okay ik dank u zo vroeg in deze morgen!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:22 schreef Proxima het volgende:
yep kan
de kaart met 8x agp ondersteund ook 4x.
andersom kan trouwens ook. maakt dus niets uit.
Niet met zijn twee-en in 1 pc.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:04 schreef blablasjit het volgende:
Stel je hebt een pc met een agp 4x...
je koopt een kaartje van 8x
gaat dat samen?
Backwoards compatiblequote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:22 schreef Proxima het volgende:
yep kan
de kaart met 8x agp ondersteund ook 4x.
andersom kan trouwens ook. maakt dus niets uit.
hey ik ken jouw naam ook ergens van... zipdrive?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:54 schreef Dennis121 het volgende:
blablasjit
Of downwardsquote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:56 schreef CrustyClown het volgende:
Backwoards compatible![]()
Kloptquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:06 schreef blablasjit het volgende:
[..]
hey ik ken jouw naam ook ergens van... zipdrive?
whiehie.. ooit in een ander topic vroeg ik dan ook waarchijnlijk aan je wat al die politie autootjes voorstelden op die foto uit die reeks van ny in je handtekening!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:27 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Neej, vergeten te vragenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:53 schreef blablasjit het volgende:
[..]
whiehie.. ooit in een ander topic vroeg ik dan ook waarchijnlijk aan je wat al die politie autootjes voorstelden op die foto uit die reeks van ny in je handtekening!
Weet je dat al? Hehe ben zo'n echte hollander die ook graag nog naar ny wil om het te adoreren
haha kwist nieteens dat jij het wasquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:21 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Neej, vergeten te vragen
blablasjitquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:35 schreef blablasjit het volgende:
[..]
haha kwist nieteens dat jij het was
allrighty tnx!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:57 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
blablasjit
Ik heb het even nagevraagd, maar hij wist het ook niet, hij heeft het wel gezien, maar de hele straat daar was afgesloten en al die wagens stonden daar met zwaailicht aan en die politieagenten stonden daar met elkaar te praten/overleggen ofzo , maar waarom het afgesloten was enzo wist hij ook niet.
![]()
Geen dank, voor jou altijdquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 07:56 schreef blablasjit het volgende:
[..]
allrighty tnx!
Wat heb ik gedaan om zo geliefd te zijn?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:30 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Geen dank, voor jou altijd
Niets bijzonders opzich, vind je gewoon liefquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:02 schreef blablasjit het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan om zo geliefd te zijn?
He!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:46 schreef Renesite het volgende:
Schattig![]()
Nee, geeft (praktisch) geen snelheidwinst. Nvidia had bij de GeForce 4 serie kaarten waar 8× AGP speciaal bij stond en de enige reden waarom die sneller waren was omdat ze hoger geklokt waren en niet door het verschil tussen 4× en 8× AGP.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:20 schreef Blinker het volgende:
Weetje wat ik me nog afvroeg.
Ik heb nu een mobo met AGP 4 en een 8x kaart.
Ik ga binnen enkele weken nieuwe mobo kopen met agp 8x, zou dat nog veel snelheidswinst geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |