Deze is momenteel naar mij onderweg, dus ik hoop hem over een paar dagen in huis te hebben.quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:36 schreef Timo20 het volgende:
wist niet precies in welk topic ik deze vraag moest stellen, maar weet iemand misschien te bevestigen of bij deze 2dvd de extra`s ook in t Engels zijn ondertiteld??
kan t nl. nergens vinden
100% zeker niet, staat volgens mij een review van op dvdtimesquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:36 schreef Timo20 het volgende:
wist niet precies in welk topic ik deze vraag moest stellen, maar weet iemand misschien te bevestigen of bij deze 2dvd de extra`s ook in t Engels zijn ondertiteld??
kan t nl. nergens vinden
[afbeelding]
linkje
Ik dacht dat ze die caps zelf maakten. Ze moeten toch sowieso de dvd's vergelijken?quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:46 schreef Hare het volgende:
Rear Window vergelijking
Fight Club vergelijking
Op dvdbeaver, vooral letten op de Big Thanks voor alle screen Caps
Yep, that's me
Helpt jullie mooi weer met het uitzoeken van de beste dvds
en ik ga dus maar eens gauw mijn Fight Club R2 vervangen door de R1
Nope, worden gewoon met een vast progje gemaakt (powerdvd), en dan natuurlijk alle instellingen hetzelfde instellen. Dus eigenlijk wordt alleen het beeld echt vergeleken. En menu natuurlijk.quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:58 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze die caps zelf maakten. Ze moeten toch sowieso de dvd's vergelijken?
Als ik jou was zou ik gewoon ff Fary Tooze een mailtje sturen en die legt je alles helemaal perfect uitquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:45 schreef De_Schaduw het volgende:
Ah mooi dat jij caps maakt, ik heb namelijk hulp nodigMisschien wel handig om hier te vragen zodat anderen misschien ook eens caps kunnen insturen.
Ik heb in het verleden 1 keer caps gemaakt van High Noon voor DVD Beaver, maar nu kom ik er even niet meer uit.
Hoe moet het nou? Je maakt dan met PowerDVD (ik heb momenteel 5.0) caps die je bewaard als .bmp met als instelling 'original video source size'.
Maar wat dan? Want volgens mij moet je aspect ratio worden aangepast en moet je het ergens mee omzetten naar .jpg met de juiste compressie instelling.
Caps insturen werkte met High Noon wel, maar wel door de caps en commentaar op m'n eigen website te gooienquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:40 schreef Hare het volgende:
Want je kunt niet zomaar caps gaan insturen, ze hebben er een speciale pagina voor om die screens neer te plaatsten enzo. En die pagina krijgt dus niet iedereen
het vervolg op City Of God?? is t wat?quote:
heb je die nou alleen gekocht voor het audiocommentaar?quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:00 schreef Motoko het volgende:
The Silence Of The Lambs - Criterion Edition(OOP)
ik heb geen idee of het wat is, ik heb alleen nog maar even uitgeprobeerd hoe het afspeelt. vaste engelse subs iig.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
het vervolg op City Of God?? is t wat?
vond city of god helemaal geweldig, maar n vervolg
had van mij niet gehoeven hoor
ja en omdat ie maar 17 euro was.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:13 schreef mooiegek het volgende:
heb je die nou alleen gekocht voor het audiocommentaar?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:12 schreef Motoko het volgende:
[..]
ja en omdat ie maar 17 euro was.
d'r staat nog wel meer leuks op dan alleen het audiocommentaar hoorquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:13 schreef mooiegek het volgende:
[..]
heb je die nou alleen gekocht voor het audiocommentaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |