welja, een rel en daar is ghostbuster ook weerquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:04 schreef Ghostbuster het volgende:
![]()
![]()
Ook in de tijd dat het wel goed ging zaten sommigen nog te zeiken! Dat is gewoon zo! En dat zal ook blijven, want zo zijn ze gewoonquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:55 schreef Tain het volgende:
[..]
valt best mee, het is een tijdje best goed gegaan(toen je ging letten op je schrijffouten enzo), maar nu zit je 5 posts lang te vertellen dat je een tosti hebt en lekker tosti zit te eten... dat intresseert helemaal niemand, en als je zoiets post doe het in 1 post
Nee dit was puur toevalquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:05 schreef Rahl het volgende:
[..]
welja, een rel en daar is ghostbuster ook weer![]()
jajaquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dit was puur toeval![]()
Inscannen en postenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:12 schreef GinaG het volgende:
Er staat een artikel over games in de Elsevier![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
En rayman kan ook wel grappig zijn toch (niet het spel zelf)
't kan ook aan jou liggen................................................quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ook in de tijd dat het wel goed ging zaten sommigen nog te zeiken! Dat is gewoon zo! En dat zal ook blijven, want zo zijn ze gewoon
NIet alleen aan mij, al post ik een normaal antwoord in een gamecube topic krijg ik toch weer van één van de slowchatters op m'n dak met één of andere lullige opmerkingquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:12 schreef HomerJ het volgende:
[..]
't kan ook aan jou liggen................................................
1 bagger post kan nog...maar hoe je loopt te posten over hoe je koffie op is en dat verspreiden over meerdere berichten is gewoon irritant...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
NIet alleen aan mij, al post ik een normaal antwoord in een gamecube topic krijg ik toch weer van één van de slowchatters op m'n dak met één of andere lullige opmerking
gelukkigquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:27 schreef RaymanNL het volgende:
IK ga der vandoor, lekker werken
Net als zijn Prince of persia-posts, 8x per dag: Ik zit met PoP op 8% leuk spel! Ik zit met Pop op 24% wat een cool spel!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
1 bagger post kan nog...maar hoe je loopt te posten over hoe je koffie op is en dat verspreiden over meerdere berichten is gewoon irritant...
net als dat irritante gezeik over je tosties...dat waren er mischien wel 10
Heb geen scannerquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inscannen en posten
Smoesjesquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb geen scanner
Hey jij daar, pssst niet zo bijdehand hequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Smoesjes![]()
ik ben blij dat ik bijna niet in het cube topic komquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:57 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Net als zijn Prince of persia-posts, 8x per dag: Ik zit met PoP op 8% leuk spel! Ik zit met Pop op 24% wat een cool spel!
En nu doet hij dat met Donkey Konga
Ja zeg ik ook altijd als ze om foto`s zeurenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hey jij daar, pssst niet zo bijdehand he![]()
daar zit hij bijna nooit, hij verteld alles over z'n cube hierquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:09 schreef Tain het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik bijna niet in het cube topic kom
ik kom hier ook niet zo vaak en scroll door als ik dat rayman plaatje ziequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:11 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
daar zit hij bijna nooit, hij verteld alles over z'n cube hier![]()
jij bent slimquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:12 schreef Tain het volgende:
[..]
ik kom hier ook niet zo vaak en scroll door als ik dat rayman plaatje zie
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij bent slim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |