Dus tochquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:29 schreef kingmob het volgende:
Doom3 is gewoon onwerkelijk Unreal!(of moet ik werkelijk zeggen) in full 3D.
3D brilquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:29 schreef kingmob het volgende:
Ik zat me, met mijn 3D bril wel heel erg te vergapen aan de details. Doom3 is gewoon onwerkelijk (of moet ik werkelijk zeggen) in full 3D.
Ja, zolang een game maar realistische poppetjes heeft en alles kapot kan, is ie geweldig. Je slaat de spijker op z'n kop met die scherpe opmerkingquote:Op maandag 25 oktober 2004 19:46 schreef davidov het volgende:
verder, noem maar eens een ander spel waarbij personage's zo echt lijken EN bijna alles in een level kapot gemaakt kan worden, opgetild, verschoven, gegooid etc etc.
Ah, een geschikte engine die goed te modden valt maakt het spel dus goed? Weer wat geleerd!quote:half life 1 heeft jarenlang nog voor vernieuwende mods en andere spellen gezorgd....
Shit. Nu heb je me. Wat moet ik nog tegen dit onomstotelijke argument inbrengen?quote:halo....was toen het uitkwam al lelijk en saai...
nee als een spel veel bewegende dingen heeft die kapot kunnen is het spel nog niet goedquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:40 schreef SilverGun het volgende:
bla bla bla
Je kan niet beide spellen gespeeld hebben, want die zijn nog niet uit. Daarbij, beta's heten niet voor niets beta's.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:48 schreef Dark0r het volgende:
ja de beta van hl2 was zowiezo al beter dan de halo 2 beta...dus su als je zegt dat halo 2 beter is, je moet zowiezo eerst beide spellen gespeeld hebben...
![]()
Vooral de eerste regel en C2 zijn engquote:13. TERM AND TERMINATION
Either you or Valve has the right to terminate or cancel your Account or a particular Subscription at any time. You understand and agree that the cancellation of your Account or a particular Subscription is your sole right and remedy with respect to any dispute with Valve.
.....
.....
.....
C. Termination by Valve.
1. In the case of a recurring payment Subscription (e.g., a monthly subscription), in the event that Valve terminates or cancels your Account or a particular Subscription for convenience, Valve may, but is not obligated to, provide a prorated refund of any prepaid Subscription fees paid to Valve.
2. In the case of a one-time purchase of a product license (e.g., purchase of a single game) from Valve, Valve may choose to terminate or cancel your Subscription in its entirety or may terminate or cancel only a portion of the Subscription (e.g., access to the software via Steam) and Valve may, but is not obligated to, provide access (for a limited period of time) to the download of a stand-alone version of the software and content associated with such one-time purchase.
3. In the case of a free Subscription, Valve may choose to terminate or amend the terms of the Subscription as provided in the "Amendments to this Agreement" section above.
Waarom zou Valve zichzelf daarmee in de voet schieten? Als je gewoon geen cheats gebruikt, netjes doet enzo gaan ze heus niet je account afsluiten.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:45 schreef Freel het volgende:
Ok, als je dan toch nog niet kunt spelen ga je maar eens uit verveling de Subscriber Agreement van Steam lezen: http://steampowered.com/index.php?area=subscriber_agreement
Maar dan staat daar opeens iets heeeeeel engs!![]()
[..]
Vooral de eerste regel en C2 zijn eng. Zo als het hier staat betekend het dat Valve je Half-Life 2 account zonder reden kan sluiten, dan kun je dus fluiten naar je games waarvoor je betaald hebt!
Dat zullen ze ook niet doen natuurlijk, maar het blijft eng. Het is net alsof je een mooi spel hebt gekocht waarvan je de DVD en het mooie doosje enzo thuis hebt liggen. Je kunt het gewoon gebruiken wanneer en hoe je maar wil, maar er kan elke dag iemand aan de deur komen die je al dat mooie af komt pakken en je kunt er niks tegen doen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Waarom zou Valve zichzelf daarmee in de voet schieten? Als je gewoon geen cheats gebruikt, netjes doet enzo gaan ze heus niet je account afsluiten.
Het is een review van Halo 1... :')quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:32 schreef davidov het volgende:
en die link van halo? zie er het bijzondere niet van in, vind het letterlijk meer van hetzelfde... plaatjes zijn iets mooier, je kan iets meer doen...maar voor de rest is en blijft het een doodsimpel vervolg.
Oh God, ik lazer van m'n stoel hier... Sorry, ik kan hier niet serieus op ingaan. Kun je net zo goed een discussie beginnen met een kleuter over waarom Citizen Kane een betere film is dan Pokémon 4Ever. Wát een inzicht heeft deze knul... :')quote:Een spel waarbij je ontiegelijk veel vrijheid hebt vind ik erg leuk, dat jullie liever een oerlelijk spel willen op een 5 jaar oude engine maar met een leuke game play moeten jullie weten... bedoel voor dat soort dingen heeft EA genoeg spellen gemaakt...
...
Farcry en doom3 vind ik beide vernieuwende games ...
...
Halo... alles wat je in halo ziet kan je in zoveel andere spellen ook doen maar dan beter (farcry bijv.)
ach lazer toch op, in plaats van de hele tijd af te zeiken kan je ook iets nuttigs vertellen door ons bijv te laten weten wat je WEL graag in spel wil zien...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:01 schreef SilverGun het volgende:
[..]
Het is een review van Halo 1...
[..]
Oh God, ik lazer van m'n stoel hier... Sorry, ik kan hier niet serieus op ingaan. Kun je net zo goed een discussie beginnen met een kleuter over waarom Citizen Kane een betere film is dan Pokémon 4Ever. Wát een inzicht heeft deze knul...
Precies, ik vind het ook maar een nietzeggend persoon..quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:19 schreef davidov het volgende:
[..]
ach lazer toch op, in plaats van de hele tijd af te zeiken kan je ook iets nuttigs vertellen door ons bijv te laten weten wat je WEL graag in spel wil zien...
ik zie Gabe al in zijn kantoortje staan, pink aan de mondhoek en maar maniakaal lachen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:59 schreef Freel het volgende:
[..]
Dat zullen ze ook niet doen natuurlijk, maar het blijft eng. Het is net alsof je een mooi spel hebt gekocht waarvan je de DVD en het mooie doosje enzo thuis hebt liggen. Je kunt het gewoon gebruiken wanneer en hoe je maar wil, maar er kan elke dag iemand aan de deur komen die je al dat mooie af komt pakken en je kunt er niks tegen doen.
Ach zeer snel zullen ze dat toch niet doen. Denk dat we er als bange consumenten verkeerd tegenaan kijken trouwens.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:25 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
ik zie Gabe al in zijn kantoortje staan, pink aan de mondhoek en maar maniakaal lachen.
Ik noem een 'facial animation system' en 'physics in gameplay geintegreerd'quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar voor hetgeen het allemaal bijzonder maakt heb je dus WEL een nieuwe PC nodigEn zonder die shaders blijft er weinig vernieuwends over.
Je hoeft ook niet alles kapot te maken, het is echter wel erg cool als je bijvoorbeeld zomaar een ton kunt oppakken en tot wapen omvormen, terwijl hij 'normaalgesproken' alleen omvalt. Lijkt mij juist wel nut hebben omdat je de replay waarde er enorm mee verhoogt...quote:Ligt er maar net aan wat een ontwikkelaar wil doen, voor de meeste spellen heeft het domweg geen zin om alles kapot te maken, nu ook niet, maar je kunt een aantal dingen in je spel gebruiken. Niet geheel nieuw echter, trespasser deed dit ook al.
Anders blijf je even weg uit dit topic jongen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:01 schreef SilverGun het volgende:
[..]
Het is een review van Halo 1...
[..]
Oh God, ik lazer van m'n stoel hier... Sorry, ik kan hier niet serieus op ingaan. Kun je net zo goed een discussie beginnen met een kleuter over waarom Citizen Kane een betere film is dan Pokémon 4Ever. Wát een inzicht heeft deze knul...
Beiden bestaan al langer, HL2 hoopt er de beste in te zijn, of dat zo is is een tweede...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik noem een 'facial animation system' en 'physics in gameplay geintegreerd'
Ik zeg Far Cry, Trespasserquote:Je hoeft ook niet alles kapot te maken, het is echter wel erg cool als je bijvoorbeeld zomaar een ton kunt oppakken en tot wapen omvormen, terwijl hij 'normaalgesproken' alleen omvalt. Lijkt mij juist wel nut hebben omdat je de replay waarde er enorm mee verhoogt...
Beetje eng misschien idd, maar uiteindelijk een waarschuwing voor eenieder die menig MP rondje verneukt, want dan wordt je ID-nummer gewoon geblokt en dan moet je maar een nieuwe halen. En dat juich ik van harte toe moet ik zeggen...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:45 schreef Freel het volgende:
Ok, als je dan toch nog niet kunt spelen ga je maar eens uit verveling de Subscriber Agreement van Steam lezen: http://steampowered.com/index.php?area=subscriber_agreement
Maar dan staat daar opeens iets heeeeeel engs!![]()
[..]
Vooral de eerste regel en C2 zijn eng. Zo als het hier staat betekend het dat Valve je Half-Life 2 account zonder reden kan sluiten, dan kun je dus fluiten naar je games waarvoor je betaald hebt!
Beiden bestaan, maar niet zo mooi als in HL2. Zelfs Doom 3 kwam niet in de buurt. Dus 'dat tweede' zal best gewoon kloppenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Beiden bestaan al langer, HL2 hoopt er de beste in te zijn, of dat zo is is een tweede...
[..]
Ik zeg Far Cry, Trespasser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |