1 minuut later was het eraf, ik moest ff een grappige foto hebbenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wie heeft je in godsnaam dat kapsel aangepraat
Ja dat was nog maar een paar maand geleden hehquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:26 schreef taart het volgende:
[..]
waar heb jij het over, toen ook al hoor![]()
Was het maar zo een feestquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:26 schreef capibar het volgende:
[..]
student!
je hoeft niet 24/7 meneertje anitchrist te zijn hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
je sig is toch niet serieus heh
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:28 schreef Rahl het volgende:
wegens gebrek aan reacties, ik weer:
[afbeelding]
waar wacht je dan op?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:31 schreef GinaG het volgende:
Volgens mij heb ik ook wel een leuke foto van mezelf. Kan me nog herinneren dat ik die foto naar een jongens stuurde via msn. Hij reageerde met:''Je, bent best wel knap, eigenlijk'' Ik vroeg toen aan hem is dat een compliment of een belediging.
Aangezien ik heb hem daarna nooit gesproken heb, zal het wel het laatste zijn geweest
Ik ben niet thuis... Als dit topic niet vol raakt voordat ik thuis ben dan post ik het wel, weet alleen niet zeker of het nog wel op mijn harde schijf staatquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:32 schreef taart het volgende:
[..]
waar wacht je dan op?![]()
linksonderquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:29 schreef capibar het volgende:
[..]
linksboven?
je kan hem toch ook in het volgende topic posten?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis... Als dit topic niet vol raakt voordat ik thuis ben dan post ik het wel, weet alleen niet zeker of het nog wel op mijn harde schijf staat![]()
wegens gebrek aan reacties, ik weerquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:28 schreef Rahl het volgende:
wegens gebrek aan reacties, ik weer:
[afbeelding]
gvd, het gaat weer veels te hard. Moet mezelf weer inlezen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:34 schreef taart het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:34 schreef capibar het volgende:
ok, stoppen met posten iedereen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |