Net of hij als eerste eindigt... Hij had een rol van niks majah:quote:Op donderdag 11 november 2004 14:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus?.
Misschien vinden wij hem wel heel leuk.. Je kan toch niet zomaar iemand eruit halen?
.
Maak dan één duel met 3 mensen.
Dan snap je het principe van een tournament niet lijkt me.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Net of hij als eerste eindigt... Hij had een rol van niks majah:
Wie vind dat Tim terugmoet?
Hij is teruggeplaatst! Een duel tussen 3 mensen!quote:Op donderdag 11 november 2004 14:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan snap je het principe van een tournament niet lijkt me..
.
Ff een update...quote:Op donderdag 11 november 2004 13:40 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]Kwart Finale![afbeelding]
Yvette van Cloppenburg vs Sofie Bergman
Mariët Zoomers vs Irene Verweijden vs Tim D`Harencourt
Henri van Cloppenburg vs Lisa Zoomers
Sylvia Verweijden vs Nick Sterman
[afbeelding]
Oke,Tim is dus blijkbaar wel populairquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:59 schreef toscane het volgende:
Yvette
Tim
Henri
Nick
Afgevallenquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:02 schreef mark_03 het volgende:
Yvette van Cloppenburg
Irene Verweijden
Henri van Cloppenburg
Nick Sterman
(waar is Coosje? Waar is Sasha ?)
.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:51 schreef Christine het volgende:
Yvette van Cloppenburg
Irene Verweijden
Henri van Cloppenburg
Sylvia Verweijden
(Was Lisa nou de dochter van Henri of bleek dat een roddel te zijn)
Oja, misschien kun je "Kwartfinale" vóóraan de topictitel zetten, want nu komt het niet in de AT-lijst te staan! Ik had geen idee dat we al een ronde (heel wat rondes) verder waren.
Alweer dankjewel!quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:23 schreef Duiveltja het volgende:
TT aangepast
Waar ben jij eigenlijk MOD?quote:Op donderdag 11 november 2004 14:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
![]()
kijk de index er eens op naquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:23 schreef Orginial het volgende:
Waar ben jij eigenlijk MOD?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |