Dat boeit ons wel, ik wil verdomme de eerste ervaringen horen van de warez lords.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:04 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]![]()
En nu Ontopic houden en geen gelul over warez pleaze![]()
Het boeit ons/mij niet wie hem illegaal heeft of niet. PUNT
Ik wil het liever ervaren dan ervaringen horen van mietjes die niet eens een weekje geduld kunnen hebben.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:32 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Dat boeit ons wel, ik wil verdomme de eerste ervaringen horen van de warez lords.
Hele mooie OP trouwens. Zo goed?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:32 schreef Deviant1nl het volgende:
Niemand die iets leuks te melden heeft over mijn OP![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:34 schreef Scylla het volgende:
[..]
Hele mooie OP trouwens. Zo goed?![]()
![]()
mischien komt het omdat ik een kut newbee ben maar: wat de fuck bedoel je daar mee?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:58 schreef Het_Biertje het volgende:
d/l ing![]()
downloadingquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:36 schreef dingendoener het volgende:
[..]
mischien komt het omdat ik een kut newbee ben maar: wat de fuck bedoel je daar mee?
Hij bedoelde dat ie hem op dat moment aan het downloaden wasquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:36 schreef dingendoener het volgende:
[..]
mischien komt het omdat ik een kut newbee ben maar: wat de fuck bedoel je daar mee?
Als dat zo is, gaat ie perfect draaien hier, ondanks de leeftijd van het geval hierquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:22 schreef Scylla het volgende:
[..]
Playstation 2
En die voor de PC zullen dezelfde zijn als bij Vice City en GTA 3 dacht ik zo.
okquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:45 schreef Fonzarelli het volgende:
Als er een kruisje staat moet je t adres kopieren (properties) en in een nieuw venster openen, ok?
PS2: 29 oktoberquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:51 schreef MajesticZ het volgende:
ik snap het ff niet meer...
Wanneer is die uit voor de PS2? en wanneer voor de PC?
voor de ps2 over 7 dagen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:51 schreef MajesticZ het volgende:
ik snap het ff niet meer...
Wanneer is die uit voor de PS2? en wanneer voor de PC?
Dat boekje is altijd zo mooiquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:57 schreef Sacrem het volgende:
lekker boeiend die illegale GTA.... besteed alleen aandacht aan de originele
ik koop 't alleen maar voor 't hoesje en het boekje wat erbij zit
Als ze nou ook nog een beloning geven als je sites eraan naait.....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:50 schreef Keromane het volgende:
[afbeelding]
ruim 12 maanden wachtenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Echt erg....pas eind volgend jaar op de PC
Ik kan die PS2 versie zo downloaden maar dat doe ik niet want GTA: SA verdient het om gekocht te worden.
De ingame screens die ik heb gezien van de PS2 versie vondt ik zelf beetje tegenvallen. Gelukkig ziet de PC versie er 100x mooier uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |