Nee, mijn sponsor contract voor play.comquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:56 schreef capibar het volgende:
[..]
voor je werk?
Systeembeheerder, programmeur en helpdesker, oftewel de IT hoer van het bedrijfquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Congratz.
Wat voor werk doe je eigenlijk?
ok...na die pasfoto...en deze info...ben ik helemaal niet meer geintreseerdquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Geloof me dat wil je niet zien heb namelijk last van diverse (dus niet 1) huidziektes![]()
Klinkt lekker. Alles kunner (al heb ik het idee dat mensen soms denken dat systeembeheerders echt alles kunnen, elke programma kennen en zelfs telefoons kunnen repareren... .quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Systeembeheerder, programmeur en helpdesker, oftewel de IT hoer van het bedrijf
valt in een kut weekend..dus ik niet...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:00 schreef mordradead het volgende:
wie gaan er allemaal naar de gameexpo?
Foei jij! RaymanNL bashen is not done.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:16 schreef Gamedemon het volgende:
En RaymanNL je bent echt een irritant mannetje...ik zit de slowchat van vandaag terug te lezen...en je post in elk bericht minimaal 3 tiepvauten, en je zins opbouw is hetzelfde als die van een 4 jarige
Ik heb Laptops gerepareerd bij mijn stage telt dat ookquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Alles kunner (al heb ik het idee dat mensen soms denken dat systeembeheerders echt alles kunnen, elke programma kennen en zelfs telefoons kunnen repareren... .)
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:16 schreef Gamedemon het volgende:
En RaymanNL je bent echt een irritant mannetje...ik zit de slowchat van vandaag terug te lezen...en je post in elk bericht minimaal 3 tiepvauten, en je zins opbouw is hetzelfde als die van een 4 jarige
ja ik kon me niet meer inhouden hoor..2 hoogst irritante berichtjes in 1 topic kan nog wel...maar dit sloeg allesquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
ban me niet
TerugVindPostquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:15 schreef Max-Westerman het volgende:
let op ik ga iets *n00bish* vragen
WAT IS TVP?
edit je post danquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:29 schreef Rahl het volgende:
sorry voort verneuken van den layout
nee, de boodschap is niet duidelijk andersquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:30 schreef Tain het volgende:
[..]
edit je post dan
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:28 schreef Rahl het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1204
ge-aaah van Rahl
Eensquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:16 schreef Gamedemon het volgende:
Alles wat jij zegt boeit mij, oh heilige godquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:17 schreef truSteh het volgende:
Ik gaat ook naar de Game Expo![]()
niet dat het jullie boeit ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |