De Blackbird is een ontzettend geil vliegtuig, geen twijfel mogelijk, maar géén gevechtsvliegtuig.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:21 schreef Georges het volgende:
Tough call. F-16 is gewoon geweldig maar de Blackbird is erg mooi.
Tis alleen een Mosquito. LOLquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:28 schreef Piro het volgende:
Dan is de middelste nog het mooiste.
Lockheed P38 Lightning.
[afbeelding]
Mag ik ook erg graag zien..
Dat weet hij welquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:41 schreef PNG het volgende:
[..]
Tis alleen een Mosquito. LOL![]()
Ik zeg ook nergens dat dit een P38 is. Die andere was een P38.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:41 schreef PNG het volgende:
[..]
Tis alleen een Mosquito. LOL![]()
Lelijk?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:41 schreef Dagonet het volgende:
Lelijk, maar zóóóó doeltreffend
[afbeelding]
Deze vind ik stiekem ook erg mooi:
[afbeelding]
150 rounds voor z'n GSh? Dat is wel eng weinig eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:37 schreef Georges het volgende:
Mijn tweede keus, erg mooi vliegtuig en erg effectief.
Mig-29
[afbeelding]
Oeps, beetje groot. Geen idee hoe ik moet resizen.
Specs:
Mig-29 Fulcrum was designed in 1972 as a replacement for the MiG-21 and MiG-23 in the fighter role. The Fulcrum slightly resembles the F-15 in basic configuration, but with the size of the smaller F/A-18. Despite the fact that the MiG-29 was not built with a fly-by-wire flight control system, it still has incredible agility and maneuverability.
The first prototype flew on October 6, 1977 and entered service as the initial 'Fulcrum-A' in 1984. Combat capable two-seat trainers followed shortly thereafter. The 'Fulcrum-C' featured a deeper fairing, which allowed most of the avionics to be moved from the lower fuselage to provide more room for internal fuel. A 'Fulcrum-D' was produced for carrierbased use, but was rejected in favor of Sukhoi's carrierborne 'Flanker'.
Mig-29 Fulcrum Specification
Manufacturer: Mikoyan-Gurevich Design Bureau
Nation of origin: Soviet Union
Function: Multi-role fighter
Crew: 1
Year: 1977
In-service year: 1984
Engine: Two Sarkisov RD-33 afterburning turbofans, 18,300 lb thrust each
Dimensions
Wing span: 11.36 m / 37 ft 3 in
Length: 17.32 m / 56 ft 10 in
Height: 4.73 m / 15 ft 6 in
Weight: 33,600 lb empty / 40,785 lb max. take off
Ceiling: 55,775 ft
Speed: 2,445 km/h / 1,520 mph
Range: 2,100 km / 1,300 miles
Armament: One GSh-30-1 30mm cannon with 150 rounds, plus 6,614 lb including AAMs, ASMs, bombs, rockets, drop tanks, and ECM pods carried on six external points
In Air to Surface geeft ie beiden het nakijkenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:49 schreef Georges het volgende:
De A-10, de tankkiller, geweldig toestel. Geen match voor een F-16 of F-14, maar wel erg mooi.
[afbeelding]
Het is al een wat ouder vliegtuig, maar ik denk dat zijn vliegeigenschappen een hoop goedmaken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:48 schreef Piro het volgende:
[..]
150 rounds voor z'n GSh? Dat is wel eng weinig eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:03 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De luchtgevechten waren nooit meer zo mooi als in de tijd van de nostalgische Spitfire's!
Ik heb nooit begrepen wat men ziet in die MIG serie.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:59 schreef Ultrakikkervis het volgende:
Achtung!
[afbeelding]
Da!
[afbeelding]
Kunst man, kunstquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:05 schreef Piro het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat men ziet in die MIG serie.
Airduct in neus = lelijk..
Sukhoi.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:09 schreef Georges het volgende:
Je kan veel zeggen over die Russen, maar mooie vliegtuigen kunnen ze zeker maken. Suchoi is toch ook Russisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |