abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 21 oktober 2004 @ 20:37:59 #1
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22779573
het grote baggerboek van Ilja leonard pfeifer

http://www.8weekly.nl/index.php?art=1552

!

gisteren las hij een stukje voor op vara laat lijkt me een boek dat elke baggeraar moet hebben !
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_22779657
goed topic !
  donderdag 21 oktober 2004 @ 20:43:58 #3
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_22779737
check je meeeeeel bosbeetle
pi_22780118
Het grote baggerboek is een geestig, vlot geschreven boek waarin prachtig wordt aangetoond dat je met taalgebruik en woordkeuze alleen twee heel verschillende werelden kunt oproepen. Het eerste verhaal, dat van de baggeraar zelf, is hier en daar iets te fantasievol, maar het tweede plot, dat zich ontwikkelt tijdens het schrijven van het baggerboek, is ijzersterk. Andere boeken zouden zichzelf misschien bedelven onder een overdaad aan stijl en creativiteit, maar niet dit boek. Het bijzondere aan Het grote baggerboek is dat je een zeer goed geschreven boek leest, dat stevig in elkaar zit en dat bovendien de luchtigheid behoudt. Om met clichés uit maandverbandreclames te spreken: je voelt niet eens dat het literatuur is. Het grote baggerboek doet zijn titel gelukkig geen eer aan.

eindelijk een goed boek
De wandelende spelvaut
pi_22780192
Gaaf! Die kan ik gebruiken!
pi_22780406
Ik koop hem lekker niet want baggeren doe je niet, dat ben je!
Henderson put forth the argument that "global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of pirates since the 1800s.
pi_22780426
In het voorwoord zal Conflict wel bedankt worden .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22783140
goed boek
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Moderator dinsdag 9 november 2004 @ 18:11:45 #10
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_23197062
ik heb hem uit en het is een erg leuk boek ! wel het ranzigste boek dat ik ooit gelezen heb !

pure bouwvakkers poezie !

Babsie, geil baggerinnetje van me, zeg ik dan, zet jij eens als de brandweer een zwijmelend geilplaatje op met je soppende baggerkut, want deze jongen gaat even romantisch in je huishouden met zijn zuigstang. Dat zeg ik dan. En haal dan gelijk even een koude kletser uit de koelkast want ik moet er wel wat bij te drinken hebben als ik je volpomp. Dat zeg ik dan. En dan pakken natuurlijk.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')