Ik wel, heb er nog ééntje... geef je emailadres anders maar ff...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:05 schreef twired het volgende:
Snik, waarom ben ik steeds te laat?
I'm dying for a Gmail account, wie wil mij inviten?
alstuquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:23 schreef AJHW het volgende:
ps.
Mijn emailadres:
lovelydru@icqmail.com
wanner je in verkenner die hd open hebt staan naar menu bestand -> log in als (oid)quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:35 schreef RoaRRR het volgende:
Heb nog een vraagje over Gmail als HD...
Is er een mogelijkheid dat je 2 accounts gebruikt als HD... Want zowel mijn pa en ik bezitten een Gmail account en willen die beide gebruiken als opslagruimte...
Of bestaat er mogelijkheid om snel te wisselen tussen deze accounts ?
Done.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:19 schreef azn_fokker het volgende:
mag ik ook ? :$
h_y_choi@hotmail.com
thnx xD
Done.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 10:14 schreef a_man_with_a_45 het volgende:
wie stuurt mij nog even een invitation? themagnificentstranger[at]hotmail.com
thanks
Annnnd done.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:37 schreef Dromenvanger het volgende:
fightclupper76@hotmail.com
Als het ff kan, tis niet brood-nodig maar wie weet heb ik er iets aan in de toekomst. Op dit moment ben ik druk bezig met andere zaken, maar een g-mail account wil ik toch ooit in bezit krijgen op de een of andere manier.
Thenk joequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
wanner je in verkenner die hd open hebt staan naar menu bestand -> log in als (oid)
das volgens mij de enige manier...
Volgens mij is een google account niet hetzelfde als een gmail account. Je hebt zo'n account nodig voor bv google-adds. Heb je het al geprobeerd?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:34 schreef gammapooka het volgende:
Done, maar had waarschijnlijk ook via bovenstaande link gekunt
Thanksquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:48 schreef Quarks het volgende:
Hier nog wat invites, get them while they're hot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |