abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf maandag 25 oktober 2004 @ 20:49:20 #76
13368 NiGeLaToR
pi_22870646
Och HL2 met alle source uitbreidingen is gewoon vet. Vind het nu al vetter dan Doom3, want dat was ontiegelijk saaai Maar over smaak valt NIET te twisten natuurlijk!
  maandag 25 oktober 2004 @ 21:17:08 #77
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_22871548
Doom3 was de eerste zoveel uur nog wel spannend, daarna heb je het trucje door en zit je je alleen nog maar te vergapen aan de details
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 25 oktober 2004 @ 21:29:13 #78
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_22871957
Ik zat me, met mijn 3D bril wel heel erg te vergapen aan de details . Doom3 is gewoon onwerkelijk (of moet ik werkelijk zeggen) in full 3D.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  maandag 25 oktober 2004 @ 21:56:57 #79
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_22872849
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 21:29 schreef kingmob het volgende:
Doom3 is gewoon onwerkelijk Unreal!(of moet ik werkelijk zeggen) in full 3D.
Dus toch
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:19:33 #80
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_22873606
tvp enzo

16 November, aftellen!
  maandag 25 oktober 2004 @ 23:34:25 #81
12888 Skull-splitter
pi_22876397
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 21:29 schreef kingmob het volgende:
Ik zat me, met mijn 3D bril wel heel erg te vergapen aan de details . Doom3 is gewoon onwerkelijk (of moet ik werkelijk zeggen) in full 3D.
3D bril in Doom3 Mijn videokaart schijt maar een krappe 24 FPS uit in Doom3, en das maar voor 1 oog, moet je nagaan als ie 2 aparte ogen moest renderen...

Doom3 is gewoon 2 jaar te laat, het had makkelijk eerder kunnen verschijnen met iets minder detail. En het mooiste is: er komt een expansionset van uit

Quake 4 wordt een stuk beter kwa spel denk ik persoonlijk, althans, mag ik voor ze hopen.
  maandag 25 oktober 2004 @ 23:40:47 #82
19542 SilverGun
Wort wort wort!
pi_22876561
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 19:46 schreef davidov het volgende:
verder, noem maar eens een ander spel waarbij personage's zo echt lijken EN bijna alles in een level kapot gemaakt kan worden, opgetild, verschoven, gegooid etc etc.
Ja, zolang een game maar realistische poppetjes heeft en alles kapot kan, is ie geweldig. Je slaat de spijker op z'n kop met die scherpe opmerking
quote:
half life 1 heeft jarenlang nog voor vernieuwende mods en andere spellen gezorgd....
Ah, een geschikte engine die goed te modden valt maakt het spel dus goed? Weer wat geleerd!
Het blijven rare mannetjes, die PC fanboys :')
quote:
halo....was toen het uitkwam al lelijk en saai...
Shit. Nu heb je me. Wat moet ik nog tegen dit onomstotelijke argument inbrengen?

Linkje speciaal voor jou.

Start Doom3 nog maar een keer op en sluit je ogen vooral voor alles wat er naast dat geweldige bakkie van je te vinden is Loser
You'll think I'm dead but I sail away on a wave of mutilation
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 00:32:56 #83
67800 davidov
Human ^ Together
pi_22877809
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 23:40 schreef SilverGun het volgende:
bla bla bla
nee als een spel veel bewegende dingen heeft die kapot kunnen is het spel nog niet goed
nee een spel dat je goed kan modden is niet meteen goed
nee een spel dat er erg mooi uitziet is niet meteen goed
nee een spel dat er vernieuwend is is ook niet meteen goed

maar zodra dat dus wel allemaal het geval is dan is het toch vrij bijzonder te noemen.

Kijk doom3 was er mooi en spooky en zat een geweldige sfeer in, maar het was fucking eentonig en sinds ik het 1 keer heb uitgespeeld heb ik het nooit meer opgestart....een goed spel vind ik speel je langer dan 4 dagen.

en die link van halo? zie er het bijzondere niet van in, vind het letterlijk meer van hetzelfde... plaatjes zijn iets mooier, je kan iets meer doen...maar voor de rest is en blijft het een doodsimpel vervolg.

HL2 heeft dingen te bieden die nog niet eerder (zo goed) zijn gedaan... of je het belangrijk vind of niet is iets anders.

Een spel waarbij je ontiegelijk veel vrijheid hebt vind ik erg leuk, dat jullie liever een oerlelijk spel willen op een 5 jaar oude engine maar met een leuke game play moeten jullie weten... bedoel voor dat soort dingen heeft EA genoeg spellen gemaakt...

Farcry en doom3 vind ik beide vernieuwende games de 1 qua graphics de ander met sfeer.... maar bij beiden vind ik de levensduur erg kort...

Halo... alles wat je in halo ziet kan je in zoveel andere spellen ook doen maar dan beter (farcry bijv.)
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 00:35:56 #84
67800 davidov
Human ^ Together
pi_22877868
ook erg volwassen trouwens, iemand zegt wat hij denkt en hij is meteen een loser...
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
pi_22880819
En weer is een topic vervallen in discussie over welk (waarschijnlijk goed) spel beter is. Beiden zullen goed zijn en moeten eigenlijk niet met elkaar vergeleken worden. Ik heb een hekel aan HALO, maar gezien zijn fanbase zal het spel voor een hoop mensen zijn werk goed doen, anders was deze niet zo groot.
Dus, gewoon maar weer over HL2 hebben in plaats van een discussie uit te vechten waar je toch niet uit komt?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_22881706
ja de beta van hl2 was zowiezo al beter dan de halo 2 beta... dus su als je zegt dat halo 2 beter is, je moet zowiezo eerst beide spellen gespeeld hebben...
www.ikstastrakvande.pep
Icons niet groter dan 100kb my ass.. bouw daaar een functie voor in dan snol
pi_22881836
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 10:48 schreef Dark0r het volgende:
ja de beta van hl2 was zowiezo al beter dan de halo 2 beta... dus su als je zegt dat halo 2 beter is, je moet zowiezo eerst beide spellen gespeeld hebben...
Je kan niet beide spellen gespeeld hebben, want die zijn nog niet uit. Daarbij, beta's heten niet voor niets beta's.
~Leonard Cohen
pi_22882042
Ok, als je dan toch nog niet kunt spelen ga je maar eens uit verveling de Subscriber Agreement van Steam lezen: http://steampowered.com/index.php?area=subscriber_agreement
Maar dan staat daar opeens iets heeeeeel engs!
quote:
13. TERM AND TERMINATION
Either you or Valve has the right to terminate or cancel your Account or a particular Subscription at any time. You understand and agree that the cancellation of your Account or a particular Subscription is your sole right and remedy with respect to any dispute with Valve.
.....
.....
.....
C. Termination by Valve.

1. In the case of a recurring payment Subscription (e.g., a monthly subscription), in the event that Valve terminates or cancels your Account or a particular Subscription for convenience, Valve may, but is not obligated to, provide a prorated refund of any prepaid Subscription fees paid to Valve.

2. In the case of a one-time purchase of a product license (e.g., purchase of a single game) from Valve, Valve may choose to terminate or cancel your Subscription in its entirety or may terminate or cancel only a portion of the Subscription (e.g., access to the software via Steam) and Valve may, but is not obligated to, provide access (for a limited period of time) to the download of a stand-alone version of the software and content associated with such one-time purchase.

3. In the case of a free Subscription, Valve may choose to terminate or amend the terms of the Subscription as provided in the "Amendments to this Agreement" section above.
Vooral de eerste regel en C2 zijn eng . Zo als het hier staat betekend het dat Valve je Half-Life 2 account zonder reden kan sluiten, dan kun je dus fluiten naar je games waarvoor je betaald hebt!
pi_22882219
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:45 schreef Freel het volgende:
Ok, als je dan toch nog niet kunt spelen ga je maar eens uit verveling de Subscriber Agreement van Steam lezen: http://steampowered.com/index.php?area=subscriber_agreement
[..]

Vooral de eerste regel en C2 zijn eng . Zo als het hier staat betekend het dat Valve je Half-Life 2 account zonder reden kan sluiten, dan kun je dus fluiten naar je games waarvoor je betaald hebt!
Waarom zou Valve zichzelf daarmee in de voet schieten? Als je gewoon geen cheats gebruikt, netjes doet enzo gaan ze heus niet je account afsluiten.
~Leonard Cohen
pi_22882261
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Waarom zou Valve zichzelf daarmee in de voet schieten? Als je gewoon geen cheats gebruikt, netjes doet enzo gaan ze heus niet je account afsluiten.
Dat zullen ze ook niet doen natuurlijk, maar het blijft eng. Het is net alsof je een mooi spel hebt gekocht waarvan je de DVD en het mooie doosje enzo thuis hebt liggen. Je kunt het gewoon gebruiken wanneer en hoe je maar wil, maar er kan elke dag iemand aan de deur komen die je al dat mooie af komt pakken en je kunt er niks tegen doen.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 13:01:37 #91
19542 SilverGun
Wort wort wort!
pi_22883183
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 00:32 schreef davidov het volgende:

en die link van halo? zie er het bijzondere niet van in, vind het letterlijk meer van hetzelfde... plaatjes zijn iets mooier, je kan iets meer doen...maar voor de rest is en blijft het een doodsimpel vervolg.
Het is een review van Halo 1... :')
quote:
Een spel waarbij je ontiegelijk veel vrijheid hebt vind ik erg leuk, dat jullie liever een oerlelijk spel willen op een 5 jaar oude engine maar met een leuke game play moeten jullie weten... bedoel voor dat soort dingen heeft EA genoeg spellen gemaakt...

...

Farcry en doom3 vind ik beide vernieuwende games ...

...

Halo... alles wat je in halo ziet kan je in zoveel andere spellen ook doen maar dan beter (farcry bijv.)
Oh God, ik lazer van m'n stoel hier... Sorry, ik kan hier niet serieus op ingaan. Kun je net zo goed een discussie beginnen met een kleuter over waarom Citizen Kane een betere film is dan Pokémon 4Ever. Wát een inzicht heeft deze knul... :')
You'll think I'm dead but I sail away on a wave of mutilation
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 14:19:08 #92
67800 davidov
Human ^ Together
pi_22884650
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 13:01 schreef SilverGun het volgende:

[..]

Het is een review van Halo 1...
[..]

Oh God, ik lazer van m'n stoel hier... Sorry, ik kan hier niet serieus op ingaan. Kun je net zo goed een discussie beginnen met een kleuter over waarom Citizen Kane een betere film is dan Pokémon 4Ever. Wát een inzicht heeft deze knul...
ach lazer toch op, in plaats van de hele tijd af te zeiken kan je ook iets nuttigs vertellen door ons bijv te laten weten wat je WEL graag in spel wil zien...
pi_22884676
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 14:19 schreef davidov het volgende:

[..]

ach lazer toch op, in plaats van de hele tijd af te zeiken kan je ook iets nuttigs vertellen door ons bijv te laten weten wat je WEL graag in spel wil zien...
Precies, ik vind het ook maar een nietzeggend persoon..
pi_22884784
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:59 schreef Freel het volgende:

[..]

Dat zullen ze ook niet doen natuurlijk, maar het blijft eng. Het is net alsof je een mooi spel hebt gekocht waarvan je de DVD en het mooie doosje enzo thuis hebt liggen. Je kunt het gewoon gebruiken wanneer en hoe je maar wil, maar er kan elke dag iemand aan de deur komen die je al dat mooie af komt pakken en je kunt er niks tegen doen.
ik zie Gabe al in zijn kantoortje staan, pink aan de mondhoek en maar maniakaal lachen.
~Leonard Cohen
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 14:36:00 #95
67800 davidov
Human ^ Together
pi_22885002
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 14:25 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

ik zie Gabe al in zijn kantoortje staan, pink aan de mondhoek en maar maniakaal lachen.
Ach zeer snel zullen ze dat toch niet doen. Denk dat we er als bange consumenten verkeerd tegenaan kijken trouwens.

Wij denken van oh nee strax kan ik als onschuldige gamer mn spel kwijtraken en ik kan er niks tegen doen.
Zij denken juist, als er strax iemand is die de boel verziekt door het spel door te verkopen of cheats uit te brengen of weet ik veel, dan kunnen wij hem de toegang tot het spel weigeren en dan ook nog juridisch gelijk hebben

maar volgens mij heb je dat bij ieder spel of programma dat je installeerd en waar je moet aanvinken "i agree", maarja wie leest die dingen ooit?
pi_22886332
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 20:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar voor hetgeen het allemaal bijzonder maakt heb je dus WEL een nieuwe PC nodig En zonder die shaders blijft er weinig vernieuwends over.
Ik noem een 'facial animation system' en 'physics in gameplay geintegreerd'
quote:
Ligt er maar net aan wat een ontwikkelaar wil doen, voor de meeste spellen heeft het domweg geen zin om alles kapot te maken, nu ook niet, maar je kunt een aantal dingen in je spel gebruiken. Niet geheel nieuw echter, trespasser deed dit ook al.
Je hoeft ook niet alles kapot te maken, het is echter wel erg cool als je bijvoorbeeld zomaar een ton kunt oppakken en tot wapen omvormen, terwijl hij 'normaalgesproken' alleen omvalt. Lijkt mij juist wel nut hebben omdat je de replay waarde er enorm mee verhoogt...

Trouwens, dat ene meneertje dat iedereen belachelijk zit te maken vind ik ook maar triest
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:52:03 #97
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_22886604
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 13:01 schreef SilverGun het volgende:

[..]

Het is een review van Halo 1...
[..]

Oh God, ik lazer van m'n stoel hier... Sorry, ik kan hier niet serieus op ingaan. Kun je net zo goed een discussie beginnen met een kleuter over waarom Citizen Kane een betere film is dan Pokémon 4Ever. Wát een inzicht heeft deze knul...
Anders blijf je even weg uit dit topic jongen.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 19:59:50 #98
12888 Skull-splitter
pi_22889336
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 15:39 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Ik noem een 'facial animation system' en 'physics in gameplay geintegreerd'
Beiden bestaan al langer, HL2 hoopt er de beste in te zijn, of dat zo is is een tweede...
quote:
Je hoeft ook niet alles kapot te maken, het is echter wel erg cool als je bijvoorbeeld zomaar een ton kunt oppakken en tot wapen omvormen, terwijl hij 'normaalgesproken' alleen omvalt. Lijkt mij juist wel nut hebben omdat je de replay waarde er enorm mee verhoogt...
Ik zeg Far Cry, Trespasser
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:00:46 #99
12888 Skull-splitter
pi_22889358
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:45 schreef Freel het volgende:
[..]

Beetje eng misschien idd, maar uiteindelijk een waarschuwing voor eenieder die menig MP rondje verneukt, want dan wordt je ID-nummer gewoon geblokt en dan moet je maar een nieuwe halen. En dat juich ik van harte toe moet ik zeggen...
pi_22899272
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 19:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Beiden bestaan al langer, HL2 hoopt er de beste in te zijn, of dat zo is is een tweede...
[..]

Ik zeg Far Cry, Trespasser
Beiden bestaan, maar niet zo mooi als in HL2. Zelfs Doom 3 kwam niet in de buurt. Dus 'dat tweede' zal best gewoon kloppen

FarCry had zover ik weet weinig physics waarmee je echt vijanden kon killen...
Kan aan mij liggen though...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')