gelieve te mixen met slechts een halve liter jus !quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:02 schreef Ruis het volgende:
[..]
drink eens een litertje blanke wodka op, en zeg dat dan nog eens!
ik ook niet!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:04 schreef Nouk het volgende:
Hm nee wodka gaat er echt niet in. Naja ik heb t vorige week wel gedronken, maar ik vind het niet lekker.
ja of dan gewoon dood neervallen !quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:06 schreef Ruis het volgende:
ik bedenk me ineens he, dat sommige studenten verenigingen dat toch als ontgroening gebruikten, een liter sterke drank zo snel mogelijk op drinken en dan weer uitkotsen??
coma's zijn overrated, dat kan ik te wel zeggenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja of dan gewoon dood neervallen !
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:09 schreef Cynic het volgende:
Ik ga zaterdag niet dood neervallen, dat mag iemand anders doen
Gaan we ook ergens tegenaan pissen?
*zich een legendarische nieuwjaarsmeet herinnert
whehehe je gaat echt niet mee naar dillinger hèquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:10 schreef Ruis het volgende:
[..]
coma's zijn overrated, dat kan ik te wel zeggen
als we die nou allemaal aan het begin doen als we nog niet dronken zijn ... dn hebben we dat al gehad !quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:11 schreef Ruis het volgende:
goed idee trouwens dit Cynic, alle foute dingen alvast inplannen!
Al doende leert men...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:11 schreef Ruis het volgende:
goed idee trouwens dit Cynic, alle foute dingen alvast inplannen!
dat zou je zeggen jaquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Al doende leert men...
is prima .. wij wachten ook afquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:16 schreef Nouk het volgende:
K moet maar even kijken of het thuis uitkomt als ik wegga, als het onwijze ruzie wordt en m'n ma zit er helemaal doorheen ga ik niet weg. We wachten t af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |