Zeg er dan bij waarom jij vind van niet pannenkoekquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Scheet uit zijn hoofd..
Gebruik van physics op deze manier heb ik anders nog niet eerder gezienquote:Op zondag 24 oktober 2004 15:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Omdat ik in de filmpjes op een paar grafische dingen na nauwelijks dingen heb gezien die niet over-scripted waren, vernieuwend of indrukwekkend.
Physics zijn hier niet meer dan een overused gimmick IMO, goed ingevoerd, maar in Painkiller ook al toegepast in deze mate.quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:51 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gebruik van physics op deze manier heb ik anders nog niet eerder gezien
Zulke facial/model animation heb ik ook nog niet eerder gezien....
mja vind het ook niet bijzonder, lijkt in gangenstelsels net of je rondjes loopt omdat je alles 3x tegenkomtquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:43 schreef davidov het volgende:
ghehe leukheb een hekel aan halo...DAT is nou ge-overhyped....tis helemaal niet zo mooi, het speelt helemaal niet zo lekker, en het is dus mooi wel allemaal al eens eerder gedaan....
Maar da's revolutionair en vernieuwend, want dat zit ook in doom 3quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:45 schreef Xrenity het volgende:
[..]
mja vind het ook niet bijzonder, lijkt in gangenstelsels net of je rondjes loopt omdat je alles 3x tegenkomt
maar doom3 is nog revolutionair in spooky levels en alles is zo donker dat je geen ruk ziet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar da's revolutionair en vernieuwend, want dat zit ook in doom 3
Donker en spooky had je ook in Undying, Alone in the dark en Silent Hillquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:41 schreef davidov het volgende:
[..]
maar doom3 is nog revolutionair in spooky levels en alles is zo donker dat je geen ruk ziet.
Halo is gewoon...zoooo 1995![]()
![]()
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:03 schreef Elegy het volgende:
Ben benieuwd hoe HL2 het ervanaf brengt.
Ik ben nooit zo into shooters geweest, maar was HL 1 nou echt zo heel vernieuwend? Ik dacht dat het allemaal toen ook wel eens eerder gedaan was (unreal, duke 3d, Quake)?quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zeg dus niet dat het een slecht spel is, maar zeg wel dat het lang niet zo vernieuwend is als HL1 dat ooit was...
Unreal 1 kwam er idd dicht bij in de buurt, maar HL1 was voller kwa leven, alles leek enigzins nut te hebben.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:50 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo into shooters geweest, maar was HL 1 nou echt zo heel vernieuwend? Ik dacht dat het allemaal toen ook wel eens eerder gedaan was (unreal, duke 3d, Quake)?
Ik denk minder donker, maar wel wéér aliensquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:26 schreef Munagah het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:44 schreef davidov het volgende:
halo dat is een hype....
hl2 heeft een reden om populair te zijn, vernieuwende gameplay & engine, en een ijzersterke reputatie
halo is gewoon een suf spel dat overgewaardeerd is....en deel 2 ook, zeweten niet eens wat de single player gaatinhouden en tis al een hype
Laat me niet lachenquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:44 schreef davidov het volgende:
halo dat is een hype....
hl2 heeft een reden om populair te zijn, vernieuwende gameplay & engine,
Vooral dat dus, net als het algehele sfeertje wat HALO ook speciaal maakte... (ook al was het een verouderde game toen ie eindelijk uitkwam op wat grafische effecten na)quote:en een ijzersterke reputatie
Maar voor hetgeen het allemaal bijzonder maakt heb je dus WEL een nieuwe PC nodigquote:Op maandag 25 oktober 2004 19:46 schreef davidov het volgende:
ja hl2 heeft dus echt wel een bijzondere engine, alles ziet er bijzonder gelikt uit en je hebt er niet een nieuwe pc voor nodig om het ook maar een beetje te kunnen spelen (unlike farcry en doom3)
Ligt er maar net aan wat een ontwikkelaar wil doen, voor de meeste spellen heeft het domweg geen zin om alles kapot te maken, nu ook niet, maar je kunt een aantal dingen in je spel gebruiken. Niet geheel nieuw echter, trespasser deed dit ook al.quote:verder, noem maar eens een ander spel waarbij personage's zo echt lijken EN bijna alles in een level kapot gemaakt kan worden, opgetild, verschoven, gegooid etc etc.
bij HL werd een complete SDK geleverd, bij Halo kon je hooguit een leveltje bouwen. HL was met al zijn mods ook maar so so, het is met name CS die het spel verkocht vanaf jaar 2.quote:half life 1 heeft jarenlang nog voor vernieuwende mods en andere spellen gezorgd....halo....was toen het uitkwam al lelijk en saai... maar dan nog was het het beste spel op de xbox...waardoor het meteen dus een succes was... (in het land der blinden is de eenoog koning ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |