Dan nog blijf je met dezelfde ellende zitten: Valve heeft zijn zooi gewoon voor de 2e keer niet goed geregeld.quote:Op zondag 14 november 2004 01:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik was er heilig van overtuigd dat ik dit spel zou gaan kopen, maar een illegale versie trekt mij meer op dit moment.
Dus kan Valve fluiten naar zijn geldquote:Op zondag 14 november 2004 01:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan nog blijf je met dezelfde ellende zitten: Valve heeft zijn zooi gewoon voor de 2e keer niet goed geregeld.
juist geen ellende..volgende week kan je vast wel een versie downloaden waar het hele steam gezeik uitgesneden isquote:Op zondag 14 november 2004 01:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan nog blijf je met dezelfde ellende zitten: Valve heeft zijn zooi gewoon voor de 2e keer niet goed geregeld.
quote:If you have purchased a copy of Half-Life 2, we are sorry you are still waiting to play. This is not Valve's choice. Vivendi is insisting that the game has not yet been released, and has threatened that Valve would be in violation of its contract if we activate the Half-Life 2 Steam authentication servers at this time.
Thanks for your patience and we will update you when we have more news to share.
Lekker dan. Omdat die key is gebonden zou jij dan dus gratis kunnen spelenquote:Op zondag 14 november 2004 00:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is het probleem van E-Plaza lijkt me. Nadat ik 'm heb teruggebracht meld ik er nog wel even vriendelijk bij dat de key reeds gebruikt is.
Verliespostje voor E-Plaza, maar dat is hun eigen schuld natuurlijk. Hetgeen mij zo tegenstaat is dat de consument in dit spelletje tussen developer/publisher/retailer de dupe is.
jah maar als je zin hebt in een appel en je koopt hem, en hij is nog niet helemaal goed uitgerijpt wacht je toch ook even tot ie dat wel is en dan eet je hem op. Terwijl je toen zin had in een appel.quote:Op zondag 14 november 2004 01:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Simpele waarheid. Ga je consumentenrechten eens doorlezen zou ik zeggen, al trekken ze zich daar in de US of A weinig tot niets van aan
Als je zin hebt in een appel dan zoek je er een uit die al rijp is, dipshit, geen appels met HL2 vergelijken graag...quote:Op zondag 14 november 2004 11:56 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
jah maar als je zin hebt in een appel en je koopt hem, en hij is nog niet helemaal goed uitgerijpt wacht je toch ook even tot ie dat wel is en dan eet je hem op. Terwijl je toen zin had in een appel.
Eh, dude, ik wil niet veel zeggen, maar dan nog ligt er net zoveel schuld bij Valve als bij vivendi, of was valve gewoon niet aanwezig bij het tekenen van het contract?quote:Op zondag 14 november 2004 10:00 schreef Xrenity het volgende:
En dat komt van Doug, kwam met de press mail. Staat oa op halflife-2.nl.
Klote Vivendi! Als het aan Valve lag waren we nu al lang aan het spelen
ik vergelijk het principe met een appel, en een appel kan van binnen wel rijp zijn maar als je een hap neemt kan het zo zijn dat je er achter komt dat hij harstikke zuur is.quote:Op zondag 14 november 2004 12:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je zin hebt in een appel dan zoek je er een uit die al rijp is, dipshit, geen appels met HL2 vergelijken graag...
Vivendi zorgt ervoor dat spellen geperst worden en distributie loopt ook via hen, maar Valve had het idee achter die activatie beter uit moeten leggen...quote:Op zondag 14 november 2004 15:38 schreef kingmob het volgende:
Ik vind het nogal slecht dat vivendie nu de zwarte piet toegespeeld krijgt. Valve kan zich niet aan de afspraken houden blijkbaar.
een paar gig "ff" downloaden, leuke grap...quote:Op zondag 14 november 2004 15:07 schreef Dix-Huit het volgende:
als je steam download en inlogt kan je ook gwoon ff de games opnieuw downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |