waar kon je hem neerzetten? Op de standaard?quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:11 schreef Mrs_Bush het volgende:
Gelukkig... was ik vandaag vrij.Scheelt weer een dag ergernis. "Wil je je fiets daar niet neerzetten!?" Vertelt u mij dan maar eens waar wel!
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:02 schreef Jordy-B het volgende:
waar kon je hem neerzetten? Op de standaard?
Ik zie in je profiel dat je een vrouw bent, als je een beetje knap was.. dan zou het vast anders zijnquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:07 schreef Mrs_Bush het volgende:
Ik erger me de laatste weken ook steeds meer aan mensen die het niet eens over hun lippen kunnen krijgen goedemorgen/middag tegen je te zeggen. Probeer jij klantvriendelijk te zijn, en krijg je zo'n blik van 'hoepel lekker op'. Zeg je dan de volgende keer niks, dan is het ook weer niet goed.![]()
Ummm, ik ben geen pot. En laten het nu net vaak vrouwen zijn die het te moeilijk vinden gedag te zeggen.quote:Op zondag 7 november 2004 07:29 schreef dp81 het volgende:
Ik zie in je profiel dat je een vrouw bent, als je een beetje knap was.. dan zou het vast anders zijn
Ook maar ff in je fotoboek kijkenquote:Op zondag 7 november 2004 11:28 schreef Mrs_Bush het volgende:
[..]
Ummm, ik ben geen pot. En laten het nu net vaak vrouwen zijn die het te moeilijk vinden gedag te zeggen.![]()
Helaas hé, ik had ook al gekekenquote:Op zondag 7 november 2004 12:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ook maar ff in je fotoboek kijken
Geef je het toch aan mensen die dat wel leuk vinden. Althans als je uitgeloot wordtquote:Op donderdag 11 november 2004 21:56 schreef MrX1982 het volgende:
Oh ja ik kreeg ook een brief daarover. maar niets besteld. Ik hou niet van het circus
Daar zit ik ook over te denken jaquote:Op donderdag 11 november 2004 22:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geef je het toch aan mensen die dat wel leuk vinden. Althans als je uitgeloot wordt
Wij bezorgen al jaren lang de Donald Duck en andere MediaExpresse blaadjes. Waarschijnlijk is de TPG betrouwbaarder dan hun eigen personeelquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:09 schreef K-Man het volgende:
Is de MediaExpresse failliet ofzo? Ik was er al aan gewend dat we de Libelle meekrijgen op zaterdag, maar sinds vorige week kennelijk ook oa de Margriet, de Donald Duck, de Fancy en nog meer....
Idd, wij zijn ook gestart aan een pilot. Leuke praatjes met dat wij het moeten uitproberen en testen, commentaar mogen leveren en blabla. Onze VM aan het einde van de presentatie: "Er is nog geen enkele pilot binnen TPG is mislukt."quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:15 schreef MrX1982 het volgende:
Wij hadden HAH vandaag. Volgens mij gaat dat iets nieuws worden voor zaterdag. Tijdje terug hadden we HAH op zaterdag als proef maar als iets op proef is weet je genoeg. Ik iig wel. Ken de post al langer dan vandaag
Ze doen niets voor niets
Nee he, niet met al die kerstdrukte. Je hebt al minstens twee keer zoveel post en dan nog eens HAH erbij. Lekker geplandquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:14 schreef K-Man het volgende:
En in ergens in december krijgen we nog een keer Appie op zaterdag!
Met kerst en Oud en nieuw zijn we vrij, want die vallen beiden op zaterdag... En de zaterdag voor kerst valt 't meestal nog redelijk mee met de post.quote:Op zondag 14 november 2004 15:43 schreef Carport het volgende:
Nee he, niet met al die kerstdrukte. Je hebt al minstens twee keer zoveel post en dan nog eens HAH erbij. Lekker gepland![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |