abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22794302
ik had op tweakers deze vraag ook al gepost, maar het antwoord zit me niet echt mee...

ik zou graag deze:

willen namaken in flash, alleen nu (b)lijkt het onmogelijk om een gradient gelijk matig te gaan verdelen, soften fill edges kopieert het hele object verschuift het naar beneden en geeft het een lichter kleurtje (en daar wordt je bestand dus wat groter van).

Is er iemand met een ander briljant idee?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_22799543
ik zelf gebruik geen flash, maar vriend van mij wel. stuurde dit bericht, maar hij kan op het moment niet zelf reageren(waarschijnlijk firewall). Vandaar dat ik dit ff namens "memorize" post:::::

teken op layer 1, het dondere vlak: easy

layer 2, ik zou t iig op 2 layers doen::

teken een grote cirkel, veel groter dan nodig, voor de juiste ronde, dan een radial gradient erin, die pcies met die ronde meegaat. zoals je m wilt hebben

teken je met lijnen een kader kom dat wat je wilt behouden, een soort grens lijn, de rest van de veel te grote cirkel wis je
"Dude.. they can't get any better than that"
pi_22799970
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 17:26 schreef Eastwood het volgende:
teken een grote cirkel, veel groter dan nodig, voor de juiste ronde, dan een radial gradient erin, die pcies met die ronde meegaat. zoals je m wilt hebben
Maar het punt is juist dat het geen circel is het is path, en zelfs een radial gradient begint in het midden met een rondje en wordt steeds groter dus het ziet er nogsteeds rampzalig uit
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')