abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22808631
Ach laat ze bij feyenoord ook eens een talentje hebben, er is ook nog een Aborah topic open dus kan deze ook wel open blijven.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_22814563
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 22:44 schreef Stefkuh het volgende:
Met 3 mensen zaten we gisteren de wedstrijd van feyenoord te kijken. Met 3 mensen op exact hetzelfde moment "Jezus wat een Van Persie uitstraling heeft die zeg"

Dat wilde ik kwijt... wie weet een leuke voetballer, deed het aardig gister, maar ik kreeg gelijk al bepaalde neigingen van die blik in zijn ogen. Ik weet niet sorry.. en na vandaag de wedstrijden onder collega's te hebben besproken bleef dit niet binnen mijn kamer. Hopelijk hebben we het mis.
Ohja? Lees jij dit dan maar eens, deze gozer heeft meer zelfkritiek in 1 interview dan dat van Persie in zijn hele Feyenoord loopbaan heeft gehad.
quote:
ZUIVERLOON: MERENDEEL GING FOUT, MAAR GEWELDIG OM MEE TE MAKEN

Ruim zeven uur voor de wedstrijd deelde Gullit hem mede dat hij zijn debuut in de basis ging maken. Dat was effe schrikken, want Gianni Zuiverloon ging er al vanuit dat Gullit hem zou vertellen dat hij buiten de selectie zou vallen. Hij was op van de zenuwen, maar speelde een verdienstelijke partij. Na afloop overheersten blijdschap en zelfkritiek. Ik was vol van de zenuwen. Het merendeel ging fout, maar het was geweldig om mee te maken.

Het moet om ongeveer eenn uur ’s middags zijn geweest. Gullit riep Zuiverloon bij zich en schreef zijn naam op een blaadje. Wat bedoelt u daarmee, vroeg de verdediger zich hardop af. Je staat in de basis, deelde de trainer hem mede. De jeugdinternational kon het niet geloven. Feyenoord was met 21 man afgereisd naar het eendaagse trainingskamp en de selectielijst mag maar 18 namen tellen. Ik dacht hij me zou vertellen dat ik op de tribune moest gaan zitten. Toen hoorde ik het en kon ik het niet geloven. Ik heb vervolgens iedereen gebeld en ze waren hartstikke blij voor me. De uren voor de wedstrijd probeerde ik wat te slapen, maar dat lukte niet. Ik was zo gespannen. Ik kon mijn hart horen bonken.

Hij begon de wedstrijd wat onzeker, maar herstelde zich uitstekend. Ik was heel erg zenuwachtig en had daar in het begin last van, zegt Zuiverloon. Het merendeel ging fout, maar het was geweldig om mee te maken. Ik ben heel blij dat ik in de basis mocht beginnen. Maar ik kan nog veel beter.

pi_22820899
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 21:30 schreef cultheld het volgende:
Goede back, waar Oranje hopelijk nog veel plezier aan gaat beleven. Schijnt beter te zijn dan De Jong op die leeftijd was
Hoe kom je daar nou weer bij? Of bedoel je John de Jong?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22823145
Gianni lijkt me ook beter
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 18:19:54 #30
15600 BB-King
Long live the King!
pi_22823240
In ieder geval de juiste lengte voor een verdediger.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_22823263
Hij kwam net erg sympathiek over in het Feyenoord programma op RTL5. De associatie die hier gelegd wordt met van Persie lijkt me dan ook zeker niet op zijn plaats.
Viper 4 life
pi_22823299
Hij speelde niet geweldig goed maar hij heeft zeker potentie
pi_22823303
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 22:44 schreef Stefkuh het volgende:
Met 3 mensen zaten we gisteren de wedstrijd van feyenoord te kijken. Met 3 mensen op exact hetzelfde moment "Jezus wat een Van Persie uitstraling heeft die zeg"

Dat wilde ik kwijt... wie weet een leuke voetballer, deed het aardig gister, maar ik kreeg gelijk al bepaalde neigingen van die blik in zijn ogen. Ik weet niet sorry.. en na vandaag de wedstrijden onder collega's te hebben besproken bleef dit niet binnen mijn kamer. Hopelijk hebben we het mis.
Nou heb hem net bij Feyenoord TVgezien en het lijkt me gewoon een hele normale rustige jongen. Als hij een Van Persie uitstraling zou hebben zou hij al met zijn school gestopt zijn.
pi_22823448
Ik ben met Luni eens.

Hij heeft misschien niet goed gespeelt,maar hij is nog jong en kan nog veel leren.
pi_50435041
*schopje...

Inmiddels speelt hij na een jaar door Feyenoord aan RKC Waalwijk te zijn uitgeleend, alweer een seizoen in Heerenveen. Na een moeizame start lijkt hij eindelijk zijn draai te hebben gevonden op de rechtsback-positie, een positie waar hij bij Feyenoord nog weigerde te spelen. Vanavond was hij in de EK onder 21-wedstrijd tegen Portugal erg sterk bezig. Gianni Zuiverloon, Oranje-rechtsback van de toekomst??
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_50435181
wat een kick
pi_50435205
Hij heeft zich goed ontwikkeld trouwens. Begin van het seizoen was het billenknijpen op de rechtsback, uit de basis verdwenen, maar de tweede seizoenshelft sterkt teruggekomen, en die vorm zet hij nu door op het EK-21
pi_50435312
Rechtsback is ook niet echt een drukbezette positie voor Oranje. Grote kans voor hem dat als hij zich blijft doorontwikkelen, hij het grote Oranje haalt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50675948
Feyenoord heeft dus weer onzin lopen verkondiggen. Die zagen meer in Tiendalli, Greene en Collen
  woensdag 20 juni 2007 @ 23:38:27 #40
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_50675998
Bij RKC vond ik 'm een zeer verdienstelijke speler. Onbegrijpelijk dat feijenoord 'm weggedaan heeft... alhoewel... in het geval van Feijenoord eigenlijk wel begrijpelijk
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_50676423
Hij heerste weer vanavond.
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:25:46 #42
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_50677906
Tiendalli was vorig jaar één van de betere van het toernooi, dus veel zegt het niet.

En ik vind het nogsteeds een matige back, is dit seizoen al paar keer ook vroegtijdig gewisseld en speelde voor de rest ook niet bepaald goed.
pi_50677977
Hij is pas vanaf februari ofzo goed gaan spelen ja.
pi_50776119
Wat heeft die jongen een fantastisch toernooi gespeeld. Er is geen linksbuiten aan te pas gekomen tegen hem.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50776837
TypischeI linksbuitens is hij ook niet tegengekomen. Als is dat niet raar meer in het hedendaagse voetbal. In echte een tegen een duels komt hij nog wel wat tekort.
That's all folks!
pi_50776869
quote:
Op zondag 24 juni 2007 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
TypischeI linksbuitens is hij ook niet tegengekomen. Als is dat niet raar meer in het hedendaagse voetbal. In echte een tegen een duels komt hij nog wel wat tekort.
Nee, maar dat maakt niet uit. Nani en Jankovic heeft hij over het hele veld gestalkt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_50776904
Ja, dat deed hij uitstekend. Maar een typische back is het ook weer niet, een van het moderne soort is hij.
That's all folks!
pi_50776925
Dat is juist goed. We leven in het heden natuurlijk
pi_50776961
Hij moet z'n verdedigende aspecten in ieder geval nog aanscherpen, maar dat komt wel.
That's all folks!
  zondag 24 juni 2007 @ 01:15:10 #50
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_50776999
Dat stalken deed hij idd goed. Maar dat is een paar finales te doen, maar een heel seizoen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')