abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 13:02:08 #1
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_22793654
mijn huidige wasmiddel is op en vroeg me af of iemand weet welke ik nu het beste kan kopen, ik wil dat mijn was lekker schoon is (uiteraard) lekker ruikt en zacht is!

En wat is over het algemeen beter, vloeibaar of tabletten of poeder? Of scheelt het alleen in prijs?
pi_22793700
Van GC, naar Lifestyle
pi_22794461
van vloeibaar blijft je machine schoner (geen poederzooi in het bakkie)

gebruik zelf vloeibaar wasmiddel en wasverzachter van de Lidl, gaat prima. Ruikt ook nog goed
pi_22799214
Ik heb het even voor je opgezocht .

Komt ie:
quote:
Goedkope wasmiddelen net zo goed als A-merken
De meeste bontwasmiddelen van huismerken doen in wasprestaties niet onder voor A-merken. Maxitrat-poeder (Lidl) is met 10 cent per wasbeurt het goedkoopst. Una (Aldi) biedt bij de vloeibare middelen de beste prijs-kwaliteitverhouding.

De Consumentenbond testte 29 bontwasmiddelen (poeders, vloeibaar, tabletten en capsules) op vuilverwijdering en kleurbehoud. Ook is tijdens het onderzoek gelet op pluisvorming van de kleding en het achterblijven van zichtbare resten.

Volledige test
Het volledige onderzoek naar bontwasmiddelen staat in de Consumentengids van juli. Deze test is ook online beschikbaar als gratis test van de maand.

pi_22799367
Robijn
Что было, то прошло..
pi_22799461
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 17:15 schreef Andoire het volgende:
Robijn
pi_22800252
Ik zweer bij Omo tablets.
Gebruik geen wasverzachter
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 18:15:01 #8
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_22800470
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 17:08 schreef schatje het volgende:

Komt ie:
[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kijk, daar heb ik wat aan, dankjewel!
pi_22801199
Weet iemand een wasmiddel wat niet zo sterk ruikt maar wel goed is. Ik gebruikte altijd ariel maar daar was ik laatste tijd niet zo over te spreken. Dus maar is robijn gekocht, maar gatverdamme ik vond het echt smerig ruiken. Veels te sterk, hou er niet van als ik me kast opendoe en die helemaal naar wasmiddel ruikt. En ik had gewone normale hoeveelheid gebruikt.
pi_22801226
Ariel is wel ok,en veel robijn
pi_22801237
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 17:08 schreef schatje het volgende:

Komt ie:
[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De helft van die lijst komt uit dezelfde fabriek rollen.
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 19:00:56 #12
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_22801331
Ik doe het met Ariel (of een kloon van ariel.....Aldi Una) en de perzik wasverzachter huismerk AH. Daarna de was in de droger en het is schoon, zacht en het ruikt heerlijk
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 19:02:42 #13
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_22801367
Tabletten zijn heel fijn met doseren, Sunil bevalt (mn moeder) goed!
En wasverzachter is Robijn heel lekker of Sendil.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_22802085
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 18:54 schreef MissX het volgende:
Weet iemand een wasmiddel wat niet zo sterk ruikt maar wel goed is. Ik gebruikte altijd ariel maar daar was ik laatste tijd niet zo over te spreken. Dus maar is robijn gekocht, maar gatverdamme ik vond het echt smerig ruiken. Veels te sterk, hou er niet van als ik me kast opendoe en die helemaal naar wasmiddel ruikt. En ik had gewone normale hoeveelheid gebruikt.
Tja, ik denk dat je dan aan een merk als "Neutral" moet denken.

Bevat geen parfum .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')