quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:33 schreef capibar het volgende:
[..]
wat denk je dat de makers van raymannl hebben gedaan?
zoiets KAN je toch gewoon niet in een nuchtere staat to zo iets opvoeden ?![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:31 schreef RaymanNL het volgende:
ik verveel me
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie
Weet jij dat jij altijd precies hetzelfde zegt als Max? Maar dan nog irritanter en 100 keer vaker?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie
RaymanNL moet mij toch eens een keer vertellen wat voor drugsquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:21 schreef Rodie83 het volgende:
RaymanNL is irritant. Period.
Zit erover te denken om vanavond of morgenavond me helemaal, met wat mensen, te pletter te blowenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:27 schreef Jumparound het volgende:
Kewl, ik doe mee... beetje expirimentelen met expirimentele drug is vet gaaf weetje
Ik ga me morgen met mijn clan doodeten bij een vriend van me.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zit erover te denken om vanavond of morgenavond me helemaal, met wat mensen, te pletter te blowenRode wijn erbij
Cantaloop (funky remix) van US3 op de achtergrond(het ultieme nummer om op te blowen, hele cd eigenlijk).
Ff mijn huisgenoot bellen dat ze wat regelt![]()
En de alcohol en de (hard)drugs ???quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ga me morgen met mijn clan doodeten bij een vriend van me.
Oliebollen, eitjes, vis, alles
Hij is namelijk jarig, dat vraagt natuurlijk wel om een feest, schransfestijn.
en dan jackass gaan kijken ofzoquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zit erover te denken om vanavond of morgenavond me helemaal, met wat mensen, te pletter te blowenRode wijn erbij
Cantaloop (funky remix) van US3 op de achtergrond(het ultieme nummer om op te blowen, hele cd eigenlijk).
Ff mijn huisgenoot bellen dat ze wat regelt![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:02 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Weet jij dat jij altijd precies hetzelfde zegt als Max? Maar dan nog irritanter en 100 keer vaker?
waar haal je oliebollen vandaanquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ga me morgen met mijn clan doodeten bij een vriend van me.
Oliebollen, eitjes, vis, alles
Hij is namelijk jarig, dat vraagt natuurlijk wel om een feest, schransfestijn.
bier, drugs is niet aan ons besteedquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
En de alcohol en de (hard)drugs ???
Die máák je, lekker oliebollen bakkenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:45 schreef capibar het volgende:
[..]
waar haal je oliebollen vandaan![]()
Zat zelf te denken aan films als Crying Freeman (waardeloze shitfilm, maar damn wat staat dat pak Marc Dacascos goedquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:43 schreef Tain het volgende:
[..]
en dan jackass gaan kijken ofzo![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
![]()
oh ja! en drugs is niet goed!!
Een onuitgesproken regel voor de mannen is doorgaans de bereidheid om mijn kots op te ruimenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:54 schreef Jumparound het volgende:
GinaG, laat maar weten wanneer er weer zo een sessie is
Morgen moet ik naar rotterdam om mn beastie boys kaarten te halen... + te zuipen en te poolen
En misschien ook nog even snel wat blowen
Zondag weer nieuwe afleveringen op de BBCquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:56 schreef capibar het volgende:
ohja ik ga helemaal niks doen behalve topgear kijken en niks doen.
Ben 1.62 en ik waarschuw doorgaans niet voordat ik begin met kotsen, het gebeurd gewoonquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:57 schreef Jumparound het volgende:
Je bent 1,65 toch?
Geen probleem om je (voordat je over je nek gaat) ff met je hoofd in de plee te hangen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |