Geloof me dat wil je niet zien heb namelijk last van diverse (dus niet 1) huidziektesquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:45 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik had van jou inderdaad wel een spannende foto in bikini verwacht
echt tof dat je altijd info weet te geven die ons echt totaal niet boeit.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoi
ik heb hoofdpijn en ik ga naarde jan linders
doei
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:00 schreef -Mzraki- het volgende:
kijk, je kunt wel zeggen dat wíj, de gevestigde orde, ons schuldig maken aan het wegpesten van de n00bs, maar kom op.
Als ze het zo spelen vragen ze er om, onze reactie daarop valt daarom te rechtvaardigen met het argument dat het hier om zelfverdediging gaat, geen aanval.
mooi verwoordquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:00 schreef -Mzraki- het volgende:
kijk, je kunt wel zeggen dat wíj, de gevestigde orde, ons schuldig maken aan het wegpesten van de n00bs, maar kom op.
Als ze het zo spelen vragen ze er om, onze reactie daarop valt daarom te rechtvaardigen met het argument dat het hier om zelfverdediging gaat, niet gegroepeerde aanvallen.
verwoord, aap.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
mooi onderwoorden gezet!
Goede artwork, al ga ik het niet als bg gebruiken. Probeer eens andere lettertype en kleur voor Halo 2 (die bochel in de onderkant van de 2 is compleet misplaatst en niet volgens de stijl), wit zou volgens mij ook wel beter zijn dan rood.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:12 schreef pkwarts het volgende:
[[url=http://img62.exs.cx/img62/7298/scarchief.th.jpg]afbeelding][/URL]
net ff gemaakt
wit??!! weet je wel welke poster hier wordt nagedaan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goede artwork, al ga ik het niet als bg gebruiken. Probeer eens andere lettertype en kleur voor Halo 2 (die bochel in de onderkant van de 2 is compleet misplaatst en niet volgens de stijl), wit zou volgens mij ook wel beter zijn dan rood.
Tevens vind ik het hoofd nogal abrupt ophouden, teken dan ook een stukje van de schouders mee.
Shotgun heb je heel erg mooi gedaan.
Nice job.
Sorry, vind het niet zo mooiquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:12 schreef pkwarts het volgende:
[[url=http://img62.exs.cx/img62/7298/scarchief.th.jpg]afbeelding][/URL]
net ff gemaakt
Ja, tuurlijk, Scarface.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wit??!! weet je wel welke poster hier wordt nagedaan?
scarface ofzo?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wit??!! weet je wel welke poster hier wordt nagedaan?
ik ga niet van het origineel afwijken en het lettertype wit makenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, Scarface.
Maar dat wil niet zeggen dat ik het mooi vind
jah, hier ook!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:19 schreef capibar het volgende:
wat gaat het posten toch weer traag![]()
Tja, als je bij het origineel wilt blijven moet je dat doen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik ga niet van het origineel afwijken en het lettertype wit maken
neem scarface als achtergrond zou ik zeggenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:21 schreef capibar het volgende:
wel mooie wallpaper trouwens, als hij niet van halo 2 was had ik hem wel als achtergrond genomen![]()
scarface wil ik ook nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
neem scarface als achtergrond zou ik zeggen
Ja gezellig een rode Grunt erbijquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, als je bij het origineel wilt blijven moet je dat doen.
Ik vind alleen wel dat hij véél mooier kan, alleen door het scarface thema los te laten.
Of zet dan ook iets rood aan de rechterkant, MC ofzo![]()
of een communistisch vlaggetje... wat maakt het uitquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja gezellig een rode Grunt erbij![]()
Steek een fikse joint opquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:31 schreef RaymanNL het volgende:
ik verveel me
wat denk je dat de bedenkers van rayman hebben gedaan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Steek een fikse joint op![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |