abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22784126
Oke om te beginnen, dit is niet iets van de 'afgelopen' tijd. Het is eigelijk al een beetje zo vanaf de eerste keer dat ik naar school ging. Ik ging ergens aleen zitten, en ik kreeg vriendinnen. Ik had wel 5 vriendinnen, maar met jongens kon ik niet op schieten. Als ik met een jongen moest samen werken kreeg ik altijd ruzie, of wist ik me geen houding te geven. Ik kon het eigelijk aleen goed vinden met meisjes. Toen ik een jaar of 7 was en iedere jongen met auto'tjes speelde. Was ik met een vriendin iets heel anders aan het doen. Je mag 3x raden wat..

Zo ging het door tot ik een jaar of 14 was, en echt in de puberteit was. Ik was vrij depresief, als ik aleen kleren ging kopen had ik altijd het gevoel alsof ik aan de verkeerde kant aan het kijken was. Iets moois vinden was ook moeilijk. Ik kocht wel eens kleren die niet voor jongens waren maar voor meisjes. Een keer had ik een broek die ik van mijn moeder terug moest brengen, mijn vader kwam er direct doorheen met 'homo, mietje' ect. Ook kwam ik met 14 jarige leeftijd in de eerste klas (vmbo). Als je na gaat wat in het eerste stuk geschreven staat kun je wel na gaan hoe het loopt, juist, ik kon het met vrijwel niemand uit mijn klas vinden. Geen jongens, en dit keer ook geen meisjes. Ik voelde mij aangetrokken tot meisjes, maar niet seksueel ofzo. Ik had elke dag ruzie met jongens uit de klas. Dit ging over verschillende dingen. Ik werd binnen 2 weken al uitgemaakt voor homo, ect.

Ineens ging ik me met iets bezig houden, laarzen. Er waren 3 meisjes met lange hoge laarzen in onze klas, ik kon er mijn ogen niet vanaf houden. Die middag ben ik naar de winkel gegaan, ik heb alle moed bij elkaar gehaalt en ging in een pashokje laarzen passen. (Dit was september 2001). Eerst zocht ik een dikke trui op, toen pakte ik de laarzen en die verstopte ik onder de trui, en zo liep ik snel naar een pashokje. Toen ik ze aanhad ging er iets door mij heen. Ik wist op 14 jarige leeftijd dat ik gewone schoenen niet mooi vond, dat ik in laarzen wou lopen. Maar als ik met die laarzen op school zou komen zou ik 200% zeker aan alle kanten worden uit gelachen. Ook zag ik nog een leuke broek, waar met enorme letters opstond 'for woman'. Ik besloot deze mee te nemen, en het labeltje 'for woman' eraf te halen als ik thuis was. Toen ik thuis aankwam vroeg mijn moeder wat ik gekocht had, en ik zei dat ik het zo liet zien. Ik rende naar boven, en helemaal bevredigd haalde ik het labeltje eraf en trok de broek aan en liep naar beneden. 'Kijk mam, dit heb ik gehaalt' Mijn vader zat ook in de huiskamer, met ze'n 2'en waren ze aan het lachen.. Ik keek een beetje rond en vroeg onschuldig 'wat is er?' Waarop mijn moeder zij dat deze broek voor meisjes was en dat ik deze ook moest terug brengen. Ze wisten dat ik laarzen mooi vond, en dat ik vaak kleding kocht die niet voor jongens waren.

Toen ik 15 was kreeg ik mijn eerste vriendin, ik was ineens niet meer geinteresseerd in winkelen. Alles leek binnen handberijk. Ik liep voor de gein regelmatig in haar laarzen seksuele handelingen met een vrouw was echt prachtig. Ik wou dat het nooit over ging. Wat zij had wou ik ook. Zo moest ik een piercing in mijn oor (bovenin). Ik wou grote oorbellen in mijn oorlel en ik zou laarzen kopen. Na een paar weken was het met haar uit, en dit was een harde klap. Ik wou helemaal niets meer. Ik kreeg schijt aan alles. Ik wou niet meer leven. Want op deze manier was het leven niet meer leuk.

Het leek alsof iedereen mij aankeek als ik door de stad liep, ik voelde mij anders dan andere jongens. Maar er was nog meer.. ik kreeg puistjes.. Ik wou make-up kopen, en ik zou naar de dokter gaan want die puistjes moesten weg! Ik was geobsedeerd. Dag en nacht was ik ermee bezig, met allerlei lotions,make-up, zalfjes probeerde ik ze weg te krijgen. Ik was inmiddels 16 jaar, en mijn vriendin vond me nog erger als een vrouw, ik was te veel met mijn uiterlijk bezig. Ik ging elke week wel naar de stad, aleen al om even kleding te passen 'for woman'. Maar.. ik had inmiddels maat 44 kwa schoenen. Dames maten gingen tot maat 42.. mensen kijken je aan als je bij dames mode kijkt.

Nu ben ik 17, heb nog steeds vriendinnen, en nu ook 2 vrienden waar ik het heel goed mee kan vinden. Ook heb ik nog met diezelfde vriendin. Kleren kopen doe ik nu ook met mijn vriendin, als we bij de dames mode kijken heb ik de neiging om het zelf aan te doen, ik vind de kleren ronduid mooier. En ik fantaseer er vaak over om een mooi vrouw te zijn. Bij de heren mode vind ik vrijwel nooit iets mooi, bij de dames kleren lijkt alles mooi. En zou er het liefst dagen in lopen.

Ik wil ook graag lang haar hebben, en deze als een knotje dragen, omdat ik dat mooi vind. Maar ben bang voor rare reacties. Ik ben geen homo.. Ik vind mezelf wel anders, en wil graag weten wat ik hieraan kan doen. Want ik ben niet echt gelukkig..
  donderdag 21 oktober 2004 @ 23:47:28 #2
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22784565
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 23:28 schreef Doagere het volgende:
Ik vind mezelf wel anders, en wil graag weten wat ik hieraan kan doen. Want ik ben niet echt gelukkig..
Ik ben bepaald geen kenner van het onderwerp, maar het lijkt me zo dat er bepaalde instanties zijn die eerder met dit bijltje hebben gehakt. ( ) .

Die al geprobeerd?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 21 oktober 2004 @ 23:53:10 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_22784720
tjah, het lijkt er toch sterk op dat je liever een vrouw zou zijn.Misschien eens plastische chirurgie overwegen?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 00:00:30 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_22784910
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 23:59 schreef Doagere het volgende:

[..]

Zoiets ja, verder weinig nuttige reacties..
Ja wat wil je horen dan? je bent een wijf in een mannen lichaam en je gedraagt je als een homo?
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 00:02:06 #5
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22784945
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 00:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja wat wil je horen dan? je bent een wijf in een mannen lichaam en je gedraagt je als een homo?
Volgens mij is de openingspost vrij duidelijk hoor.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_22784962
Ik denk dat je er voor jezelf uit moet komen of je echt een vrouw in een mannenlichaam bent, zoals je zelf zegt, of een man met wat meer trekken en liefhebberijen die als vrouwelijk worden gezien en een wil om je ook daarnaar te kleden. Op dit moment krijg je daar thuis niet echt de ruimte voor, maar als je wat zelfstandiger bent en vrijer om je eigen stijl te vinden en te bepalen wordt het ook anders voor je. Je zult niet de eerste man zijn die zich wat aparter en expressiever en naar de algemene normen net wat vrouwelijker kleedt dan de rest, maar omdat je daar nu niet vrij in kunt experimenteren voel je je daardoor misschien raar en ook beperkt en is die drang veel nadrukkelijker aanwezig.

Mocht het ooit zo zijn dat je liever als vrouw door het leven wil dan is daar natuurlijk niks mis mee, ik denk alleen dat het niet zo zwart wit is en dat er ook nog heel veel mogelijkheden tussen liggen, een geslachtsverandering is wel heel erg ingrijpend. Ik denk dat je eerst eens de ruimte moet nemen om te kijken wat je nou precies wil, of je ook het lichamelijke verlangen voelt om een vrouw te zijn - en daarbij misschien ook met mensen moet praten die daar echt deskundig in zijn. Op dit moment heb je je gewoon nog niet zo kunnen ontwikkelen, neem daar eerst rustig de tijd en de ruimte voor.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_22784967
quote:
[..]
Wat wil je nou precies weten? Je weet toch zelf het beste wat je wil ....
Als je nog nooit met een vent naar bed bent geweest, vraag ik me af of je dat niet eens moet proberen....
Doe eens wild ....
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 00:04:44 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_22785016
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 00:02 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Volgens mij is de openingspost vrij duidelijk hoor.
quote:
en wil graag weten wat ik hieraan kan doen. Want ik ben niet echt gelukkig..
zie mijn reactie.Die was dan toch ook erg duidelijk
pi_22785124
Interessant verhaal. Je bent nu nog 17 en er kan nog heel veel veranderen in je leven. Op dit moment ben je denk ik nog zoekende naar wat het beste bij je past.

Ik zou trouwens niet naar anderen luisteren. Wat ik heb ontdekt in mijn leven is dat er mensen zijn die je al te graag pijn willen doen. En daar hebben ze vaak nieteens een goede reden voor nodig. Gewoon je zelf blijven en voor niemand veranderen. Het is immers jouw leven.

Wat ik wel zou doen ik kijken of je niet iets met die interesse in mode kan doen. Misschien kan je bij een modeacademie terecht. Wie weet zit er een mooie toekomst voor in het verschiet
pi_22785130
okee een iet wat nuttigere reactie van mij:
ga er over praten met een dokter (pshychaiter ) misschien kan hij je verder helpen met wat je het beste kan doen of zou moeten doen..
ik denk dat dat de beste optie is, ik zou niet gelijk naar plastische chirurgie kijken..
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 00:13:23 #11
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_22785270
ach joh..... je bent 17 toch?

trekt wel weer bij man! maak je niet dik zou ik zeggen... je vindt vanzelf uit wat het beste bij jou past en dan ben je gelukkig
Your best friend is you, I'm my best friend too
I share the same views and hardly ever argue
pi_22788199
quote:

[..]

tja, 't is laat.. vervelend voor je met zo'n serieus onderwerp. Morgen moet een modje het maar ff kuisen.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 08:39:58 #13
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22789686
Je bent niet echt gelukkig. Wat zou jou wel gelukkig maken?
Proud Powerpauper
pi_22789759
Heb je je ook werkelijk wel eens ingedacht in een vrouwenlichaam? Want dat lees op opzich negens terug. Zou je liever de uiterlijke kenmerken ook willen of gaat je dat te ver?
pi_22789984
crap verwijderd, doe eens normaal mensen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 09:17:27 #16
27929 piere
doe mij maar bier
pi_22790028
je kan de vrouwelijke dingen toch ook binnenshuis doen en je buiten "gewoon" wat mannelijker gedragen? ik weet het is geen oplossing, maar ik denk dat het alles wel wat makkelijker maakt voor nu. en dan kan je rustig nadenken en rondkijken wat je opties zijn.
fok you ja!
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 10:07:10 #17
105435 amarena
Just curious
pi_22790710
Ik heb wel eens tvprogramma gezien over mensen die lijken te zijn geboren in het verkeerde lichaam. Erg interessant om te zien. Vooral de buitenwereld lijkt het altijd moeilijk te accepteren. Mensen vinden het vaak moeilijk om normaal reageren op uitzonderingen. Vooral op de middelbare school wordt er altijd snel geoordeeld en wordt je gelijk in een hokje geduwd. De grootste schreeuwers zijn vaak het onzekerst moet je maar denken. Ik heb het idee dat je ouders het lastig vinden om ermee om te gaan, ofniet? Dat maakt het er voor jou niet makkelijker op, dat je het thuis ook nog moet verbergen.

Ik zou zeggen Doagere, probeer mensen te vinden die iets soortgelijks hebben en je wél begrijpen. Ik denk dat je er veel herkenning in zult vinden. Mensen kunnen wel zeggen, je bent nog jong maar je zit hier zo te zien al je hele leven mee en ik denk niet dat het iets is wat zal verdwijnen. Het is een onderdeel van jou, het hoort bij jou.
Veni vidi vici
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 10:11:55 #18
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_22790780
Als je je toch vooral en echt man voelt (en ook nog gewoon op vrouwen valt) lijkt het me in ieder geval niet dat je transseksueel bent ofzo. Dat ben je pas als je lichamelijk ook graag een vrouw zou willen zijn, dus echt naar een andere sekse toe wilt. Ik zou me daar dus niet druk over maken.

Je hebt in mijn opinie hooguit wat travestie-gevoelens. De meeste travestieten zijn ook hetero mannen, dus dat zou heel goed kunnen. Dan wil je er op z'n tijd uitzien als een vrouw, lekker tutten etc, maar je bent gewoon een man, en hebt ook geen plannen om jezelf tot vrouw te laten ombouwen. Kan je je af en toe lekker uitgebreid verkleden, je optutten en je als vrouw gedragen, en de volgende ochtend ben je weer gewoon Doagere. Ik zou daar maar eens over na gaan denken. Er zijn volgens mij ook wel instanties en contactgroepen die je daar bij kunnen helpen.

Verder is het niet gek dat je damesmode mooier vindt dan herenmode, want dat vinden een heleboel mensen. Je wijkt alleen af op het punt dat je het ook graag zelf wil aantrekken.
Ik zou inderdaad proberen wat met je interesse voor mode te doen, lijkt me ook geen slecht idee.
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_22791150
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 08:39 schreef Nuek het volgende:
Je bent niet echt gelukkig. Wat zou jou wel gelukkig maken?
Ik weet het natuurlijk niet, maar ik denk dat ik in een vrouwenlichaam mezelf beter kan vinden. Kleding,schoenen,oorbellen ect. alles wat niet bij een man kan, kan ik dan wel.

Ik ben niet het type dat alles direct zegt wat in me opkomt. Dit sleept al jaren en nog niemand die er iets van weet. En als ik dan ook nog weet hoe mijn ouders erover denken dan word het er niet gemakkelijker op. Alhoewel ik niet twijfel dat die reacties wel verdwijnen als ik vertel wat mijn wensen zijn. Mijn vader zou me direct naar een psygholoog sturen. En denken dat ik totaal geflipt ben.

merdeka, het zijn niet aleen gevoelens van 'ik wil in vrouwenkleding lopen, en make-up op doen'. Want dit is het juist niet. Ik heb best veel op tv gezien van mensen die hormonen gingen slikken, operaties ondergaan, en een echte vrouw zijn na een paar jaar. Ik zou me waarschijndelijk prima voelen ik kleren van vrouwen, en wat make-up. Maar ik weet dat als ik alles er weer af doe dat alles weer is zoals normaal..

amarena begrijpt mij wel denk ik. Er was geloof ik ook iets met een test (gezien in een van de programma's) een homo heeft ook meer vrouwelijke hormonen dan een 'normale' man. Is dat zo?
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 10:53:36 #20
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_22791570
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 10:33 schreef Doagere het volgende:
Ik weet het natuurlijk niet, maar ik denk dat ik in een vrouwenlichaam mezelf beter kan vinden. Kleding,schoenen,oorbellen ect. alles wat niet bij een man kan, kan ik dan wel.
Ja, maar voel je je geestelijk dan ook een vrouw, of wil je graag als je huidige persoon bepaald vrouwelijk gedrag en uiterlijke kenmerken kunnen vertonen? Dat is een beetje de hamvraag, en er zit een fundamenteel verschil tussen.

Een transseksueel voelt zich namelijk geestelijk ook helemaal een vrouw, en kan zich niet identificeren met haar mannelijke lichaam. Die voelt zich alsof zij in het verkeerde lichaam geboren is, en wil daarom graag het lichaam krijgen dat bij haar geest past, dwz een sekseverandering ondergaan en helemaal vrouw worden. De meeste (dus niet alle!) transseksuelen voelen zich aangetrokken tot het andere geslacht, dwz een man die zich geestelijk een vrouw voelt, raakt over het algemeen opgewonden van het idee om als vrouw de liefde te bedrijven met een man.

Een travestiet is een man met, bot gezegd, een flinke overdosis vrouwelijkheid en vrouwelijke gevoelens, en zoekt een uitlaatklep om zijn vrouwelijke gevoelens te kunnen uiten, wat hij niet als 'normale' man kan. Hij doet dit voornamelijk door vrouwelijk gedrag en uiterlijke kenmerken te vertonen. De trevestiet heeft er wel behoefte aan om (al dan niet permanent) dit soort gedrag en uiterlijkheid te vertonen, maar is ten diepste niet ongelukkig met zijn man-zijn en zijn lichaam, hij voelt zich geestelijk geen echte vrouw, en is over het algemeen (dus niet altijd!) hetero.

Wat en in hoeverre jij iets bent, zul je zelf moeten uitzoeken. Maar ik zou er zeker wel hulp bij vragen, want dat heb je denk ik wel nodig!
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 11:54:15 #21
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_22792892
kun je gewoon normaal doen, en anders tief je lekker op

[ Bericht 76% gewijzigd door DarkElf op 22-10-2004 12:29:23 ]
pi_22793435
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 10:33 schreef Doagere het volgende:

zou me waarschijndelijk prima voelen ik kleren van vrouwen, en wat make-up. Maar ik weet dat als ik alles er weer af doe dat alles weer is zoals normaal..
Zoals ik je reactie lees, betreft het voornamelijk een sociaal acceptatie-probleem:

De acceptatie van je omgeving is je erg belangrijk, maar je weet dat je natuurlijke 'zelf' ook meestal een buitenbeentje was, je weinig interesse deelde met andere jongens van je leeftijd ...

Juist door je 'anderszijn' te benadrukken kan je over die acceptatie meer 'controle' krijgen; je geeft zelf al eerder aan dat het 'bekeken worden' door anderen voor jou erg belangrijk is (zie ook het stukje over je jeugdpuistjes).

Volgens mij kun je gewoon erkennen dat je erg onzeker bent tegenover anderen, graag ge-accepteerd wordt en bevestiging zoekt.
Dat zijn geveoelens en onzekerheden die de meeste jongens vanaf 14 ontwikkelen, bij jou is het wel redelijk extreem geworden ...
En nu heb je misschien de angst tezeer een 'outcast' te worden, misschien een angst 'homo' te zijn .. misschien omdat je het idee hebben dat juist die mensen minder geaccepteerd worden ...

Of, en wat je eraan kunt doen weet ik ook niet.
Volgens mij is het wel zinnig om iedere geval jezelf te accepteren .. immers als je al jezelf niet accepteerd, hoe kun je dan van anderen verwachten dat te doen.
Verder is het volgens mij goed er rekening mee te houden dat juist de waardering van de mensen in je naaste omgeving het belangrijkste is, dat je je gevoelens ook met hen afstemt:
Tegenover vreemden is het misschien eerder zo dat een soort van 'posing' spannend en opwindend kan zijn, maar als dat zoveel aandacht van je vraagt dat je darmee bijvoorbeeld mensen die er na aan je staan zou gaan kwetsen, moet je je afvragen of je daaraan goed doet.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_22793502
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 09:13 schreef DarkElf het volgende:
crap verwijderd, doe eens normaal mensen
Wat mensen niet willen horen kan alsnog vallen onder de noemer 'normaal'hoor .
Fok hanteert alleen de term normaal als zijnde een vaststaand gegeven zonder dat je daar kritisch bij mag zijn.
pi_22794520
Volgens mij ben je een travestiet. Je vindt vrouwelijke kleding en laarzen (fetish-alert !) en andere uiterlijkheden zo interessant, en waarschijnlijk ook het vrouwelijke lichaam, dat een vrouwenlichaam wel handig erbij zou zijn.

Verwar je (sexuele?) opwinding / interesse nou niet met vrouw willen zijn. En halsoverkop in een operatie te duiken waarvan je later misschien spijt krijgt.

Ik zou gewoon lekker aantrekken waar je je lekker invoelt. Oppassen op plaatsen waar dat soort uiterlijkheden niet door iedereen worden geaccepteerd. Maar waarom zou je niet lekker in het weekend op je hakken en met je haar in een knot lekker een chickflick gaan kijken met een bak chocolade ijs op schoot?
'Boy, it's like a sauna in here'
pi_22794630
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 12:54 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Wat mensen niet willen horen kan alsnog vallen onder de noemer 'normaal'hoor .
Klopt, maar beldigende, opruiende, hatelijke posts vind ik iig niet normaal,
je kan je ook op een normale manier uitdrukken, en anders mankeert
er iets aan je woordenschat
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')