Ik vind het meevallen. Het word echt overdreven door al die media-aandacht dat het krijgt.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:08 schreef Leatherface het volgende:
Wat word ik schijtziek van die kerel, met zijn gejank.
idd, wel slim van hem..toch vind ik hem arrogant en zwaar irritant.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat men trouwes nog niet opmerkte hier:
Wat Mourinho eigenlijk doet is héél bewust de aandacht/druk van de pers naar hem toe te trekken zodat zijn team eigenlijk héél rustig naar die belangrijke matchen toe kon/kan leven ...
Ja , maar hij verplaatst de druk. Ipv vragen over pakweg het feit of Kezman in een dergelijke match wel de druk aankan om de plek van Drogba in te nemen , enzovoort verschuift hij alle persaandacht naar zichzelf. Het lijkt wel bijzaak voor de pers om de spelers te vragen wie vanavond speelt , hoe Chelsea gaat spelen, of de spelers vertrouwen hebben , enzovoort.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:30 schreef popolon het volgende:
Er zijn zat spelers meerdere malen gevraagd naar de infantiele uitspattingen van hun coach.
Vanmiddag bijv. nog op Radio 1.
Valt mee dus.
Haha!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:38 schreef El-Rico het volgende:
Mourinho is een arrogante kuthond! oprotten
Wel een winnende klootzakquote:
Een oscar nominatie zou hij wel verdienenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hou van Mourinho, hij is één grote act....briljant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |