abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23294723
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 18:07 schreef Danny het volgende:

[..]

Geen idee wat je nog meer moest downen, maar de downloadmeter gaf aan dat je pas 99.5% van het spel binnen had. En ik vind het nog steeds belachelijk dat ik een spel dat ik volkomen legaal in de winkel heb gekocht niet kan spelen. Ik heb als consument niets te maken met afspraken die zijn gemaakt tussen een publisher en een retailer. Als ik een spel koop wil ik het ook kunnen spelen, en niet alsnog drie dagen moeten wachten. Zoals ik ook hier al heb gezegd breng ik het spel morgen gewoon terug. Dan maar geen HL2.
eikel
Zullen ze echt van wakker liggen bij valve als jij hem niet speelt?
Het lijkt erop dat dit een zeer goede game is/wordt en jij besluit hierdoor hem niet te gaan spelen. Volgens mij pest je alleen jezelf ermee.
Daarbij; De game mag pas vanaf 16 november verkocht worden. Moet je die shop maar sue-en.

aap
daarbij overdrijf je nogal want de wereld vergaat niet.. nee, echt niet.
/edit
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 18:17 schreef Danny het volgende:
ow, en ze moeten ook nog 's je mailadres hebben.
Fok wil je mail toch ook hebben als verificatie...
Wat een slap gelul zeg.

[ Bericht 6% gewijzigd door Xrenity op 13-11-2004 19:57:03 ]
pi_23294873
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 18:53 schreef Ruis het volgende:
hmm, deze onzin verklaart dus wel waarom er dus nog steeds geen werkende iso te vinden is...
jammer heh

...
  zaterdag 13 november 2004 @ 20:15:04 #228
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_23295281
Buy the Game
Het is het waard
  Admin zaterdag 13 november 2004 @ 20:40:37 #229
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_23295704
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 19:51 schreef Xrenity het volgende:

Daarbij; De game mag pas vanaf 16 november verkocht worden. Moet je die shop maar sue-en.
Het gaat om het principe. Lang niet elke koper van het spel weet even uit z'n hoofd op te ratelen wanneer de exacte releasedatum is. Ze moeten bij Sierra die game niet verspreiden als 'ie nog niet gespeeld kan worden. Na wat, 20 jaar ?, in de gamesindustrie zou sierra toch onderhand wel moeten weten dat veel winkeliers zich geen hol aantrekken van embargo's. Sierra benadeelt nu de eerlijke koper in plaats van de winkelier die zich niet aan de embargo's houdt en dat vind ik een hele slechte zaak.
quote:
Fok wil je mail toch ook hebben als verificatie...
Alleen betaal je voor FOK! geen 60 euro en zul je van of via ons nooit ook maar één spammailtje ontvangen. Of dat in het geval van Sierra ook zo is valt nog te bezien.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 13 november 2004 @ 21:41:47 #230
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_23296773
goed, windows wav mixer kernel naar de klote dus
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 13 november 2004 @ 21:50:43 #231
12888 Skull-splitter
pi_23296879
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 18:07 schreef Danny het volgende:
Als ik een spel koop wil ik het ook kunnen spelen, en niet alsnog drie dagen moeten wachten. Zoals ik ook hier al heb gezegd breng ik het spel morgen gewoon terug. Dan maar geen HL2.
Mjah, ik vind dat gedeeltelijk dus ook, als je hem koopt moet je het gewoon kunnen spelen, dan maar later leveren als je het allemaal vanaf de 16e wilt laten lopen... Maar ik ga er geen spel voor terug brengen, wel een dikke klachtenbrief met juiste formulering van het probleem richting Valve...
pi_23297157
Jullie zitten wel erg te zoeken om wat te zeiken te hebben.
  zaterdag 13 november 2004 @ 23:00:35 #233
12889 BananeKoning
Kill Or Be Killed
pi_23297235
Volgens Valve mag het spel pas 16 november verkocht worden. De winkel die m al in de schappen heeft staan zit hier dus fout. Klaag liever hen aan (evt bij valve).

Verder vind ik het ook crap dat je het niet kan spelen op het moment van kopen. Zowiezo zijn er nog een hele hopo mensen die het spel kopen en geen internet hebben (moeilijk te geloven voor fourmverslaafden,, i know, toch is het zo). Slecht dat ze niet ook een mogelijkheid hebben om hem via phone oid te activeren. Denk dat ze best wel een aantal klanten mislopen op deze manier.

[edit]retailer, reseller, winkels... all the same crap[/edit]
*mompel mompel*
pi_23297241
Sierra
  zaterdag 13 november 2004 @ 23:11:41 #235
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23297445
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 22:57 schreef Vitalogy het volgende:
Eigenlijk ben ik het wel eens, je wist dat ie pas dinsdag te spelen is.... nou ja dan wacht je nog ff 3 dagen...... ik zit nu al anderhalf jaar te wachten dus dan kan dit er ook nog wel ff bij.
Maar goed we vertellen wel hoe leuk/stom het spel is....
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  Admin zaterdag 13 november 2004 @ 23:50:33 #236
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_23298250
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 23:00 schreef BazP het volgende:
Sierra
Ik gok dat ze hun logo niet bij wijze van reclame op de hoes hebben gedrukt.
  Admin zaterdag 13 november 2004 @ 23:51:46 #237
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_23298278
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 23:11 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Eigenlijk ben ik het wel eens, je wist dat ie pas dinsdag te spelen is.... nou ja dan wacht je nog ff 3 dagen...... ik zit nu al anderhalf jaar te wachten dus dan kan dit er ook nog wel ff bij.
Maar goed we vertellen wel hoe leuk/stom het spel is....
Gezien het aantal topics hierover ben ik iig niet de enige die zich er druk over maakt...
  zondag 14 november 2004 @ 00:06:10 #238
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23298554
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 23:51 schreef Danny het volgende:

[..]

Gezien het aantal topics hierover ben ik iig niet de enige die zich er druk over maakt...
Natuurlijk je hebt wel gelijk, als je iets koopt dan moet het ook werken en dan moet je niet nog eens gaan downloaden enz enz... dat punt heb je ook gelijk in.

Maar (altijd die maar) ik zit al zo lang te wachten dat het me niet meer echt interesseert.. kan ook wel mijn fout zijn natuurlijk, maar voor mij heeft die speel zulke verwachtingen dat ik die "probleem" ook wel over leef.... Maar goed ik hoop niet dat ze vaker dit soort "geintjes" gaan doen..... want dan wordt het erg vervelend.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zondag 14 november 2004 @ 00:43:02 #239
12888 Skull-splitter
pi_23299203
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 22:57 schreef Vitalogy het volgende:
Als ik na een instal mijn PC moet renoveren plus ik gedwongen ben het in een stukje bonussoftware te parkeren, dan noem ik dat niet zozeer zoeken maar gewoon een gebrek aan respect voor de gebruiker.
  zondag 14 november 2004 @ 00:45:09 #240
12888 Skull-splitter
pi_23299236
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 23:00 schreef BananeKoning het volgende:
Volgens Valve mag het spel pas 16 november verkocht worden. De winkel die m al in de schappen heeft staan zit hier dus fout. Klaag liever hen aan (evt bij valve).

Verder vind ik het ook crap dat je het niet kan spelen op het moment van kopen. Zowiezo zijn er nog een hele hopo mensen die het spel kopen en geen internet hebben (moeilijk te geloven voor fourmverslaafden,, i know, toch is het zo). Slecht dat ze niet ook een mogelijkheid hebben om hem via phone oid te activeren. Denk dat ze best wel een aantal klanten mislopen op deze manier.

[edit]retailer, reseller, winkels... all the same crap[/edit]
De fout schuilt in de planning: die vaste release datum is gekozen zodat mensen die hem kochten niet 2 weken "achter" liepen op de mensen die hem via steam hebben. Dat die dingen een week van te voren al in de schappen blijken te liggen doet ze verder niets... Plus dat het nergens op of in de doos staat, waardoor er maandag waarschijnlijk legio mensen hun spullen komen terugbrengen...
  zondag 14 november 2004 @ 00:48:51 #241
12888 Skull-splitter
pi_23299297
quote:
Op zondag 14 november 2004 00:06 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Natuurlijk je hebt wel gelijk, als je iets koopt dan moet het ook werken en dan moet je niet nog eens gaan downloaden enz enz... dat punt heb je ook gelijk in.

Maar (altijd die maar) ik zit al zo lang te wachten dat het me niet meer echt interesseert.. kan ook wel mijn fout zijn natuurlijk, maar voor mij heeft die speel zulke verwachtingen dat ik die "probleem" ook wel over leef.... Maar goed ik hoop niet dat ze vaker dit soort "geintjes" gaan doen..... want dan wordt het erg vervelend.
Tis gewoon een lompe start van verkoop via steam. Het idee was leuk, de uitvoering en afspraken duidelijk minder. Ik was hier min of meer al bang voor, die online verkopen naast hard copy's moesten wel ergens fout gaan, naast het bovenstaande probleem van de mensen die domweg geen enkele manier tot verbinding hebben, en das toch bijzonder lullig als het programma eerst nog minimaal een paar honderd KB's of meer wil zien...

Daarnaast is het absurd dat steam nu als een soort regelorgaan wordt ingezet, ook als de gebruiker daar helemaal niet om gevraagd heeft. IMO had het meer een auto-updater mogen blijven, waarmee je patches, add-on's, levels etc snel en makkelijk automatisch kon downloaden, zonder dat je meteen je spellen onder zijn hoede gooit...
  zondag 14 november 2004 @ 00:52:29 #242
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_23299350
he danny...1 ding is wel kut...jou serienummer is nu verbonden aan je steam acount...oftewel de volgende koper kan em helemaal niet spelen...
vind het trouwens ook erg belachelijk dat HL2 60 euro moet kosten inplaats van de gebruikelijke 50...en dat er dan geeneens een boekje erbij....
en tis toch ook belachelijk dat je verplicht bent het spel te registreren bij steam?
je kan geeneens de single player spelen zonder internet verbinding...kut aktie van ze
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  Admin zondag 14 november 2004 @ 00:57:12 #243
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_23299426
quote:
Op zondag 14 november 2004 00:52 schreef Gamedemon het volgende:
he danny...1 ding is wel kut...jou serienummer is nu verbonden aan je steam acount...oftewel de volgende koper kan em helemaal niet spelen...
Dat is het probleem van E-Plaza lijkt me. Nadat ik 'm heb teruggebracht meld ik er nog wel even vriendelijk bij dat de key reeds gebruikt is.
Verliespostje voor E-Plaza, maar dat is hun eigen schuld natuurlijk. Hetgeen mij zo tegenstaat is dat de consument in dit spelletje tussen developer/publisher/retailer de dupe is.
pi_23299453
quote:
je kan geeneens de single player spelen zonder internet verbinding...kut aktie van ze
Wat?!?!?!?!?

Als dat zo is dan flikkeren ze maar op met het hele spel. Ik speel alleen single player mode normaal en wil daar helemaal niks met steam en internetverbinding mee te maken hebben
  zondag 14 november 2004 @ 01:01:28 #245
12888 Skull-splitter
pi_23299474
quote:
Op zondag 14 november 2004 00:52 schreef Gamedemon het volgende:
vind het trouwens ook erg belachelijk dat HL2 60 euro moet kosten inplaats van de gebruikelijke 50...en dat er dan geeneens een boekje erbij....
en tis toch ook belachelijk dat je verplicht bent het spel te registreren bij steam?
Serienummer zijn ze kwijt, klant zijn ze kwijt, hoge prijzen (waarvan men nog steeds niet snapt dat als ze op 60% of lager gaan zitten de verkoopprijzen op 150% of meer gaan zitten), het registeren is tot daar aan toe, maar de complete vergroeiing is ronduit belachelijk.

SP zonder internet is kut, en dubbelkut omdat er in HL2 zelf geen MP zit, het enige wat er in MP mogelijk is is CS voorlopig, en die doet het dus gewoon niet als je geen internet hebt...
pi_23299478
quote:
Op zondag 14 november 2004 00:57 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat is het probleem van E-Plaza lijkt me. Nadat ik 'm heb teruggebracht meld ik er nog wel even vriendelijk bij dat de key reeds gebruikt is.
Verliespostje voor E-Plaza, maar dat is hun eigen schuld natuurlijk. Hetgeen mij zo tegenstaat is dat de consument in dit spelletje tussen developer/publisher/retailer de dupe is.
aansteller
  zondag 14 november 2004 @ 01:02:21 #247
12888 Skull-splitter
pi_23299492
quote:
Op zondag 14 november 2004 00:59 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Wat?!?!?!?!?

Als dat zo is dan flikkeren ze maar op met het hele spel. Ik speel alleen single player mode normaal en wil daar helemaal niks met steam en internetverbinding mee te maken hebben
dan zeg je je pre-order maar af, internetverbinding en dus steam verplicht
pi_23299508
quote:
Op zondag 14 november 2004 01:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

dan zeg je je pre-order maar af, internetverbinding en dus steam verplicht
Ik had nog niet ge-pre-orderd; dus wat dat betreft is er niks aan de hand.
Behalve dan dat het een kutstreek is
  zondag 14 november 2004 @ 01:03:44 #249
12888 Skull-splitter
pi_23299512
quote:
Op zondag 14 november 2004 01:01 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

aansteller
Simpele waarheid. Ga je consumentenrechten eens doorlezen zou ik zeggen, al trekken ze zich daar in de US of A weinig tot niets van aan
  zondag 14 november 2004 @ 01:09:09 #250
12888 Skull-splitter
pi_23299593
quote:
Op zondag 14 november 2004 01:03 schreef -Xerxes- het volgende:
Behalve dan dat het een kutstreek is
Daar voeren we dus pas een x-aantal posts ruzie over

Ik vind gewoon dat je een hardcopy moet kunnen kopen, ten alle tijden, een licentie op een spel is voor alle platformen van toepassing (je koopt immers het spel, niet het medium, volgens de makers van mening antipiraterij spotje), een copy moet altijd per direct te spelen zijn (heel dat preloaden is dus redelijk prematuur geweest) en wereldwijd binnen 3 dagen gereleased moeten kunnen worden.

Kost je wat, maar nog altijd minder dan dat iedereen zijn toevlucht zoekt in illegale praktijken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')