quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ja, maar als je dat nu probeert krijg je ook zwart beeld, als je dan bij de foutmelding kijkt staat er dat de sever bezet is.
ah, ik heb beeldquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
aaaaaaaah hij gaat bij mij nou steeds hangenquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ah, ik heb beeld
gewoon vaak genoeg proberen ertussen te komen en alle formaten uitproberen.
ik zit nu naar een postzegelformaat te kijken, maar das beter dan niks
ehm.....hoe is de aanval nu dan...quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:05 schreef VoreG het volgende:
Godver doe dan Rosales op rechts en Mitea op links!
idd bij mij ook....teveel mensen op de serverquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
aaaaaaaah hij gaat bij mij nou steeds hangenterwijl die eerst vlekkeloos verliep
![]()
Dan kun je mu mooi die show bekijken.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ah, ik heb beeld
gewoon vaak genoeg proberen ertussen te komen en alle formaten uitproberen.
ik zit nu naar een postzegelformaat te kijken, maar das beter dan niks
VDV in de spitsquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:06 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
ehm.....hoe is de aanval nu dan...
rosales-sonck-en?
godver...zet die sonck er dan uit manquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
VDV in de spits
Whehe maffe koreanenquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:08 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dan kun je mu mooi die show bekijken.
Geweldig, van die jaren zestig tekenfilmgeluidseffecten tussendoor, briljant.
Ook liever een 4-0 overwinning voor PSV dan een 0-0?quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:10 schreef Chadi het volgende:
hopen dat het een wedstrijd wordt om aan te zien en niet zo'n baggere 0-0 wedstrijd.
Als het terecht is dan is het terecht.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ook liever een 4-0 overwinning voor PSV dan een 0-0?
ach kom op zegquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:14 schreef RobinhoX het volgende:
whaha nog een server gevonden met cdmatv![]()
en die ga ik lekker niet op fok plaatsen![]()
Er zal ook wel een feed zijn die te zien is en ook polsat sport showt hemquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:14 schreef RobinhoX het volgende:
whaha nog een server gevonden met cdmatv![]()
en die ga ik lekker niet op fok plaatsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |