Ja joh?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:31 schreef Ruis het volgende:
[..]
FliegendeFos
ik snap dat niet, ik heb dat in t begin ook ff gehad, maar toen had ik mn ADSL ook in 5 seconden aangesloten...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hahahahahaha
En, hoe voelt dat?
hmm, kleuriger??quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja joh?
Waarom had ik daar altijd een heel ander beeld bij?
Meen je nie? Croupouque is FF?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:31 schreef Ruis het volgende:
[..]
FliegendeFos
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik niet voor de verandering .. ik ga boodschapjes doen
ik wil wel ff de opo updaten voordat het zover is !
"order niet compleet" dus?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:36 schreef Zwansen het volgende:
Mijn pa heeft het zo gedaan, hij dacht dat mijn computer vandaag wel binnen zou zijn dus heeft ie de "ouwe" alvast op mijn broertjes kamer neergezet.![]()
Met alle gevolgen van dien!
ik heb mn adsl in 5 min aangesloten en niks geen probleem !quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik snap dat niet, ik heb dat in t begin ook ff gehad, maar toen had ik mn ADSL ook in 5 seconden aangesloten...
nee idioot, die kerel op de foto is FFquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Meen je nie? Croupouque is FF?
Weer wat geleerd vandaag...
probeer eens een draadloze router te configureren in 5 minuutjes..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik heb mn adsl in 5 min aangesloten en niks geen probleem !
Die router was slecht leverbaar... Dan snap ik niet dat ze zoiets durven te verkopen! En de monitor was er nog niet...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:37 schreef Ruis het volgende:
[..]
"order niet compleet" dus?
Ohhhh zo okay, gezallig wel.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Die foto is gemaakt in Blijdorp nog, een maand terug ofzo. De enige keer dat we met z'n vieren waren (en een hoop FOTnerds) en A. en ik zien elkaar nog weleens, als we zin hebben om te shoppen ofzo.
en dan bieden ze je geen sneller leverbaar alternatief aan???quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die router was slecht leverbaar... Dan snap ik niet dat ze zoiets durven te verkopen! En de monitor was er nog niet...
Die aap was het wel met me eens dat het vrij lang duurde...Alleen heb ik daar geen ene fuck aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |