jaquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:22 schreef paultjuhhh het volgende:
klopt het dat ze nou in een huis lopen
ga dan ff naar de url (staat ook in dat pop-up menuutje) en klik op live-tv op die website, dan doet ie het welquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:27 schreef mat_herben het volgende:
ik hoor ze wel, maar zie ze niet![]()
wat er nu isquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, klus programma
quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ga dan ff naar de url (staat ook in dat pop-up menuutje) en klik op live-tv op die website, dan doet ie het wel
gewoon het geluid van de steam uitzetten en radio1 aanquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:30 schreef DivineJester het volgende:
Altijd handig, mocht ik nog eens in Korea gaan wonen
ik hoop echt dat het er ook echt opkomtquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:31 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
gewoon het geluid van de steam uitzetten en radio1 aan![]()
▶'[세계] 이란, 우라늄 농축활동 중단 타협안 거부' ▶'[정치] "반미성향 이슬람당 국내지부 활동"' ▶'[사회] 아름다운 철도원 김행균씨 5km 마라톤 완주' ▶'[세계] 아프간 자살폭탄테러로 2명 사망 8명 부상' ▶'[정치] 이부영 "저항과 발목잡기로 어려운 처지"' ▶'[세계] 공산당, 푸틴 선거개혁에 국민투표 요구' ▶'[날씨] 오늘밤은 전국에 구름 다소' ▶'[사회] 미 위조 채권 사기단 검거' ▶'[세계] 일본 여진 계속' ▶'[사회] 검찰, 안상수 인천시장 내일 소환조사'quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ga dan ff naar de url (staat ook in dat pop-up menuutje) en klik op live-tv op die website, dan doet ie het wel
Dan moet je wel bij intellingen de optie 선거개혁에 aanvinken. Opnieuw opstarten en dan ctrl + F6 indrukken kan ook, mits je Norton gebruikt.quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:34 schreef mat_herben het volgende:
[..]
▶'[세계] 이란, 우라늄 농축활동 중단 타협안 거부' ▶'[정치] "반미성향 이슬람당 국내지부 활동"' ▶'[사회] 아름다운 철도원 김행균씨 5km 마라톤 완주' ▶'[세계] 아프간 자살폭탄테러로 2명 사망 8명 부상' ▶'[정치] 이부영 "저항과 발목잡기로 어려운 처지"' ▶'[세계] 공산당, 푸틴 선거개혁에 국민투표 요구' ▶'[날씨] 오늘밤은 전국에 구름 다소' ▶'[사회] 미 위조 채권 사기단 검거' ▶'[세계] 일본 여진 계속' ▶'[사회] 검찰, 안상수 인천시장 내일 소환조사'
Waar staan die instellingen dan?quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:37 schreef manny het volgende:
[..]
Dan moet je wel bij intellingen de optie 선거개혁에 aanvinken. Opnieuw opstarten en dan ctrl + F6 indrukken kan ook, mits je Norton gebruikt.
dan moet je url ook op 26 zetten, zoiets ik had ook wat geprutst en opeens had ik ook beeldquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:51 schreef foetre het volgende:
ik krijg alleen zwart beeld grrrrrr
ja, maar als je dat nu probeert krijg je ook zwart beeld, als je dan bij de foutmelding kijkt staat er dat de sever bezet is.quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
dan moet je url ook op 26 zetten, zoiets ik had ook wat geprutst en opeens had ik ook beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |