Hoe raadt je dat zoquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ervaring?
Dan maak je toch helemaal de dienst uit in huisquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Op dit moment ben i kde enigste man in huis, (en twee mannetjes hamsters dan)
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:29 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, de tostie word gemaakt, helaas hadden we geen ham meer, ja we hadden nog wel ham, maar die was overdatum. En we hadden geen witbrood, dus heb ik maar bruinbrood gedaan
Damn, jou observatie- en handelingsvermogen is echt verbijsterendquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:29 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, de tostie word gemaakt, helaas hadden we geen ham meer, ja we hadden nog wel ham, maar die was overdatum. En we hadden geen witbrood, dus heb ik maar bruinbrood gedaan
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Damn, jou observatie- en handelingsvermogen is echt verbijsterend.
is een weblog niks voor jou?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:37 schreef RaymanNL het volgende:
Mijn pappa gaat weer nieuwe koffie zetten
Hij is net klaar! Hij heeft een bleu tooth telefoon oordoopjes systeem gekochtquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:40 schreef mordradead het volgende:
moet jou papa niet werken?
Ik had er één maar die is verwijderdquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
is een weblog niks voor jou?
Is dat zijn werk?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hij is net klaar! Hij heeft een bleu tooth telefoon oordoopjes systeem gekocht
OPEN DIE WEBLOG!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hij is net klaar! Hij heeft een bleu tooth telefoon oordoopjes systeem gekocht
moedig hem niet aanquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Is dat zijn werk?
Wacht even zei je niet net dat jij de enige man in huis was? Heeft je vader vandaag een jurk aan ofzoquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:37 schreef RaymanNL het volgende:
Mijn pappa gaat weer nieuwe koffie zetten
Bent u een beetje narrig vandaagquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:42 schreef pkwarts het volgende:
[..]
moedig hem niet aan![]()
m'n vader is net thuis! Van z'n werkquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wacht even zei je niet net dat jij de enige man in huis was? Heeft je vader vandaag een jurk aan ofzo![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:45 schreef pkwarts het volgende:
waarom moet ik bij Rayman toch steeds aan rainman denken
minus het perfectionismequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |