abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:06:24 #126
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25334328
Beetje vaag dat Mourinho arrogant wordt genoemd en zo wordt gehaat, als ik het me goed herinner had en hebben we hier in Nederland ook een coach lopen die bekend staat als arrogant, maar dat mag wel? Ik vind Mourinho een geweldige coach, arrogantie mag best, als je het ook waarmaakt, en dat doet ie

En Johan Derksen noemt Mourinho "een geweldige arrogante klootzak", heeft die man ooit naar zichzelf gekeken?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_25335197
Co Adriaanse is bijkans heilig bij velen ja, maar goed...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:25:46 #128
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25335374

Tussen arrogant en knettergek bestaat een groot verschil.

[ Bericht 27% gewijzigd door popolon op 02-03-2005 19:33:02 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_25335620
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 18:06 schreef Zapper het volgende:
Beetje vaag dat Mourinho arrogant wordt genoemd en zo wordt gehaat, als ik het me goed herinner had en hebben we hier in Nederland ook een coach lopen die bekend staat als arrogant, maar dat mag wel? Ik vind Mourinho een geweldige coach, arrogantie mag best, als je het ook waarmaakt, en dat doet ie

En Johan Derksen noemt Mourinho "een geweldige arrogante klootzak", heeft die man ooit naar zichzelf gekeken?
Derksen zou wel willen dat hij zo'n persoonlijkheid had als Mourinho. Hij probeert het wel, namelijk.

En wat is er mis met arrogantie?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:48:44 #130
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_25335708
Weet niet echt wat ik van hem moet vinden. Het goed doen met Chelsea kan niet echt een prestatie genoemd worden. Hij kan het daar alleen maar verkeerd doen. En dat zie ik ook nog wel gebeuren (en hoop het ook wel een beetje).

Als ik hem bezig zie tijdens een league-cup finale of rond de wedstrijd tegen Barcelona twijfel ik toch wel aan hem. Of hij nou wel echt helemaal 100% is?
stupidity has become as common as common sense was before
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 maart 2005 @ 21:33:26 #131
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25337275
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 18:06 schreef Zapper het volgende:
Mij hoor je ook niet praten over zijn arrogantie ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_25343813
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 17:07 schreef Doc het volgende:

[..]

Als een speler dat zou doen zou het ook alleszins dom zijn en het gaat ook niet om CFC heb ik al uitgelegd - hetgaat om de rol van een trainer: als gezicht van een club. Het persoon dat "het gezicht" van de club is zou zich waardiger en minder provocerend moeten gedragen en niet zo kinderachtig. Evenzo goed als het gekibbel tussen Wanker en Rednose als belachelijk ervaren wordt.
Het gezicht van Chelsea is Abramovich, niet Mourinho. Er zit wmb geen verschil tussen een speler en een trainer in dit opzicht. Ik denk zelfs dat een Lampard meer het gezicht van Chelsea is dan Mourinho....
quote:
Maar nogmaals: dommer dan dat vingertje is het uitschelden van spelers van een ander team. Zoals iemand elders daarover zegt "Well if that had happened in the confines of the pub, the portugese knob would now be eating and sucking Abramovich through a straw."
[..]
Eens
quote:
Alsof hij beter zou gaan presteren als hij publiek zou provoceren ...
Dat zei ik niet; ik bedoelde dat hij iig niet slechter zal gaan presteren. Er zijn nou eenmaal mensen die er geen probleem mee hebben 'gehaat' te worden en volgens mij is mourinho er daar een van.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 3 maart 2005 @ 14:18:25 #133
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_25346815
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 19:25 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]

Tussen arrogant en knettergek bestaat een groot verschil.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 maart 2005 @ 15:33:09 #134
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25347759
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:44 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Het gezicht van Chelsea is Abramovich, niet Mourinho. Er zit wmb geen verschil tussen een speler en een trainer in dit opzicht. Ik denk zelfs dat een Lampard meer het gezicht van Chelsea is dan Mourinho....
Kul. Wie wordt geacht bij elke persconferentie het woord te doen? Mourinho en niemand anders.

Abramovich bezit CFC, Mourinho vertegenwoordigd CFC.
pi_25347898
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 15:33 schreef Doc het volgende:

[..]

Kul. Wie wordt geacht bij elke persconferentie het woord te doen? Mourinho en niemand anders.

Abramovich bezit CFC, Mourinho vertegenwoordigd CFC.
Ik weet niet of dat kul is hoor. Je bent m.i. het gezicht van een club als de club min of meer verbonden met jou wordt gezien. Mourinho mag dan wel de persconferenties doen, maar er zijn niet veel mensen die Chelsea verbonden zien met Mourinho; bij Abramovich is dat wel het geval. En zoals gezegd zou die verbondenheid in het geval van Lampard ook nog wel eens groter kunnen zijn dat igv Mourinho, waardoor Lampard meer een gezicht van Chelsea is.

Zelfde verhaal met bijvoorbeeld Ajax: ik zie VdV meer als gezicht van Ajax dan Koeman of nu Krol.
pi_25350107
In ieder geval zit ie in VI fotosoep morgen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 maart 2005 @ 08:51:28 #137
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25359400
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 15:42 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat kul is hoor. Je bent m.i. het gezicht van een club als de club min of meer verbonden met jou wordt gezien. Mourinho mag dan wel de persconferenties doen, maar er zijn niet veel mensen die Chelsea verbonden zien met Mourinho; bij Abramovich is dat wel het geval. En zoals gezegd zou die verbondenheid in het geval van Lampard ook nog wel eens groter kunnen zijn dat igv Mourinho, waardoor Lampard meer een gezicht van Chelsea is.

Zelfde verhaal met bijvoorbeeld Ajax: ik zie VdV meer als gezicht van Ajax dan Koeman of nu Krol.
Jij hebt het er over wie je het meest met een club associeert. Zo zou je ook kunnen stellens dat Cruijff het gezicht van Ajax is ...

Waar ik het over heb is de voorgeschreven en publiekelijke rol die een trainer heeft bij een club als belangrijkste aanspreekpunt (zeker aangaande voetbal zaken). In die zin reprensenteert hij een club meer dan wie dan ook.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 maart 2005 @ 09:00:47 #138
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25359468

Hij lijkt zo net Napoleon ...
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2005 @ 09:03:13 #139
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_25359493
Je hebt gelijk Doc
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_25360570
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 08:51 schreef Doc het volgende:

[..]

Jij hebt het er over wie je het meest met een club associeert. Zo zou je ook kunnen stellens dat Cruijff het gezicht van Ajax is ...
Yep, in ieder geval een heel stuk meer dan een trainer.
quote:
Waar ik het over heb is de voorgeschreven en publiekelijke rol die een trainer heeft bij een club als belangrijkste aanspreekpunt (zeker aangaande voetbal zaken). In die zin reprensenteert hij een club meer dan wie dan ook.
Officieel is hij het gezicht, dat ontken ik niet. Maar ik heb niet het idee dat mensen - supporters - op die manier naar Mourinho, of breder: naar een trainer, kijken. Dus in de praktijk valt het met zijn voorbeeldfunctie wel mee.
[/quote]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:09:19 #141
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_25361322
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 09:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lekker volwassen .
[..]
Dat was idd duidelijk niet te zien. En ook niet 1 keer ofzo ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:11:15 #142
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_25361355
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:00 schreef Doc het volgende:
[afbeelding]

Hij lijkt zo net Napoleon ...
Het zou ook zo Monsieur Leclerc uit Allo Allo kunnen zijn.

"It is I, Mourinho"
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:11:49 #143
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_25361362
Vreselijke kerel
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 maart 2005 @ 11:12:41 #144
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25361385
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:27 schreef aldostuta het volgende:

Officieel is hij het gezicht, dat ontken ik niet. Maar ik heb niet het idee dat mensen - supporters - op die manier naar Mourinho, of breder: naar een trainer, kijken. Dus in de praktijk valt het met zijn voorbeeldfunctie wel mee.
Officieel is hij het gezicht/de spreekbuis/whatever van de club dus zou hij zich ook officieel ook zo moeten gedragen. Daarbij is arrogantie kan daar bij horen als je arrogantie als club wil uitdragen en als imago wil (zie Ajax), maar ridicuul gedrag als van Mourinho de laatste tijd niet.
pi_25364706
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:12 schreef Doc het volgende:

[..]

Officieel is hij het gezicht/de spreekbuis/whatever van de club dus zou hij zich ook officieel ook zo moeten gedragen. Daarbij is arrogantie kan daar bij horen als je arrogantie als club wil uitdragen en als imago wil (zie Ajax), maar ridicuul gedrag als van Mourinho de laatste tijd niet.
Ik kan voor een deel wel in dit verhaal komen, behalve dan die link tussen trainer en imago van de club die je steeds maakt dan. Die link is er volgens mij niet of heel zwak. Dat kan dan mi ook geen reden zijn om zijn gedrag af te keuren. Op persoonlijke gronden, zoals jij doet, natuurlijk wel.
pi_25366774
Mourinho is groter dan god, heeft de god de CL gewonnen?
pi_25366854
En hier het plaatje waar peksin het over had: (van de VI fotosoep)

That's all folks!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 18:23:02 #148
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25366889
quote:
Natuurlijk ben ik groter dan God, heeft God de CL gewonnen
wat een vent
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 18:36:08 #149
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25367075
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
In ieder geval zit ie in VI fotosoep morgen.
Ze vallen erg tegen deze keer

Zit eigenlijk geen één goede tussen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_25367582
Hij is het type trainer dat achter elke boom een vijand ziet. Hoge bomen vangen veel wind, en de vijanden komen Mourinho dus aardig aanwaaien. De manier waarop hij zijn strijd tegen zijn windmolens voert in de media vind ik in elk geval een stuk amusanter dan bij zijn Nederlandse zielsverwanten, en ík doel dan niet op Adriaanse.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')