de bus sta te wachten wacht ik eigenlijk helemaal niet op de bus ? ?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:43 schreef rudeonline het volgende:
beweging is tijd. Bij het nulpunt van beweging is de tijd 0.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Wat je nu probeert staat ongeveer gelijk aan een Jehova proberen te overtuigen om een schaap van achteren te nemen.
Jawel, want de bus rijdt bijna even hard mee en dan moet je het verschil in tijd proberen op te heffen. Als ik zijn vorige topics tenminste goed heb begrepen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wacht even... dus als ik een half uur op de bus sta te wachten wacht ik eigenlijk helemaal niet op de bus ? ?
Ik denk dat die ALLE beweging bedoelt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wacht even... dus als ik een half uur op de bus sta te wachten wacht ik eigenlijk helemaal niet op de bus ? ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |