Vooral zijn splijtende dieptepasses op wereldspits Vennegoor zal ik missen. Ik hoop overigens dat hij vrije trappen gaat nemen, slechter kan bijna niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:59 schreef JaWi het volgende:
Het zou Ajax natuurlijk wel goed uitkomen als de beste verdediger ter wereld, een boom van een vent, wereldvoetballer van het jaar, Alex niet mee doet.
dat vind ik lullig van je. Je vergeetquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vooral zijn splijtende dieptepasses op wereldspits Vennegoor zal ik missen. Ik hoop overigens dat hij vrije trappen gaat nemen, slechter kan bijna niet.
En misschien gaan de calimero's ons wel verrassen. Na het woord "boeren" zouden ze best wel eens het woord "hoeren" hebben leren kennen. Dan hebben ze een vocabulair van welgeteld twee woorden, een verdubbeling!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vooral zijn splijtende dieptepasses op wereldspits Vennegoor zal ik missen. Ik hoop overigens dat hij vrije trappen gaat nemen, slechter kan bijna niet.
En misschien gaan de calimero's ons wel verrassen. Na het woord "boeren" zouden ze best wel eens het woord "hoeren" hebben leren kennen. Dan hebben ze een vocabulair van welgeteld twee woorden, een verdubbeling!
Die tel ik expres niet mee want ze kunnen het niet spellen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:20 schreef The_Hives het volgende:
dat vind ik lullig van je. Je vergeet
eindhoveeeeeehhhhhhhh
Je gaat toch niet 120 km rijden om boven op een Toys-r-us te gaan zitten?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:29 schreef Bobu het volgende:
Uitvak niet vol. Vrij treurig voor een voor ajax enorm belangrijke wedstrijd.
En wat een grappen hierboven. Ik lig dubbel!!!
Ten eerste is het een verplichte treincombi (tenzij je kaarten hebt voor het thuivak uiteraard, maar al die fanatieke ajacieden kennende hier zal dat wel niet zo zijn) en ten tweede bevindt de Toys-r-us zich tegenwoordig niet meer in het stadion.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je gaat toch niet 120 km rijden om boven op een Toys-r-us te gaan zitten?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:35 schreef Bobu het volgende:
[..]
(tenzij je kaarten hebt voor het thuivak uiteraard, maar al die fanatieke Ajacieden kennende hier zal dat wel niet zo zijn)
Wat zit er dan? Een Aldi? Twee Koreanen voor de prijs van een?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:35 schreef Bobu het volgende:
Ten eerste is het een verplichte treincombi (tenzij je kaarten hebt voor het thuivak uiteraard, maar al die fanatieke ajacieden kennende hier zal dat wel niet zo zijn) en ten tweede bevindt de Toys-r-us zich tegenwoordig niet meer in het stadion.
Nou zeg, zou het niet beter schriftelijk afgedaan kunnen worden.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:56 schreef Spideyman het volgende:
De overwinning van PSV wordt behaald op het middenveld. Niet dat de voetballende kwaliteiten van Sneijder en Pienaars minder zijn, maar fysiek zijn die twee + Obodai niet opgewassen tegen Van Bommel, Cocu en De Jong.
Ook belangrijk voor PSV is dat Beasley en Park slim tussen de linies gaan spelen en Trabelsi en Maxwell de hele tijd bezig houden, dan heb je de angel uit Ajax gehaald.
Verdedigend verwacht ik niet veel problemen als Bouma en Alex fit zijn. Lee moet veel opkomen zodat Sonck of Rosales meer bezig is hem af te stoppen ipv andersom. Het is jammer dat Ooijer niet meedoet, maar Lucius, Lamey of Fehér zijn niet de minsten en moeten mi niet teveel moeite hebben met kleine Mitea.
Pienaars, beetje sneu...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:56 schreef Spideyman het volgende:
De overwinning van PSV wordt behaald op het middenveld. Niet dat de voetballende kwaliteiten van Sneijder en Pienaars minder zijn, maar fysiek zijn die twee + Obodai niet opgewassen tegen Van Bommel, Cocu en De Jong.
Conclusie: moet te doen zijn.
Henry stak Nigel De Jong toen geloof ik ook een paar veren in de kont, het was inderdaad een goede wedstrijd van Ajax tegen Arsenal. Maar Pienaarquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pienaars, beetje sneu...
Overigens heeft Pienaar een slag op het middenveld gewonnen van Vieira, dus dan kan je ook Van Bommel wel hebben hoor. "You've got a bright future son", baste de Fransman na afloop.
Je zou ook kunnen concluderen dat Koeman wisselvallig presteert.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:53 schreef Spideyman het volgende:
Henry stak Nigel De Jong toen geloof ik ook een paar veren in de kont, het was inderdaad een goede wedstrijd van Ajax tegen Arsenal. Maar Pienaaris dan volgens Koeman weer niet goed genoeg om elke week te spelen, waar je de conclusie uit kan trekken dat hij wisselvallig presteert.
Hoe klein is Obodai dan precies? Op mij komt hij altijd vrij fors over.quote:Maar goed, belangrijker dan de vorm van Pienaar is volgens mij het gemis van Galásek. Die kon mooi de tactische oorlog aangaan met Cocu, nu moet je het doen met die kleine Obodai.
Pienaar heeft bij Koeman een basisplaats hoor, dus die bewering is onzin. Altijd gehad ook. Zelfs als rechtsbuiten, wat niet zijn plaats was, maar Koeman wilde hem toch in de ploeg.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Henry stak Nigel De Jong toen geloof ik ook een paar veren in de kont, het was inderdaad een goede wedstrijd van Ajax tegen Arsenal. Maar Pienaaris dan volgens Koeman weer niet goed genoeg om elke week te spelen, waar je de conclusie uit kan trekken dat hij wisselvallig presteert.
Maar goed, belangrijker dan de vorm van Pienaar is volgens mij het gemis van Galásek. Die kon mooi de tactische oorlog aangaan met Cocu, nu moet je het doen met die kleine Obodai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |