Dan mag je mij vertellen waar ik respectievelijk dan neer zou moeten zettenquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet.Volgens mij moet "respectievelijk" ergens anders en ontbreekt het één en ander.
Veel krommer zul je ze niet vindenquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:11 schreef ferrarifreak het volgende:
Wat is er nou zo moeilijk aan die zin? Hij klopt perfect hoor.
Feit blijft dat twee van Mourinho's grootste tegenstanders Liverpool en respectievelijk Arsenal zijn. Pure toeval.....quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:53 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Feit blijft dat twee van de grootste tegenstanders van Mourinho voor Arsenal respectievelijk Liverpool zijn. Puur toeval....
Op zich een leuke zin, maar die dekt de lading nietquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Feit blijft dat twee van Mourinho's grootste tegenstanders Liverpool en respectievelijk Arsenal zijn. Pure toeval.....Is deze niet mooier?
![]()
Op die manier,ik geloof daar niet in.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:07 schreef ferrarifreak het volgende:
Hij bedoeld dat Arsenal en Liverpool-supporters over het algemeen de grootste hekel aan José hebben.
Wel een team dat door hem bij elkaar gekocht isquote:Dat kan Fritz Korbach ook met zo'n team.
Chelsea?quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:00 schreef S-Two het volgende:
Het is gewoon een fantastische trainer. Ik vind het ook jammer dat Chelsea er uit ligt, maar Mourinho heeft zn zaakjes gewoon goed voor elkaar...
Haha, jah zeer jammer voor Mourinho.quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:00 schreef S-Two het volgende:
Het is gewoon een fantastische trainer. Ik vind het ook jammer dat Chelsea er uit ligt, maar Mourinho heeft zn zaakjes gewoon goed voor elkaar...
En jij bent een simpele randdebiel als je denkt dat dat een letterlijke quote wasquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:05 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Cruijff is gewoon een simpele randdebiel die het hele spelletje van Mourinho niet begrijpt. Het is allemaal show, iedereen ergert er zich kapot aan en hij komt er ook nog eens mee weg, schitterend![]()
You get the point...quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:47 schreef Doc het volgende:
Cruijff zei het net mooi: "Die Mourinho is natuurlijk een Portugees, en die kut-Portugezen die deugen niet. Maar da's logisch"
Sterker nog, er waren behoorlijk veel LFC-fans die Mourinho best OK vonden. Liever CFC kampioen dan Scum is het idee - en liever Mourinho dan RedNose. Veel zagen ook liever M dan Wenger (hoewel AFC als club op meer sympathie kan rekenen dan CFC). Dat gold ook na de competitie nederlaag tegen CFC.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:39 schreef DutchGooner het volgende:
Ik ken bijvoorbeeld ook Arsenal supporters die Mourinho kunnen waarderen,hoe onbegrijpelijk dat ook is
Maar zo gek is dat niet,dat gevoel heerst in bijna geheel Engelandquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:39 schreef Doc het volgende:
[..]
. Liever CFC kampioen dan Scum is het idee -
Nee, Cruijff was na de wedstrijd erg te spreken over Chelsea en met name Mourinhoquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:31 schreef Doc het volgende:
[..]
En jij bent een simpele randdebiel als je denkt dat dat een letterlijke quote was
Knap hoor. Dit waren immers allemaal spelers die nog niets hadden laten zien en alles behalve veel belovend waren voor de toekomst. Gelukkig zag Mourinho potentie in deze spelers en durfde het aan ze binnen te halenquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
DG niet janken. Jij zou hem geweldig vinden als hij met Arse de Legue Cup, Titel en misschien de CL wint.
[..]
Wel een team dat door hem bij elkaar gekocht is
Cech - uitstekend
Carvalho - uitstekend
Fereira - uitstekend
Tiago - Goed
Robben - Uitstekend
Kezman - Redelijk
Drogba - Goed
Je hele verhaal vertelt mij hoe jij Cruijff ziet en het vertelt mij he-le-maal niets hoe Cruijff Mourinho ziet. Jij vertelt hier JIJ denkt dat Cruijff denkt. En dat zegt mij dus weinig.quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:53 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Nee, Cruijff was na de wedstrijd erg te spreken over Chelsea en met name Mourinhotuurlijk weet ik dat ie veel te laf is om zoiets expliciet in de media te zeggen, maar tussen de regels door liet ie z'n afkeer voor Mourinho wel duidelijk blijken. En die afkeer komt voort uit het feit dat ie geen zak snapt van het spelletje wat Mourinho speelt. En daarom is t een sukkel
![]()
dus in deze gevallen geldt mijn stelling in omgekeerde richtingquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Sterker nog, er waren behoorlijk veel LFC-fans die Mourinho best OK vonden. Liever CFC kampioen dan Scum is het idee - en liever Mourinho dan RedNose. Veel zagen ook liever M dan Wenger (hoewel AFC als club op meer sympathie kan rekenen dan CFC). Dat gold ook na de competitie nederlaag tegen CFC.
Nou nou, alsof dat een slechte ploeg was. Zijn aandeel was groot, maar uiteindelijk hebben de spelers dat gedaan. Als je Ricardo Carvalho en Deco hebt, kom je al een heel eind hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:25 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
maar niet met een Porto zoals van vorig jaar![]()
En had hij ook amper budget om die jongens te halen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:55 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Knap hoor. Dit waren immers allemaal spelers die nog niets hadden laten zien en alles behalve veel belovend waren voor de toekomst. Gelukkig zag Mourinho potentie in deze spelers en durfde het aan ze binnen te halen![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:02 schreef aldostuta het volgende:
[..]
dus in deze gevallen geldt mijn stelling in omgekeerde richting
Is dat zo ? Je kan ook zoals Real even Zidane, Figo, Ronaldo en co kopen om vervolgens te zien dat het nog je eigen jeugdproduct (Casillas) is die je keer op keer met wereldsaves naar de volgende match te slepen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
En had hij ook amper budget om die jongens te halen.
Het was knap dat hij destijds enkele spelers naar Porto heeft gehaald die onbekend waren en weinig geld hebben gekost, kopen bij Chelsea kan iedereen.
Jij denkt dat Real spelers als Figo, Ronaldo e.d. koopt vanwege hun kwaliteiten?quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is dat zo ? Je kan ook zoals Real even Zidane, Figo, Ronaldo en co kopen om vervolgens te zien dat het nog je eigen jeugdproduct (Casillas) is die je keer op keer met wereldsaves naar de volgende match te slepen.
Wat Mourinho gedaan heeft is een goed team samen kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |