6 uur 's ochtends op de zaterdag begon mij op ten duur een beetje op te brekenquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik begin liever om 6 uur, ben je tenminste nog een beetje vroeg klaar ook...
whahaquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:55 schreef MrX1982 het volgende:
Bovendien toen ik in mijn 2de middagwijk was moest ik zo nodig plassen dat ik naar huis ben gegaan en vervolgens de laatste 3 flats met de auto heb bezorgd. Dat dan weer wel
Dat is altijd makkelijkquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:58 schreef 9christensen het volgende:
[..]
whaha
ik moest maar 1 wijk, waar ik ook in woon.. steeds als het ging regenen ben ik naar huis gegaan.![]()
Ja ik doe zo'n 2,5 uur over m'n wijk als ik alles achter elkaar doe. nu zo'n 4 uur met tussenpauzes. Maar wel mooi droge klerenquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is altijd makkelijk
Maar als je telkens naar huis ging als het regende zat je zeker wel lang thuis, is de post al bezorgd?
Neuh... Ik zweet als een zieke hond... en helemáál als ik m'n regenpak aan heb.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:47 schreef nexcro het volgende:
Hier was het redenlijk droog, toen ik de straat op ging was het droog aangekomen in me wijk 1 straat gedaan. Voelde wat drupjes regenpak aan gedaan. Toen viel het aardig mee. De rest van de wijk 2 keer een lekkere dikke hagelbui op me dak gehad en af en toen wat spetters.
Als jullie je regenpak eenmaal aanhebben doen jullie hem ook weer uit als het weer droog is? Ik niet op een gegeven moment scheen de zon dan zie je sommige lui zo kijken die is ook niet wijs in een regenpak te fietsen
Meestal laat ik mijn broek wel aan, want het schiet niet op als je die iedere uit moet doen. Gisteren heb ik ook heel de tijd mijn regenjas aangehouden, maar dat was meer omdat ik het koud hadquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:47 schreef nexcro het volgende:
...
Als jullie je regenpak eenmaal aanhebben doen jullie hem ook weer uit als het weer droog is? Ik niet op een gegeven moment scheen de zon dan zie je sommige lui zo kijken die is ook niet wijs in een regenpak te fietsen
Nope, wel rabobank zooiquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:29 schreef Jordy-B het volgende:
Chocolaatjes van Essent, anyone?
't was al zo druk... heb je er 100 van die rotpakjes bij.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:02 schreef mark_03 het volgende:
Shit, vandaag 4 diensten voorbereid en weggebracht ...
Idd, want als ik mijn wijk vier keer moest doen was ik nu nog niet hierquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:00 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]![]()
4 kleine wijken mag ik hopen...
Idd, ... 2 diensten dus 4 wijkenquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:00 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]![]()
4 kleine wijken mag ik hopen...
Meeste keer ketting eraf op een dag: 2 keerquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nu we het toch over records hebben. Grootse aantal wijken op 1 middag: 4 middagwijken.
Langste dag: van 6.00 uur tot 17.00 uur. Dit was toen die fijne HSM net een weekje draaide.
Kortste dag: Van 16.30 tot 16.40. Ik had toen afsluitdienst en men was zo vriendelijk geweest om alvast wat vooruit te doen. Leuk, maar ik heb ze toch gezegd dat ik op die manier dan net zo lief niet kwam. Dertig minuten fietsen voor 10 minuutjes werk schiet niet echt op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |