Ma ook goed?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:34 schreef ChOas het volgende:
Kan je even aan je pa vragen of hij in WFL wil kijken ?
Je moet een nette mail sturen naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:38 schreef brechtje het volgende:
Ik ben nog steeds geen mod!
Nog beterquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ma ook goed?
Vraag het voor de kerst.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:38 schreef brechtje het volgende:
Ik ben nog steeds geen mod!
Die vindt jou een kale homoquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:44 schreef APK het volgende:
Ik zie liever Detlev als mod.![]()
Ik heb lang haarquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die vindt jou een kale homo![]()
Niveau komt overeen met andere moderators. Ik geef je wel een kansquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:24 schreef brechtje het volgende:
ik blijf duimen
Precies, dat moet je hebben, een kerel die zegt waar het op staat.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:46 schreef yvonne het volgende:
Die vindt jou een kale homo![]()
Weet je wel hoeveel je moet mailen met mensen die vervelend zijn?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:05 schreef brechtje het volgende:
Yes!
Bijna iedereen is ervoor dat ik moderator van Flora en Fauna word.
Nieuwe uitdaging!Heb er wel zin in.
Nee Yvonne, heb geen zin om nóg meer mails te sturen van mag ik Moderator worden.
Maak me nou maar een soort proef mod voor een week!
Dat is in een ander gedeelte van Fok en daar mogen Brechtjes nog helemaal niet kijkenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:52 schreef SuperUli het volgende:
Zeker allemaal sticky's over paarden..
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is in een ander gedeelte van Fok en daar mogen Brechtjes nog helemaal niet kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |