stoer hoorquote:
Je ma maakt mooie truitjes man. Nice very nice. Ik had ook altijd van die truitjes, lekker warm in de winterquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:49 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
idd, mijn moeder kan dat niet hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:59 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Je ma maakt mooie truitjes man. Nice very nice.
ja hequote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:17 schreef Roi het volgende:
Wat een leuke topic is dit zeg![]()
nice haircutquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:57 schreef GinaG het volgende:
[afbeelding]
Dat scheen in te zijn in die tijd in Surinamequote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nice haircut![]()
Op die foto was ik 1 jaar en 7 maandenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[afbeelding] zeer grappig meisje was je Gina![]()
Hij is ontzettend leukquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Op die foto was ik 1 jaar en 7 maanden![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:04 schreef Rodie83 het volgende:
[afbeelding]
Uit dezelfde serie. Dit is overigens niet mijn vriendin. En nee, ze is niet beschikbaar. En ja ze is knap, en nee, ze is niet erg aardig ofzo.
Je, bent best wel knap, eigenlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:13 schreef GinaG het volgende:
[afbeelding]
Betreffende foto waar ik het eerder over had![]()
UIt ervaring weet ik dat, dat doorgaans het tegenovergestelde betekentquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:17 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Je, bent best wel knap, eigenlijk
ik heb hem letterlijk overgekopieerd uit je postquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
UIt ervaring weet ik dat, dat doorgaans het tegenovergestelde betekent
Dat wordt niet meer msn'n dan![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:21 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik heb hem letterlijk overgekopieerd uit je postgeintje dus
kheb geen foto's...en ik maak ze niet ook...alles wat ik post kan tegen me gebruikt wordenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:29 schreef Mister_T het volgende:
Ik wil wel eens een foto van GD zien, hij zegt dat hij geen foto's van zichzelf heeft! Nou ik geloof er geen zak van
Dus posten Demon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |