Daarom staat het zeker in de Grote VanDalequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat wordt niet zo gebruikt .
Een collega van mij werd eens aan zijn stropdas over de tafel getrokken door de baas van Mobilkom toen ie in een meeting met zijn wijsvinger naar hem wees en zei, "mr L. you... " verder kwam ie niet, en Meneer L beet hem toen toe dat het Herr Doktor L is en dat ie niet te wijzen had...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:54 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ja
(toen zei een Zweedse (daar spreken ze iedereen met 'jij' aan) eens p.o. 'Du' tegen zo'n oude, statige vent. Oeps)
Op de manier waar jij het gebruikte betekend het iets anders dan dat je wilt zeggen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:07 schreef Munagah het volgende:
Is het nou fout of niet gebruikelijk?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Een collega van mij werd eens aan zijn stropdas over de tafel getrokken door de baas van Mobilkom toen ie in een meeting met zijn wijsvinger naar hem wees en zei, "mr L. you... " verder kwam ie niet, en Meneer L beet hem toen toe dat het Herr Doktor L is en dat ie niet te wijzen had...
LOL
Oke, ik snap het.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op de manier waar jij het gebruikte betekend het iets anders dan dat je wilt zeggen.
Ik heb nl Duits 1,2 (6VWO) en heb te maken met het schrijven van brieven. Daarom dat ik wil weten wat er fout is.quote:aber ich möchte gern erst Ihr Geld empfangen
*revérence maaktquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Danke, Frau Kollegin, Kuss die Hand.
Hans Moser kenne ich leider nicht, aber Sacher klinkt super. Eine heisse Kakao mit Schlagobers gefällt mir aber besser. Wenn das auch möglisch wäre, gehe ich gerne mit, Herr Verdriet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Da schau her, Fräulein, darf ich sie einladen zum Brathändel essen, oder zum Kaffee im Sacher, mit Slagoberst nebenbei?
* ChrisJX is fan van Hans Moser
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |