Ik leef voor 19.30quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:40 schreef tonks het volgende:
hele week niet gekeken... vergeet et steeds
Ik denk dat het juist de combinatie van alle 4 (en Rosarioquote:
Okay dat was lichtelijk overdrevenquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat zal jij een leuk leven hebben![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:49 schreef karoltje het volgende:
Your tits are so small, Will will have to do the brestfeeding.
Ja, dat zei Grace expres tegen Karen. Vanne dat ze dat niet moet zeggen enzo.. En dan die reactie van Karen: Brestfeeding? How funny am I?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:49 schreef karoltje het volgende:
Ow, jammer..quote:Op zondag 22 mei 2005 21:17 schreef -Mo- het volgende:
Tis nu officieel, het 8ste seizoen is definitief het laatste seizoen...
Leo was vreemd gegaan in Afrika.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:00 schreef Aventura het volgende:
Hoe zijn Grace en Leo uit elkaar gegaan eigenlijk? Dat heb ik helemaal gemist (ik kijk heel onregelmatig).
Ik weet het niet, ik denk dat we dat deze aflevering te zien krijgen? Grace was al wel 'geinsemineerd'.. Alleen of ze zwanger is moet nog blijken dacht ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:58 schreef zeeuwse het volgende:
hoe zit dat met die zwangerschap dan? Of is de inseminatie mislukt?![]()
ehhe jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:49 schreef karoltje het volgende:
Kan ik me ook aanmelden soms?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:34 schreef Nory het volgende:
Hmm, helaas. Nouja, misschien gaan ze het nog een keer proberen? Of Grace doet het gewoon met die dokter
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Seizoen 2 komt in Augustus op DVD, Seizoen 3 verschijnt ook nog in 2005.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:58 schreef Stefkuh het volgende:
Allemaalde schuld van die stomme dokter! grrr
Ja ik val niet op mannen, maar ik snap niet echt waarom die dokter zo wordt aanbedenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:06 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja ik val niet op mannen, maar ik snap niet echt waarom die dokter zo wordt aanbedenDan ziet Will er toch (hoewel gay, maar issie dat in't echt ook??) beter uit denk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |