abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23433458
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:36 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik begin liever om 6 uur, ben je tenminste nog een beetje vroeg klaar ook...
6 uur 's ochtends op de zaterdag begon mij op ten duur een beetje op te breken Ik werk al bijna een jaar niet meer bij de TPG maar ga als alles meezit Mei 2005 weer terug. Ik mis het toch wel
pi_23434197
Morgen mag ik om 9 uur beginnen, ben wel ingepland maar wat ik normaal loopt staat iemand anders op ingeroosterd en ik sta er niet eens op kom ma om 9 uur dan zien we wel
pi_23448795
Zo ik heb et erop zitten hoor. Vandaag es ff lekker plat op me muil gegaan . Broek stuk, knie open en zere schouder en knie. Gelukkig was het toen ik op weg naar het kantoor was, Want anders had de post over straat gelegen.
pi_23448897
Het was een kut dag vandaag. Koud en slecht weer

Bovendien toen ik in mijn 2de middagwijk was moest ik zo nodig plassen dat ik naar huis ben gegaan en vervolgens de laatste 3 flats met de auto heb bezorgd. Dat dan weer wel

[ Bericht 0% gewijzigd door MrX1982 op 20-11-2004 17:01:39 ]
  zaterdag 20 november 2004 @ 16:58:36 #155
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_23448946
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 16:55 schreef MrX1982 het volgende:

Bovendien toen ik in mijn 2de middagwijk was moest ik zo nodig plassen dat ik naar huis ben gegaan en vervolgens de laatste 3 flats met de auto heb bezorgd. Dat dan weer wel
whaha

ik moest maar 1 wijk, waar ik ook in woon.. steeds als het ging regenen ben ik naar huis gegaan.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_23449002
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 16:58 schreef 9christensen het volgende:

[..]

whaha

ik moest maar 1 wijk, waar ik ook in woon.. steeds als het ging regenen ben ik naar huis gegaan.
Dat is altijd makkelijk

Maar als je telkens naar huis ging als het regende zat je zeker wel lang thuis, is de post al bezorgd?
  zaterdag 20 november 2004 @ 17:29:25 #157
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_23449681
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:01 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat is altijd makkelijk

Maar als je telkens naar huis ging als het regende zat je zeker wel lang thuis, is de post al bezorgd?
Ja ik doe zo'n 2,5 uur over m'n wijk als ik alles achter elkaar doe. nu zo'n 4 uur met tussenpauzes. Maar wel mooi droge kleren
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_23450078
Hier was het redenlijk droog, toen ik de straat op ging was het droog aangekomen in me wijk 1 straat gedaan. Voelde wat drupjes regenpak aan gedaan. Toen viel het aardig mee. De rest van de wijk 2 keer een lekkere dikke hagelbui op me dak gehad en af en toen wat spetters.

Als jullie je regenpak eenmaal aanhebben doen jullie hem ook weer uit als het weer droog is? Ik niet op een gegeven moment scheen de zon dan zie je sommige lui zo kijken die is ook niet wijs in een regenpak te fietsen
  zaterdag 20 november 2004 @ 18:01:35 #159
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_23450339
Vandaag Met een collega een wijk gelopen. die ik nooit eerder heb gelopen. Deze wijk is naast lopen heel veel fietsen Een straat van ongeveer 3 kilometer. eerst aan een kant heen en dan via de andere kant terug. Daarnaast nog verschillende straten gelopen van deze wijk. We waren met 2 man om 12.15 begonnen en om 14.00 klaar. Daarna mijn eigen wijk nog gelopen waar ik normaal om 12.30 mee begin, maarja vandaag dus om 14.00. Gelukkig niet al teveel mensen die gingen zeiken dat de post laat was. Helaas wel weer over een landweg met mijn fiets. De landweg is nu in ons dorp doorgaande weg door een omleiding. Ziet allemaal die mensen kwaad kijken dat je niet met je fiets met volle tassen aan de kant gaat. maarja moet ook mijn geld verdienen he. Ook nog een man die met een brief naar met toe kwam gelopen. Midden op straat begint de man te vertellen: Deze is eigenlijk voor mijn dochter, maar die woont niet meer thuis. Het is een folder van de PABO maar mijn dochter wil die niet meer ontvangen. Ik dacht echt, ja dat ga je dus ook echt midden op straat vertellen

[ Bericht 17% gewijzigd door Sjoerd102 op 20-11-2004 18:25:30 ]
Net efkes anges
  zaterdag 20 november 2004 @ 19:58:04 #160
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_23453096
Ik was vandaag even in Maarssen en toen zag ik het postkantoor die tegenover het station staat. Toen kon ik even naar binnen gluren. Ik zag ook zaterdagwerkers en/of weglopers in de vertrekhal, ingepakt in regenpakken klaar om te vertrekken. Wat was ik blij dat ik vrij was.

Dus even een zwaaitje naar de Maarssense postbodes,
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  zaterdag 20 november 2004 @ 20:49:20 #161
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_23454214
bleh, wat een kutweer zeg.... en voor 2 weken op rij dankzij ons fantastische sorteercentrum dat de post aanlevert 1 uur vertraging op de HSM. Vorige week hadden ze een batch niet volledig aangeleverd, deze week kwam alle post pas om 6 uur ipv om 5 uur... gggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_23460449
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:47 schreef nexcro het volgende:
Hier was het redenlijk droog, toen ik de straat op ging was het droog aangekomen in me wijk 1 straat gedaan. Voelde wat drupjes regenpak aan gedaan. Toen viel het aardig mee. De rest van de wijk 2 keer een lekkere dikke hagelbui op me dak gehad en af en toen wat spetters.

Als jullie je regenpak eenmaal aanhebben doen jullie hem ook weer uit als het weer droog is? Ik niet op een gegeven moment scheen de zon dan zie je sommige lui zo kijken die is ook niet wijs in een regenpak te fietsen
Neuh... Ik zweet als een zieke hond... en helemáál als ik m'n regenpak aan heb.

Maar dat betekent dus ook dat ik een flinke verkoudheid kan forceren door m'n regenpak weer uit te doen...

Dus die hou ik lekker aan... 'k zag de mensen al kijken die hun hond gingen uitlaten... Een sportieve trui aan etc... En zij zagen mij kijken toen de 2e hagelbui vrolijk naar beneden kwam zeilen en ik wèl voorzien was van regenkleding.

'k had wel last van m'n knieën door dat kouwe weer... Maar dat krijg je met een fietswijk met stoepjes.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_23463967
Gisteren was het bij ons best wel druk. Veel grote post, dus je moest veel ingooien en samenvoegen. Op een gegeven moment staan er ineens 20 zwarte pieten voor ons gebouw. Ze hadden zakken nodig omdat ze niks hadden waar ze uit konden strooien. Wij allemaal pepernoten vragen natuurlijk Een paar minuten later begon het keihard te hagelen en regenen, ben benieuwd hoe snel die sinterklaas heeft gerend .
Na het lopen van mn wijk nog samen met een collega wat oliebollen gaan halen en staan praten met bekenden in het winkelcentrum.
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 17:47 schreef nexcro het volgende:
...
Meestal laat ik mijn broek wel aan, want het schiet niet op als je die iedere uit moet doen. Gisteren heb ik ook heel de tijd mijn regenjas aangehouden, maar dat was meer omdat ik het koud had Maar vaak kijken de mensen je wel vreemd aan idd als je met je regenpak fietst terwijl de zon schijnt.
pi_23596151
En vandaag, altijd leuk, de legitimatiezending. Ik bel aan, bij een bussenfrontje. Geen reactie via de intercom, maar de deur werd wel gelijk open gezoemd. Behalve dat ik het zeer onbeleefd vind dat men mij niet eens te woord wil staan, heb ik er ook geen zin in om helemaal naar boven te gaan met die legitimatiezending, boven aangekomen te merken dat de heer L. de Behanger er even niet is (ik ben z'n vrouw, ik mag 'm toch wel aannemen?) en dus een hoop tijd kwijt te zijn geweest voor niets. Dus ik heb maar een kennisgeving laten zakken.
Ik heb ook vaak genoeg bij flats dat de deur wordt opengezoemd door een willekeurige bewoner die denkt mij daar een plezier mee te doen, en dat ik aabgekomen op de 8e verdieping van de flat merk dat de geadrssseerde kennelijk toch niet thuis is. Daarom hanteer ik nu de regel, als bij flats de bewoner mij niet via de intercom te woord staat, geldt dit ook als geen gehoor!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_23609038
Chocolaatjes van Essent, anyone?

't was al zo druk... heb je er 100 van die rotpakjes bij.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_23609382
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 16:29 schreef Jordy-B het volgende:
Chocolaatjes van Essent, anyone?

't was al zo druk... heb je er 100 van die rotpakjes bij.
Nope, wel rabobank zooi Nog net niet huis aan huis op enkele woningen na
pi_23609492
Ja... die zat er ook bij... Maar dat vond ik niet half zo erg als die chocoladebende van essent.

Die pakjes moest ik los van de bundel houden, want ze waren te dik... De helft van de pakjes was niet goed afgesloten en de pakjes waren zo groot dat er wel drie van die stukjes chocolade in hadden gekund (met als gevolg dat ze totaal ineengedrukt werden)...
pi_23609740
Shit, vandaag 4 diensten voorbereid en weggebracht ... maarja, we zijn weer terug
Best veel post vandaag ...
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  zaterdag 27 november 2004 @ 17:41:38 #169
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_23610573
Vandaag ergens een pakje voor de 2e keer aangeboden. Ik bellen zie beweging in de gang duidelijk van een persoon, maar gaat gewoon door waar hij mee bezig is. Zag eruit of hij een kastje in de gang aan het opruimen was. Ik even wachten. Nog eens bellen en bewoner maakt nog niet open. . Ik dus terug naar mijn fiets gelopen. Kennisgeving ingevuld en weer terug gelopen naar het betreffende huis. Ligt meneer daar in zijn LUIE REET OP DE BANK . Ja DOEI. Was dat de bewoner een beetje schorriemorrie is anders was het pakje door de ruit gevlogen. G*TVERDOMME ZEG.
Net efkes anges
  zaterdag 27 november 2004 @ 19:00:52 #170
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_23612327
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 17:02 schreef mark_03 het volgende:
Shit, vandaag 4 diensten voorbereid en weggebracht ...

4 kleine wijken mag ik hopen...
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_23616139
Eerste keer dat ik dit topic gezien heb. Mijn record van werken staat van 9:00 tot 19:30 Was tijdens die klote rijnland rommel. Het was al veel, krijg je die zooi nog eens. Wel pizza op de zaak gegeten. Meteen lekker duur ook Vandaag weer ruzie met leidinggevenden. Krijgen veel te weinig uitbetaald. Na het kerstpakket zeg ik gedag Gna gna
pi_23616254
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 19:00 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Idd, want als ik mijn wijk vier keer moest doen was ik nu nog niet hier
pi_23618408
Nu we het toch over records hebben. Grootse aantal wijken op 1 middag: 4 middagwijken.
Langste dag: van 6.00 uur tot 17.00 uur. Dit was toen die fijne HSM net een weekje draaide.
Kortste dag: Van 16.30 tot 16.40. Ik had toen afsluitdienst en men was zo vriendelijk geweest om alvast wat vooruit te doen. Leuk, maar ik heb ze toch gezegd dat ik op die manier dan net zo lief niet kwam. Dertig minuten fietsen voor 10 minuutjes werk schiet niet echt op.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_23624357
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 19:00 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Idd, ... 2 diensten dus 4 wijken
2 ochtenddiensten en 2 (kleine) middagdienstjes
pi_23624371
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 23:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nu we het toch over records hebben. Grootse aantal wijken op 1 middag: 4 middagwijken.
Langste dag: van 6.00 uur tot 17.00 uur. Dit was toen die fijne HSM net een weekje draaide.
Kortste dag: Van 16.30 tot 16.40. Ik had toen afsluitdienst en men was zo vriendelijk geweest om alvast wat vooruit te doen. Leuk, maar ik heb ze toch gezegd dat ik op die manier dan net zo lief niet kwam. Dertig minuten fietsen voor 10 minuutjes werk schiet niet echt op.
Meeste keer ketting eraf op een dag: 2 keer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')