Welkom bij de club!quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:21 schreef Chadi het volgende:
vanaf nu heb ik officieel een grafhekel aan die tyfus belg wat een waardeloze mentaliteit heeft die gast
Sonck vond ik echt dramatisch en ik begreep geen flikker van wat koeman daarmee wilde bewijzenquote:Op zondag 24 oktober 2004 15:55 schreef methodmich het volgende:
Nou, lekker, Lobont eerste man. Fijne blunder weer.
Gelukkig lost ie het zelf op.
Sneue constateringen vandaag:
de goals werden weggegeven
er werd niks gecreëerd
Sonck
Ja eerste HULPquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:05 schreef mitt het volgende:
Leuk ja Lobont weer eerste man
Hoe lang blijf je het volhouden dat het 90% de schuld van Sonck alleen is?quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:55 schreef methodmich het volgende:
Nou, lekker, Lobont eerste man. Fijne blunder weer.
Gelukkig lost ie het zelf op.
Sneue constateringen vandaag:
de goals werden weggegeven
er werd niks gecreëerd
Sonck
Zijn aandeel was vandaag 80% bij beide goals.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je het volhouden dat het 90% de schuld van Sonck alleen is?![]()
Wie maakt de opstelling ook alweerquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zijn aandeel was vandaag 80% bij beide goals.
Dan moet die flutcoach optreden, doet 'ie niet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:15 schreef methodmich het volgende:
Heb je Sonck niet gezien? Alleen maar zeiken op zijn medespelers en zelf niks doen. Dan hoef je van mij niet meer te spelen hoor. Pas als Sonck verkocht wordt, ben ik tevreden.
En Hansson is echt geen versterking.
Je mag van een speler wel verwachten dat hij mee verdedigt op zijn DIRECTE tegenstander. LEE kon lopen en gaan staan waar en wanneer hij wilde. Dat is niet al te moeilijk om te begrijpen voor een voetballer bij Ajax. Zelfs een Van basten was niet te beroerd om zijn man op te vangen tot soms diep in eigen helft. Dat heet team geest en dat ontbeert die gozer helemaal.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Wie maakt de opstelling ook alweer
Keer op keer in de fout gaan, je kunt die zotte Belg weinig verwijten.
Tsjah ene beetje voetballende keer had het gewoon anders opgelost. Met je hand uit de 16 tikken en dan kan je hem desnoods over de zijlijn voetballen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:20 schreef F1Bas het volgende:
24/10/2004 - Eerste diagnose: gekwetste binnenband knie voor Lobont
(Van onze verslaggever P.)
Bogdan Lobont heeft in het duel tegen PSV een ogenschijnlijk zware knieblessure opgelopen. In een poging een bal aan de rand van het strafschopgebied te onderscheppen kwam de Roemeense keeper ongelukkig neer, waarbij hij een ogenschijnlijk zware knieblessure opliep. In tegenstelling tot vorig jaar was de elleboog van Jan Vennegoor of Hesselink eens niet in de buurt. Kermend van de pijn moest hij vervolgens met een brancard van het veld gehaald worden. Hans Vonk was zijn vervanger aangezien Stekelenburg nog niet fit is. Voordat Lobont behandeld werd weigerden de PSV-ers de bal over de lijn te schoppen, maar werd er heel "sportief" op jacht naar de 3-0 gegaan.
Denk dat ook van Hooijdonk niet echt haalbaar is. Maar wel een ideale man om erbij te hebben, zowel voor de groep als qua voetballende capaciteiten.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:31 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk zou de beste optie voor de defensie André Ooijer zijn, die echter onhaalbaar is.
Voor de spits heb ik mensen Mols en Van Hooijdonk horen opperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |