Ohw wacht. Future Zone is die gameshop in R'damquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waar is Futurezone ook een coffeeshop?? En waar in Delft zit die dan?
Yup helemaal en compleet. Boek 2 was niet zo'n martelgang als ik had gedacht, en FIrst Strike vond ik echt super. Pastte precies, boven Lelystad had ik 'm uitquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoi Twi, heb je de HALO boeken al uit![]()
Wat vond je van de boeken?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:09 schreef twi het volgende:
[..]
Yup helemaal en compleet. Boek 2 was niet zo'n martelgang als ik had gedacht, en FIrst Strike vond ik echt super. Pastte precies, boven Lelystad had ik 'm uit
zin 2 van 3quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat vond je van de boeken?
De drugs is kennelijk nog niet uitgewerktquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zin 2 van 3
heeft ie speciaal voor jou maar 3 zinnen gemaakt zonder woorden met meer dan 3 lettergrepen......quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
De drugs is kennelijk nog niet uitgewerkt![]()
Dan gaat het nog niet goedquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
heeft ie speciaal voor jou maar 3 zinnen gemaakt zonder woorden met meer dan 3 lettergrepen......
Lindaquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:18 schreef twi het volgende:
Ik vond John een sukkel in boek 3Fred heerst. Ben benieuwd naar Kelly. Oh, en Locklear was een eikel
Vond de boeken beetje tegenvallen, had wat meer achtergrond info voor de covies verwacht enzoquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:18 schreef twi het volgende:
Ik vond John een sukkel in boek 3Fred heerst. Ben benieuwd naar Kelly. Oh, en Locklear was een eikel
Vreet zequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, klaar met gamen, ik ga naar een vriend, lekker mezelf doodeten
Tot morgen.
BMH was irritant op een andere manier...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat er nu met Rayman gebeurt is hetzelfde als met BMH een tijd terug. Alles wat ie post wordt verkeerd opgevatLaat hem nou gewoon, lees over zijn posts heen als het je niet interesseert. Het is ECHT niet zo dat ie in z'n eentje een heel topic volspamt
Ik vind Gamedemon af en toe ook enorm irritant, maar dat laat ik ook gewoon gaanHeb wel andere dingen om me druk over te maken
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:09 schreef mordradead het volgende:
roy kan zich beter druk maken om morgen, dan gaat ajax namelijk van psv winnen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:09 schreef mordradead het volgende:
roy kan zich beter druk maken om morgen, dan gaat ajax namelijk van psv winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |