abonnement Unibet Coolblue
pi_22812028
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 17:01 schreef Cynix ® het volgende:
En voor alle stoere knaapjes: ik spreek jullie wel als je Panda is overreden door een X5.
En een tram of een bus is wel goed voor je lak?
Calm down, please!
pi_22812377
Ik ben voor

Ga maar lekker in de oerwouden wonen als je per sé zo'n auto wil, hier heb je er geen fuck aan
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 08:06:56 #228
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22813743
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:08 schreef CasB het volgende:
Ik ben voor

Ga maar lekker in de oerwouden wonen als je per sé zo'n auto wil, hier heb je er geen fuck aan
dat kun je ook zeggen over sportwagens die 300km/u gaan, ook maa verbieden: je hebt er hier geen fuck aan

Mountainbikes moeten ook maar verboden worden, dit is Nederland, hier heb je geen bergen, dus je hebt er geen fuck aan
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 10:04:25 #229
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_22814132
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 02:08 schreef CasB het volgende:
Ik ben voor

Ga maar lekker in de oerwouden wonen als je per sé zo'n auto wil, hier heb je er geen fuck aan
Dat kun je dan tegen alle auto's zeggen.
Je kunt toch ook lopen of op de fiets of met de trein enz enz.
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
  † In Memoriam † zaterdag 23 oktober 2004 @ 10:30:16 #230
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_22814286


Ik wil deze wel, een echte SUV-killer.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_22816706
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 08:06 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

dat kun je ook zeggen over sportwagens die 300km/u gaan, ook maa verbieden: je hebt er hier geen fuck aan

Mountainbikes moeten ook maar verboden worden, dit is Nederland, hier heb je geen bergen, dus je hebt er geen fuck aan
Maar die zijn niet zo breed als die SUV's die niet normaal op een parkeerplaats passen.
En je kunt niet over zo'n auto heen kijken en daardoor is het bij kruispunten nogal lastig om overzicht te houden...
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 13:50:21 #232
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22817123
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 13:27 schreef CasB het volgende:

[..]

Maar die zijn niet zo breed als die SUV's die niet normaal op een parkeerplaats passen.
En je kunt niet over zo'n auto heen kijken en daardoor is het bij kruispunten nogal lastig om overzicht te houden...
ik rij dagelijks auto (een kleine Nissan Micra) en ik heb me werkelijk nog nooit geirriteerd aan een SUV, sterker nog, tot gister vielen die dingen mij persoonlijk niet eens op. Een corvette staar je nog na, maar een SUV, dat is tegenwoordig gewoon zo'n standaard gezinsauto. Ze ogen wat logger, voornamelijk in de hoogte, maar als we het dan toch over belemmeren gaan hebben: bestelbusjes, vrachtauto's van allerlei maten blokkeren het gezicht net zoveel, vaak wel meer. En ja, qua lengte doen ze niet onder voor de gemiddelde stationwagon. Eigenlijk zijn het stationwagons, alleen dan wat hoger...

Ik snap nog steeds de heisa niet, en het komt op mij over als afgunst. Wat ik ook vreemd vind, want ik vind die zgn SUV's dus helemaal niet ogen als pimpbakken waarmee men showt hoe goed de bankrekening gevuld is.

Dus we hebben het milieu-argument al verworpen; de meestenr ijden op LPG, en ze doen anders niet onder voor al die diesels doie door de binnenstad scheuren

Het ruimte-apsect is al verworpen; ze zijn qua lengte net zo groot als een stationwagon en al die bestelbussen en vrachtwagen zijn qua hoogte veel meer gezichtsbelemmerend

Het gevaar-aspect is al verworpen: volgens mij zijn die auto's niet vaker betrokken bij ongelukken dan andere auto's Mocht men vallen over de zgn Bull-bar, laat dan opnemen dat er een bull-bar verbod moet komen. Dat lijkt me realistischer dan dat je bepaalde type auto's de toegang tot de binnenstad ontzegd.

dus de enige reden om die dingen te verbieden is als je een persoonlijke wrok tegen die dingen hebt, zoals kennelijk de GL'rs in Nijmegen. Maar misschien moeten zij en de fokkers die hun standpunt delen eens bij zichzelf na gaan denken:

wat voor miserabel zielig kutleventje lijd ik, dat ik me opwind over het model auto wat iemand anders rijd.
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_22821598
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 13:50 schreef MikeyMo het volgende:
Het gevaar-aspect is al verworpen: volgens mij zijn die auto's niet vaker betrokken bij ongelukken dan andere auto's Mocht men vallen over de zgn Bull-bar, laat dan opnemen dat er een bull-bar verbod moet komen.
De gevolgen bij een ongeluk met een SUV zijn wel ernstiger. En aangezien het risico gelijk is aan kans maal gevolg, neemt het risico dus toe.
pi_22828338
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 13:27 schreef CasB het volgende:

[..]

Maar die zijn niet zo breed als die SUV's die niet normaal op een parkeerplaats passen.
En je kunt niet over zo'n auto heen kijken en daardoor is het bij kruispunten nogal lastig om overzicht te houden...
ongeveer elke sportauto die de 300 haalt of nadert is ook minstens 1.85m breed
pi_22828610
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 13:27 schreef CasB het volgende:

[..]

Maar die zijn niet zo breed als die SUV's die niet normaal op een parkeerplaats passen.
En je kunt niet over zo'n auto heen kijken en daardoor is het bij kruispunten nogal lastig om overzicht te houden...
De meeste grotere sedans zoals een Mercedes E en BMW5 zijn ongeveer even breed. De S, 7 en A8 zijn vaak zelfs breder.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 22:48:22 #236
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22829385
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 17:12 schreef Steijn het volgende:

[..]

De gevolgen bij een ongeluk met een SUV zijn wel ernstiger. En aangezien het risico gelijk is aan kans maal gevolg, neemt het risico dus toe.
dan zeg ik: verbied die bullbar, dat is het voornaamste heikel punt lijkt me. Maar ja, als mensen tegen een boom rijden beschermt zo'n bull bar ze juist weer...
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_22830934
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 20:17 schreef Steijn het volgende:

[..]

Nou, ik vind er dus werkelijk niets aan aan die Amerikaanse boevenwagens. Het zijn motoren omhult met wat blik en vier wielen. Europeanen en Aziaten die maken tenminste auto's. Alle technische snufjes op autogebied komen uit de Europese/Japanse autoindustrie.
Wahahahha ja tuurlijk Amerikanen haden in 1965 al bijna alles standaard electrisch waar komt de cruise control vandaan ? Juist USA. Airco ook zo'n handige amerikaanse uitvinding maar ok als jij denkt dat alles uit europa komt ga je gang En dan nog maar te zwijgen over inklapbare metalen daken die er in de jaren 50 al waren en waar mercedes nu pas mee komt
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_22832792
doet die poll het nog wel
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_22833485
Die site is down vandaar dat de poll het niet doet nu...

Ik heb het over me eige poll, met die Carmageddon en wouter de kabouter
pi_22833948
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 23:47 schreef Classic-PC het volgende:

[..]

Wahahahha ja tuurlijk Amerikanen haden in 1965 al bijna alles standaard electrisch waar komt de cruise control vandaan ? Juist USA. Airco ook zo'n handige amerikaanse uitvinding maar ok als jij denkt dat alles uit europa komt ga je gang En dan nog maar te zwijgen over inklapbare metalen daken die er in de jaren 50 al waren en waar mercedes nu pas mee komt
Jaren 50/60 ja. We zitten nu in 2004. Allerlei gadgets daar zijn de Amerikanen wel goed in maar qua techniek blijven ze ver achter.
pi_22834373
4 kleppen per cylinder.

Als ik het goed heb hebben onze fantastische Japanse vriendjes dat uitgevonden...

VTEC (alles met variabele nokkenastiming enzo dus), ook weer iets van onze Japanse vriendjes...

DOHC (dubbele bovenliggende nokkenassen) bestaat zolang als de ottomotor zelf als ik het goed heb.

Zeker, oude Corvette: 2 kleppen per cylinder

Doe gewoon fucking normaal en gooi er 4 kleppen per cyl op en doe meer van die technische snufjes zal je zien dat 500+ pk's met gemak kan met een 5.7 liter...
  zondag 24 oktober 2004 @ 09:09:59 #242
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22836077
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 02:13 schreef Steijn het volgende:

[..]

Jaren 50/60 ja. We zitten nu in 2004. Allerlei gadgets daar zijn de Amerikanen wel goed in maar qua techniek blijven ze ver achter.
uiteindelijk kun je dus gewoon de best of both worlds hebben
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 25 oktober 2004 @ 16:53:46 #243
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_22867077
De ellende gaat door:
quote:
GroenLinks: Overal ban op terreinwagen
door Roelien Wierstra

DEN HAAG - GroenLinks wil alle lokale raadsfracties stimuleren om zo veel mogelijk door te gaan om zware terreinwagens, ook wel 'P.C. Hoofttractoren' of 'asobakken' genoemd, uit steden en dorpen te weren.

Na Nijmegen wil nu ook de GroenLinks-fractie van buurgemeente Arnhem een motie indienen om grote terreinwagens uit de stad te verbannen. De gemeenteraadsfractie van GroenLinks in Den Haag gaat vandaag vergaderen over het plan om ook een parkeerverbod voor grote, luxe terreinwagens in te voeren. De Arnhemse coalitie die bestaat uit PvdA, CDA, GroenLinks en Zuid-Centraal, is in meerderheid tegen de plannen. Volgens Theo Theij- se, fractievoorzitter van VVD, is het een "absurd plan" om nu ook in Arnhem de boel op stelten te zetten. De VVD wil haar coalitiegenoten zo snel mogelijk op het "dogmatische gedrag" van GroenLinks aanspreken. PvdA, de grootste partij, steunt het plan evenmin.

Het weren van terreinwagens is volgens de PvdA in Arnhem een zaak van de nationale overheid. Volgens de Nijmeegse GroenLinks-fractievoorzitter Wouter van Eck heeft uiteindelijk de raad de laatste stem. Door de mediahype is de kern van de motie volgens hem verdraaid. "We hebben niet gepleit voor afschaffing van grote terreinwagens. Het is onze intentie dat alleen het stadscentrum wordt gevrijwaard van dergelijke milieuvervuilende en verkeersonveilige wagens." Het Nijmeegs college legde vlak voor het weekeinde een motie van de gemeenteraad om terreinwagens uit de Waalstad te weren, resoluut naast zich neer.

Behalve dat het juridisch niet mogelijk is, brengt de uitvoering van de motie volgens het college de onderliggende doelen niet dichterbij. Minister Peijs (Verkeer) gaf twee weken geleden op verzoek van GroenLinks al aan te onderzoeken of grote terreinwagens gevaarlijk zijn. De bewindsvrouw bekijkt onder meer of de zogenoemde koeienvangers, de stalen bumpers op de voorkant, verboden moeten worden. GroenLinks Tweede-Kamerlid Wijnand Duyvendak ziet het liefst dat auto's die breder zijn dan 1,90 meter en/of langer zijn dan 5 meter dubbel parkeergeld betalen en helemaal geen vergunning meer kunnen krijgen.

bron: http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=29458 (niet altijd even betrouwbaar maar toch)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')