Goede ervaring mee dus?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, en doen nooit moeilijk met garantie issues en geven 5 jaar op complete systemen
volgens mij doe je dan toch echt iets verkeerd. Neem is een kijkje op tweakers staan genoeg waar je zelf kan samenstellen. Of ga gewoon liever langs een computerzaak kan je veel makkelijker vragen stellen en weet je of en wie er verstand van computers hebben.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:07 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb dus een PC bij Norrod besteld, 3,5 jaar geleden, en hij is nog niet binnen...
Ja, is maar hoe je het bekijkt, moederbord begaf het, daarna 2 keer een harde schijf, maar iedere keer zonder problemen uitgewisseld.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Goede ervaring mee dus?
Ik zal eens kijken, in ieder geval bedankt.
Ik ben er al meerdere malen langs geweest. UIterlijk 1,5 week levertijd volgens hun.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:22 schreef jagermaster het volgende:
[..]
volgens mij doe je dan toch echt iets verkeerd. Neem is een kijkje op tweakers staan genoeg waar je zelf kan samenstellen. Of ga gewoon liever langs een computerzaak kan je veel makkelijker vragen stellen en weet je of en wie er verstand van computers hebben.
Niet danquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik doe wat fout?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet dan![]()
Je doet toch echt wat fout, 1 week en hij is binnen bij ons...
Volgens mij ken ik je wel. Ben jij de broer van Dennis?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:30 schreef cyberbull het volgende:
loop morgen eens bij pc bouwmarkt in emmen binnen en vraag es naar cyberbull...misschien kan ik je een leuke offerte bieden
Bij wijze van...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:32 schreef Markster het volgende:
na 3,5 jaar nog steeds niet binnen ?
Ze kennen jequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik doe wat fout?
Ik bestel toch bij Norrod een PC, uiterlijk 1,5 week zegt men. Ik kom na anderhalve week eens langs, ja misschien morgen. Je wordt wel gebeld.
Weer een week later ga ik er weer heen om hun erop te wijzen dat ik nog steeds niet gebeld ben, geven ze hun fout toe en excuseren ze zich omdat het zo lang duurt en beloven ze dat ik diezelfde middag of anders uiterlijk de volgende morgen word gebeld over hoe en wat.
Die volgende dag, om 19:30, nog geen telefoon gehad.
Jup dat klopt :-)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik je wel. Ben jij de broer van Dennis?
Hoiquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:34 schreef cyberbull het volgende:
[..]
Jup dat klopt :-)
kan altijd kijken wat ik voor je doen kan
LOL cyberbull aangenaamquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi
Mij ken je nog niet, maar ik wil je wel kennen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |