Die van mij ook, maar klinkt iig erg leukquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
deze heb ik ook besteld 1,5 week geleden, maar hij staat nog op order![]()
wat belachelijk duur.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:47 schreef Litso het volgende:
Vandaag voor tezamen minder dan €30:
Slackers
The Generals Daughter
Evolution
als slackers de criterion editie is valt het wel mee toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:33 schreef mooiegek het volgende:
[..]
wat belachelijk duur.
Jij trouwens nog bedankt dat je me er op geattendeerd hebt!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar klinkt iig erg leuk
Kan niet wachten tot ik hem binnenheb!!
Dat is Slacker. Slackers is een verschrikkelijk stomme kutkomedie.quote:Op zondag 31 oktober 2004 01:01 schreef Motoko het volgende:
[..]
als slackers de criterion editie is valt het wel mee toch?
En zonder plastic om de hoes en krassen en vingers op de DVD's of zelfs DVD's die een barst hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:12 schreef NgInE het volgende:
[afbeelding]
een van de beste films van Stanley Koekblik, die moest ik gewoon hebben
[afbeelding]
heb gehoord dat ie wel ok is en het verhaal spreekt me erg aan...ben benieuwd.
[afbeelding]
wou ik ook al heel lang zien
en al deze dvd's lagen bij de freerecord shop voor een betere prijs dan de play
ah je hebt gelijk idd dan is het veel te duurquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:24 schreef Sai het volgende:
[..]
Dat is Slacker. Slackers is een verschrikkelijk stomme kutkomedie.
nog nooit last van gehad...alles ziet er prima uit en doet het goedquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:25 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
En zonder plastic om de hoes en krassen en vingers op de DVD's of zelfs DVD's die een barst hebben
Geef mij maar online winkels
quote:Op maandag 1 november 2004 21:29 schreef Motoko het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |