abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23624527
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 19:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik heb een brievenbus gehad, waarbij je echt denkt dat ie bomvol is , waarbij ik nog ff een postbankbrief ff door prop. Heb er echt schijt aan. Ik ga echt niet terug naar de vestiging. Proppuh ! moeten die mensen maar de brievenbus leeg halen.
Ik heb op die manier eens een goedkope brievenbus (zo'n soort als zo'n groene bak, maar dan "design") naar de mallemoer geslagen
  zondag 28 november 2004 @ 10:58:45 #177
101188 Jaeder
Int. wl. zt. int. disc.pr.
pi_23624740
quote:
Op zondag 28 november 2004 10:34 schreef searchy het volgende:
Ik heb op die manier eens een goedkope brievenbus (zo'n soort als zo'n groene bak, maar dan "design") naar de mallemoer geslagen
Soms heb je ook van die metalen brievenbussen met een deurtje. Als je daar een pakje of zo in propt en wat kracht zet kun je het deurtje openwippen (zover voor beveiliging).
  zondag 28 november 2004 @ 11:53:20 #178
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_23625374
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 21:33 schreef sannydude het volgende:
Mijn record van werken staat van 9:00 tot 19:30
Ik heb ik mijn "geweldige-tpg-loopbaan" genoeg werkdagen gehad van 07:00 (of 06:45) tot 17:00, 17:30 of 18:00.
De welbekende "kutdagen".
Ik ben dan wel niet de snelste van ons kantoor, maar wij hebben met z'n allen heel wat kutdagen gehad en heel wat afgezeikt en geklaagd. De diensten zijn nu gelukkig iets schappelijker geworden door de weglopers.
Even nog verder klagen. Wij vallen samen met een ander kantoor, waar vergeleken met ons echt veel minder post in valt. Hoe dat komt weten wij ook niet. Sjieker dorp bij ons misschien. Als wij bv om 4 uur klaar zijn, zitten zij al met z'n allen om 2 uur thuis. En nou moeten beide kantoren een wijk oplossen omdat er zogenaamd weinig post is. Wij lossen dus op voor hun! Zoals laatst (donderdag geloof ik) Van die waardeloze dikke, kleine boekjes hah, waardoor je zowat maar 7 huizen kon bundelen. Waren we met z'n allen tussen 16:15 en 17:30 klaar én moesten we oplossen. (gelukkig geen grote wijk, maar toch...) Terwijl dat andere kantoor al 2 of 3 uur thuis zat. (mét oplossen)
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  zondag 28 november 2004 @ 12:03:04 #179
101188 Jaeder
pi_23625519
Had gister weer een lekker wijkje. Zo een met dure huizen. Kun je ongeveer 4 huizen per bundel kwijt. Bah.
  zondag 28 november 2004 @ 13:35:48 #180
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_23627059
hoorde gister nog een leuk verhaal van een collega over een paar weken terug. Hadden ze een wijk voorbereid en in een depot in de binnenstad gebracht. Die collega van me had een andere wijk in de stad en toen ie terug kwam om zijn karretje te dumpen stond de post voor die wijk er nog. Hij dacht, ik zeg wel niks, anders mag ik hem zelf nog wegbrengen dat was op een zaterdag, maandag word het depot niet gebruikt dus dinsdag kwamen ze er pas achter mwahahhaaaaha dat was een berg gezeik toen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_23631229
Gister was best een prima werkdag! Ik zie best wel op tegen de kerst. Word mijn eerste kerst bij TPG.
pi_23632013
Gisteren was het bij ons een relaxte dag. Niet al te veel post en genoeg personeel aanwezig. En weer oliebollen gaan halen nadat ik m'n wijken had weggebracht. Wat wil je als je wijken bijna naast het winkelcentrum liggen
quote:
Op zondag 28 november 2004 10:09 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Meeste keer ketting eraf op een dag: 2 keer
Ik had van de zomer mijn achterband vervangen omdat die nogal versleten was. Schijnbaar had ik hem niet helemaal goed erom heen gelegd, want net toen ik aan het fietsen was (ik reed voor de vestiging) een keiharde knal. Dus ik loop terug, komt de vestigingsmanager naar me toe
-Zo, lekke band?
Hmm, ja!
-Ja, dat dacht ik al, ik hoorde de knal in mn kamer Hier ga maar met de bakfiets. *sleutels geeft
quote:
Op zondag 28 november 2004 19:17 schreef Foxxy het volgende:
Gister was best een prima werkdag! Ik zie best wel op tegen de kerst. Word mijn eerste kerst bij TPG.
Niet tegen op zien joh Het is wel ontzettend druk dat wel, maar je hoeft echt niet alles zelf te doen. Alles en iedereen komt extra werken en iedereen helpt elkaar, want je krijgt gewoon alles betaald. De zaterdag voor kerst hebben we een kerstonbijt bij ons, voor de verandering moet ik een keer vroeg op Ga wel veel werken tijdens kerst, lekker uurtjes maken Vooral 's avonds voorsorteren is best wel relaxt om te doen.
pi_23632560
quote:
Op zondag 28 november 2004 19:51 schreef Carport het volgende:

Niet tegen op zien joh Het is wel ontzettend druk dat wel, maar je hoeft echt niet alles zelf te doen. Alles en iedereen komt extra werken en iedereen helpt elkaar, want je krijgt gewoon alles betaald. De zaterdag voor kerst hebben we een kerstonbijt bij ons, voor de verandering moet ik een keer vroeg op Ga wel veel werken tijdens kerst, lekker uurtjes maken Vooral 's avonds voorsorteren is best wel relaxt om te doen.
Zal mij benieuwen hoe die HSM het houdt
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_23632647
quote:
Op zondag 28 november 2004 20:10 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Zal mij benieuwen hoe die HSM het houdt
Haha, ja, daar kan ik nog iets moois over vertellen.
Het schijnt dat de HSM de kersthoeveelheden niet aankan Die dingen kunnen natuurlijk maar een bepaalde hoeveelheid post verwerken. De batches kunnen niet groter, want dan past het niet meer in de machine. Moeten we waarschijnlijk de kerstpost met de hand gaan ingooien Ik weet niet in hoeverre dit verhaal klopt, of dat het een verzonnen verhaal is, maar het zou heel goed kunnen natuurlijk. Ben benieuwd
pi_23632861
Hmmm... Ik hoorde dat ze hier in Assen de HSM's willen gaan inzetten om de fijne post op wijk te sorteren, om zo het sorteercentrum te ontzien...
Zal wat worden, als ze nog niet eens in staat zijn om normale batches te sorteren, maar misschien is het sneller dan wanneer ze de post op het sorteercentrum op wijk sorteren.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_23634683
quote:
Op zondag 28 november 2004 13:35 schreef nixxx het volgende:
hoorde gister nog een leuk verhaal van een collega over een paar weken terug. Hadden ze een wijk voorbereid en in een depot in de binnenstad gebracht. Die collega van me had een andere wijk in de stad en toen ie terug kwam om zijn karretje te dumpen stond de post voor die wijk er nog. Hij dacht, ik zeg wel niks, anders mag ik hem zelf nog wegbrengen dat was op een zaterdag, maandag word het depot niet gebruikt dus dinsdag kwamen ze er pas achter mwahahhaaaaha dat was een berg gezeik toen
pi_23635039
Dat verhaal van die HSM en met de hand ingooien met kerst heb ik ook gehoord hier. De hark mogen we nu ook niet meer gebruiken is ook niet meer aanwezig op de kast. Maar die schijnt er met de kerst wel weer te zijn.
quote:
Op zondag 28 november 2004 12:03 schreef Jaeder het volgende:
Had gister weer een lekker wijkje. Zo een met dure huizen. Kun je ongeveer 4 huizen per bundel kwijt. Bah.
Dat heb ik dus elke zaterdag standaard. Een nieuwbouw wijk waar allemaal hoge heren wonen. Met een paar huisen die hun eigen bundel hebben, daaronder huisartsen, schooldirecteuren die de post van de school thuis willen hebben en dan ook nog appart in 2 bussen .
pi_23635913
quote:
Op zondag 28 november 2004 23:40 schreef nexcro het volgende:
Dat verhaal van die HSM en met de hand ingooien met kerst heb ik ook gehoord hier. De hark mogen we nu ook niet meer gebruiken is ook niet meer aanwezig op de kast. Maar die schijnt er met de kerst wel weer te zijn.
[..]

Dat heb ik dus elke zaterdag standaard. Een nieuwbouw wijk waar allemaal hoge heren wonen. Met een paar huisen die hun eigen bundel hebben, daaronder huisartsen, schooldirecteuren die de post van de school thuis willen hebben en dan ook nog appart in 2 bussen .
Dat hoef je niet te sorteren. Dat moet alleen als ze ook voor iedere bus een apart adres hebben aangevraagd, dunkt me. Wij doen het iig niet bij het straatje kantoorpanden waar meerdere bedrijven in één pand gevestigd zijn. (Tenzij ze dus ook verschillende adressen hebben aangevraagd, dus met a,b,c-achtervoegsels.)

Ze hebben wel gebeld of we dat wilden doen... wij zeiden nee. En dat was't
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_23637838
Zaterdag was een klote dag voormij.. Ten eerste kwam de post pas heel laat in m'n woonplaats (half 12). Dus heb ik van te voren de laatste restjes telefoonboeken rondgebracht. Daarna wat gegeten, en om half 12 ben ik gaan lopen.. Was het in het winkelcentrum waar ik loop, klotedruk, met een asociale familie die er 12 man breed doorheen liep, waardoor ik er nauwelijks langskon.. Na dat overleefd te heben ging ik verder, en kwam ik om 1 uur huis, ff wat drinken. En daarna weer verder met m'n 2e dienst. Ik ben nog maar nauwelijks bezig of ik krijg een lekke band. gelukkig was ik dicht bij een plek met een reserve fiets, dus tassen overzetten, en doorwerken.. uiteindelijk was ik om 4 uur klaar (waar ik normaal om 2 uur, half drie klaar ben...
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_23638268
quote:
Op zondag 28 november 2004 20:21 schreef Carport het volgende:

[..]

Haha, ja, daar kan ik nog iets moois over vertellen.
Het schijnt dat de HSM de kersthoeveelheden niet aankan Die dingen kunnen natuurlijk maar een bepaalde hoeveelheid post verwerken. De batches kunnen niet groter, want dan past het niet meer in de machine. Moeten we waarschijnlijk de kerstpost met de hand gaan ingooien Ik weet niet in hoeverre dit verhaal klopt, of dat het een verzonnen verhaal is, maar het zou heel goed kunnen natuurlijk. Ben benieuwd
Ik weet niet hoe dit op andere vestigingen is geregeld maar bij ons gaat de HSM de kerstpost wel sorteren. Het is wel zo dat de HSM een maximale capaciteit heeft. Meer dan 4(?) rode bakken post per wijk kan íe niet aan. Wat ze nu gaan doen is dat ze deze post gaan sorteren alsof het meerdere dagen betreft. Je hebt dan dus alle bakken dubbel. Dus twee bakken met elk een vakje Rodenburgerstraat 2-20. etc. Die moet je dus dan ook weer zelf samenvoegen, en dan nog het dik (en huis-aan-huis!) ertussen. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Het zal wel weer erg laat worden, maar dat is altijd zo met de kerst.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_23638824
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 16:10 schreef Jordy-B het volgende:
wel 'n vrouwenframe (dus opletten dat 'ie niet tussen je benen vandaan sodemietert),
. Dat is een fragment ja, en dan het liefst op een nat geregende half met mos dichtgegreide stoep, zodat je er geen houden meer aan hebt en dus gigantisch alles over de stoep vliegt .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_23659678
Het kantoor bij ons gaat "tussen nu en twee jaar" dicht.
Daar gaat m'n zaterdagbaantje.
En meer werken zit er ook niet in door die huisvrouwtjes
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 30 november 2004 @ 09:20:52 #193
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_23662848
Kut voor je Beach.... Dat wordt dan binnen nu en twee jaar afstuderen en een echte baan vinden. Ik zou over een half jaar afgestudeerd moeten zijn, maarja.... Tis goed geld voor een relaxed baantje..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  dinsdag 30 november 2004 @ 09:49:56 #194
101188 Jaeder
pi_23663173
Huisvrouwen zijn de ondergang voor de zaterdagwerkers. Vroeger draaide alles soepel met alleen voltijdswerker en zaterdagwerkers, sinds de deeltijdwerkers en nog later de postbezorgers werd het steeds minder financieel aantrekkelijk.

Een groep voltijdwerkers bij ons stelt het nog iets gechargeerder, vrouwen zijn de ondergang voor het bedrijf. Het is natuurlijk discriminatie, maar het is wel dat sinds er meer vrouwen werken dat er ook fanatieker gereorganiseerd wordt.
  dinsdag 30 november 2004 @ 10:44:39 #195
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_23663969
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 09:49 schreef Jaeder het volgende:
Vroeger draaide alles soepel met alleen voltijdswerker en zaterdagwerkers, sinds de deeltijdwerkers en nog later de postbezorgers werd het steeds minder financieel aantrekkelijk.

Een groep voltijdwerkers bij ons stelt het nog iets gechargeerder, vrouwen zijn de ondergang voor het bedrijf. Het is natuurlijk discriminatie, maar het is wel dat sinds er meer vrouwen werken dat er ook fanatieker gereorganiseerd wordt.
Wat moet jij dan een hekel aan mij hebben, ik ben én part-timer én vrouw.
en jij bent zaterdagwerker???
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  dinsdag 30 november 2004 @ 12:01:09 #196
101188 Jaeder
pi_23665398
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 10:44 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat moet jij dan een hekel aan mij hebben, ik ben én part-timer én vrouw.
en jij bent zaterdagwerker???
Ik ben zaterdagwerker, met voltijdsopleiding en deeltijdwerkend. Ik heb al het goede (en slechte) in een persoon verenigd. (ben overigens geen vrouw)

De werkelijke reden voor de verslechtering van arbeidsuren is natuurlijk de beursgang en de vrije markt. Maar het is altijd wel grote keet als de oudere mensen de deeltijdwerksters weer eens op de kast hebben.
pi_23668881
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
TERINGZOOI...hoor ik net dat we de komende tijd half 8 moeten beginnen! wat zijn dat voor tijden? zelfs de soldaten in Irak hebben nog betere werktijden!...
KUTKERST!
Pardon? Huilie. Ik heb tijden meegemaakt dat we standaard om 6.30 begonnen en in de kerstperiode om 5.30. Waren altijd de gezelligste dagen en je bent nog een beetje op tijd in huis ook. De laatste twee jaar dat ik bij de post werkte (ben per 1 september gestopt na 7 jaar) begon ik om de week om 6.45 en om 7.30. Dat heb ik veel liever dan een tweede tranche wijk waarmee je pas laat in de middag thuis bent.

Ben nu wel blij dat ik er weg ben trouwens. De sfeer onder de vast medewerkers was niet heel goed meer (door alle veranderingen met werken in teams e.d) en dat had z'n weerslag op kantoor. Die sfeer wordt vanaf het nieuwe jaar alleen maar slechter als in Enschede de huisummersortering wordt ingevoerd. Ben blij dat ik dat niet mee hoef te maken.
A mind with a heart of it's own
pi_23671506
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 14:37 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Pardon? Huilie. Ik heb tijden meegemaakt dat we standaard om 6.30 begonnen en in de kerstperiode om 5.30.
Wat een zeikerd inderdaad. Voordat de HSM's er waren begon ik om 06.00 uur, nu om 06.30 uur. Ik vind het wel fijn.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 30 november 2004 @ 16:26:34 #199
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_23671613
ach het is maar wat je gewend ben.....ik werk dus nu vanaf half 8, eigenlijk wel relaxed....MAAAAAR ik heb een andere functie aangeboden gekregen. i.p.v. pakketten rijden de administratie doen...tegen meer betaling, alleen moet ik dan tot 18:00 werken.....maar begin pas om 12:00.....dat ga ik dus denk ik wel doen op de zaterdag
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 30 november 2004 @ 17:09:53 #200
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_23672688
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 14:37 schreef DrMarten het volgende:
Pardon? Huilie. Ik heb tijden meegemaakt dat we standaard om 6.30 begonnen en in de kerstperiode om 5.30. Waren altijd de gezelligste dagen en je bent nog een beetje op tijd in huis ook. <knip>

Ben nu wel blij dat ik er weg ben trouwens. De sfeer onder de vast medewerkers was niet heel goed meer (door alle veranderingen met werken in teams e.d) en dat had z'n weerslag op kantoor. Die sfeer wordt vanaf het nieuwe jaar alleen maar slechter als in Enschede de huisummersortering wordt ingevoerd. Ben blij dat ik dat niet mee hoef te maken.
Hehehe mijn vorige kerst periode... dat was bijna een hele week van 0600 tot 1800 als ik klaar was met mijn wijk nog gezellig kerstkaartjes sorteren. dus een beetje op tijd.... nou was dat wel mijn eigen keuze, dus het hoeft niet, maar het kan wel.

Dat de sfeer steeds slechter wordt merk ik ook wel, het begon idd met het werken in teams en nu met de hsm is het er niet beter op geworden... en dan hebben wij nog niet eens veel postbezorgers, als die meer ingevoerd gaan worden dan zal het helemaal wel bergafwaarts gaan.. om maar optimistisch te blijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')