abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23127286
Bij ons was het vandaag een hele rustige dag, zo leek het.
Ik kwam aan en mensen waren al bezig met het voorbereiden van mijn wijk. Snel de straat op en ik kon de post met een fietsaanhangertje bezorgen. Om drie uur was ik weer terug bij de vestiging (dat is erg vroeg voor mij) maar toen bleek dat er een paa dingen niet helemaal goed waren gegaan. Gevolg was dat ik zo rond 18 uur klaar was, maar dat vond ik niet erg. Heb weer lekker verdiend
pi_23128761
Het leek vandaag wel of het kerst was. Niet normaal meer. De Brabanste Delta moest zo nodig vandaag zijn stembiljetten versturen voor een of andere verkiezing. Dat betekende ongeveer bij elk huis 2 of 3 best wel dikke enveloppen. We hebben hier nog geen HSM's dus je was nog wel even bezig met ingooien en zetten. Gelukkig was ik maar een uurtje later klaar als normaal.
"It is impossible to make anything foolproof because fools are so ingenious"
pi_23128890
Gelukkig... was ik vandaag vrij. Scheelt weer een dag ergernis. "Wil je je fiets daar niet neerzetten!?" Vertelt u mij dan maar eens waar wel!
pi_23130179
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:11 schreef Mrs_Bush het volgende:
Gelukkig... was ik vandaag vrij. Scheelt weer een dag ergernis. "Wil je je fiets daar niet neerzetten!?" Vertelt u mij dan maar eens waar wel!
waar kon je hem neerzetten? Op de standaard?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_23130338
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 22:02 schreef Jordy-B het volgende:

waar kon je hem neerzetten? Op de standaard?
Ja, en dan begrijpen die mensen nog niet dat zo'n fiets dan omvalt. "Of zet 'm maar aan de overkant tegen een lantaarnpaal!" Ja daaaaaag, da's lekker praktisch.
pi_23131306
vragen of 'ie dan de bus op tien meter afstand van de lantaarnpaal aan de overkant van de straat plaatst...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_23131722
Ik erger me de laatste weken ook steeds meer aan mensen die het niet eens over hun lippen kunnen krijgen goedemorgen/middag tegen je te zeggen. Probeer jij klantvriendelijk te zijn, en krijg je zo'n blik van 'hoepel lekker op'. Zeg je dan de volgende keer niks, dan is het ook weer niet goed.
pi_23132775
Big thumbs up naar de TPG aangezien ze alweer binnen 30 uur mijn pakketje bezorgen
pi_23136305
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 23:07 schreef Mrs_Bush het volgende:
Ik erger me de laatste weken ook steeds meer aan mensen die het niet eens over hun lippen kunnen krijgen goedemorgen/middag tegen je te zeggen. Probeer jij klantvriendelijk te zijn, en krijg je zo'n blik van 'hoepel lekker op'. Zeg je dan de volgende keer niks, dan is het ook weer niet goed.
Ik zie in je profiel dat je een vrouw bent, als je een beetje knap was.. dan zou het vast anders zijn
pi_23137564
quote:
Op zondag 7 november 2004 07:29 schreef dp81 het volgende:

Ik zie in je profiel dat je een vrouw bent, als je een beetje knap was.. dan zou het vast anders zijn
Ummm, ik ben geen pot. En laten het nu net vaak vrouwen zijn die het te moeilijk vinden gedag te zeggen.
pi_23138230
quote:
Op zondag 7 november 2004 11:28 schreef Mrs_Bush het volgende:

[..]

Ummm, ik ben geen pot. En laten het nu net vaak vrouwen zijn die het te moeilijk vinden gedag te zeggen.
Ook maar ff in je fotoboek kijken
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_23138398
quote:
Op zondag 7 november 2004 12:11 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Ook maar ff in je fotoboek kijken
Helaas hé, ik had ook al gekeken

Maar zo te horen ben ik net optijd weggegaan bij de TPG, aangezien iedereen het toch zwaar had gister
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 11 november 2004 @ 21:45:24 #113
59590 Spleed
Kolensky drinking milk
pi_23252302
Zaterdag weer werken... Afgelopen weekend hebben 9 andere collega's en ik het voor elkaar gekregen vrij te krijgen. Met z'n allen in een huisje gezeten op Vinkeloord. Weekend van mijn leven! Tien postbodes bij elkaar, resultaat: humor van een zeer laag niveau . Van het weekendje maken we in ieder geval een traditie, dat je het zo gezellig kunt hebben met collega's had ik nooit gedacht. Ligt waarschijnlijk aan mijn vorige bijbaantje: de Hema.

Om het toch nog even te hebben over kutklanten: In mijn wijk woont een lul die al z'n post gekopieerd wil hebben! Zo ben ik een kwartier langer bezig met sorteren !
lief, saai & lui
pi_23252411
Dat de klantenservice daarmee akkoord is gegaan... Kan je er geen dienst van laten maken bij de groepsleider?
pi_23252462
Iedereen al kaartjes besteld van Carré?
pi_23252642
Oh ja ik kreeg ook een brief daarover. maar niets besteld. Ik hou niet van het circus
pi_23253763
quote:
Op donderdag 11 november 2004 21:56 schreef MrX1982 het volgende:
Oh ja ik kreeg ook een brief daarover. maar niets besteld. Ik hou niet van het circus
Geef je het toch aan mensen die dat wel leuk vinden. Althans als je uitgeloot wordt
pi_23254555
quote:
Op donderdag 11 november 2004 22:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Geef je het toch aan mensen die dat wel leuk vinden. Althans als je uitgeloot wordt
Daar zit ik ook over te denken ja . Wellicht toch maar opsturen dat ding....

Vandaag trouwens naar een bijeenkomst over het rugzak-gedoe geweest trouwens. Ze willen de vaste mensen weghebben, maar ze brengen het heel mooi met woorden als 'vrijblijvend, een grote kans voor u, blabla'.... Komt er dus op neer dat je een bepaald aantal maandsalarissen meekrijgt als je oprot .
pi_23292343
Is de MediaExpresse failliet ofzo? Ik was er al aan gewend dat we de Libelle meekrijgen op zaterdag, maar sinds vorige week kennelijk ook oa de Margriet, de Donald Duck, de Fancy en nog meer. Daaroverheen kwam vandaag nog eens een appiefoldertje, niet dat kleine boekje, maar groter. En dat mochten wij er dan niet tussenzetten, want dan ben je binnen zo een half uur langer bezig. Dat ik met die rommel los achter de hand (2 dikke bundels post op m'n arm, en nog een stapel hah) nu op straat een half uur langer bezig ben (want, werkt onpraktisch, zeker als het regent en al die rommel aan elkaar blijft plakken) dus dat het per saldo geen ene reet uitmaakt of dat hah me nu binnen of buiten extra tijd kost, gaat er bij onze teamkoots niet in. En meestal gaat die man op zaterdag om 11.00 uur naar huis (had ik het bij m'n middagwijk er dus wel tussen kunnen zitten), maar vandaag bleef die man maar plakken en mij en m'n collega's bespioneren en op de vingers kijken. Gelukkig moet hij nu vanwege de bezuinigingen niet alleen onze maar ook nog een andere vestiging coachen zodat íe er wat minder is. Het is best een aardige man hoor, maar ik heb er gewoon een hekel aan om de hele tijd in de gaten gehouden te worden!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_23292441
Wij hadden HAH vandaag. Volgens mij gaat dat iets nieuws worden voor zaterdag. Tijdje terug hadden we HAH op zaterdag als proef maar als iets op proef is weet je genoeg. Ik iig wel. Ken de post al langer dan vandaag

Ze doen niets voor niets
pi_23293779
En in ergens in december krijgen we nog een keer Appie op zaterdag!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_23307792
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 18:09 schreef K-Man het volgende:
Is de MediaExpresse failliet ofzo? Ik was er al aan gewend dat we de Libelle meekrijgen op zaterdag, maar sinds vorige week kennelijk ook oa de Margriet, de Donald Duck, de Fancy en nog meer....
Wij bezorgen al jaren lang de Donald Duck en andere MediaExpresse blaadjes. Waarschijnlijk is de TPG betrouwbaarder dan hun eigen personeel
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 18:15 schreef MrX1982 het volgende:
Wij hadden HAH vandaag. Volgens mij gaat dat iets nieuws worden voor zaterdag. Tijdje terug hadden we HAH op zaterdag als proef maar als iets op proef is weet je genoeg. Ik iig wel. Ken de post al langer dan vandaag

Ze doen niets voor niets
Idd, wij zijn ook gestart aan een pilot. Leuke praatjes met dat wij het moeten uitproberen en testen, commentaar mogen leveren en blabla. Onze VM aan het einde van de presentatie: "Er is nog geen enkele pilot binnen TPG is mislukt."
Ik weet dus genoeg, we kunnen nog zoveel zeuren, maar uiteindelijk zal het toch overal doorgevoerd worden.
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 19:14 schreef K-Man het volgende:
En in ergens in december krijgen we nog een keer Appie op zaterdag!
Nee he, niet met al die kerstdrukte. Je hebt al minstens twee keer zoveel post en dan nog eens HAH erbij. Lekker gepland

[ Bericht 2% gewijzigd door Carport op 14-11-2004 15:57:00 ]
  zondag 14 november 2004 @ 17:15:33 #123
101188 Jaeder
Int. wl. zt. int. disc.pr.
pi_23309880
Ach, KNJ is wel relaxed. Je hebt hulpjes. Soms wel wat domme, waar je meer werk met controleren hebt, dan zelf lopen. Ik hoop dat ik dit jaar weer aangetekenden mag doen voor diverse wijken, zo goed als lege fiets en toch geld verdienen.
pi_23310211
quote:
Op zondag 14 november 2004 15:43 schreef Carport het volgende:
Nee he, niet met al die kerstdrukte. Je hebt al minstens twee keer zoveel post en dan nog eens HAH erbij. Lekker gepland
Met kerst en Oud en nieuw zijn we vrij, want die vallen beiden op zaterdag... En de zaterdag voor kerst valt 't meestal nog redelijk mee met de post.

En door de week zullen ze ook nog wel gewoon HAH hebben... Zo'n fijne gamma special enzo...
pi_23310565
Lekker krantvriendelijke opstelling in dit topic. Zonder klanten geen TPG-Post.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')