Inderdaad, het leek in eerste instantie op een "schwalbe" omdat hij zo belachelijk het strafschop gebied uit kwam rennen. Dan maar gaan liggen en doen alsof je pijn hebt en hopen dat het spel stilgelegd wordt om zo je fout te corrigeren.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg: hij mist de bal volledig, PSV probeert te scoren en is dan onsportief? Is ook lekker, doe ik als keeper voortaan dat ikz wara gewon ben, iederen stopt en voila, gelukt.
Dus wij halen ook een beer...quote:Versterking moet fysiek sterk zijn
De versterking die Ajax zoekt moet ook vooral fysiek iets extra's meebrengen. Dat liet Ronald Koeman na afloop van het duel tegen PSV weten, zo meldt De Telegraaf. Op dat vlak kwam Ajax vanmiddag tekort. Eerder werd al gemeld dat Ajax met name een spits en een controlerende middenvelder wil halen in de winterstop
De 28e staan we waarschijnlijk 8e.....quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
6e..
Dit doet pijn aan m'n ogen...
Zal ik jou eens gillend klaar laten komen?quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:56 schreef JaWi het volgende:
Dit is mijn club
mijn ideaal
dit is de mooiste club van allemaal
hier ligt mijn hart
mijn vreugde en verdriet
het kan dooien, het kan vriezen
we kunnen winnen of verliezen
maar een mooiere club dan deze is er niet !
Half mei, in de anonimiteit van een afgeladen leidscheplein, schikt datquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zal ik jou eens gillend klaar laten komen?
Is goedquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Half mei, in de anonimiteit van een afgeladen leidscheplein, schikt dat.
Omdat hij gedurende een half uur een rustige indruk maakte?quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:22 schreef Nashje het volgende:
Komende tijd Vonk in de goal zetten.
In dat half uurtje heeft ie een paar bijzonder goede reddingen gemaakt. Zolang Maarten niet 100% is mag Vonk van mij een basisplaats.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Omdat hij gedurende een half uur een rustige indruk maakte?
Stekelenburg staat enerzijds ook te trappelen om zich te bewijzen. Je kan die jongen ook kapot maken.
Klopt ja, daarom moet je hem gewoon een wedstrijd laten spelen. Misschien brengt hij dat extratje wat Ajax nodig heeft.quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:38 schreef JaWi het volgende:
Dat zou dus voor 1 week zijn. En je kan iemand pas testen of hij 100% is in de wedstrijd.
Ik zie hem nog wel trainer worden in Lampegat.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:54 schreef chelloboy het volgende:
Er is niks meer aan te doen, PSV wordt kampioen.
Ronald Koeman keek vandaag goed rond, want het was de laatse keer dat die daar stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |