quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:20 schreef Ruis het volgende:
nieuw electric six nummer....
!!!!
dr komt ook een nieuw album aan!!
Tja, je moet je scriptie er wel naast schrijven...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hm okay, maar toch wel beter, kan je je tenminste volledig richten op 1vak.
verdomme PeRi, wat heb je met 'm gedaan!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:21 schreef Bosbeetle het volgende:van vrolijke frans naar dit
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
t is dat Croupouque gaat stoppen anders kon ie 'm zo als vervanging voor dat huilende jochie nemen!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:23 schreef Nouk het volgende:
Hij lijkt wel depressief zeg.
Hij moest poseren voor Marinus! Die wilde 'm zo op de foto.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:23 schreef Ruis het volgende:
[..]
verdomme PeRi, wat heb je met 'm gedaan!
Waarom gaat C. stoppen denn? Maar tis wel zo ja, er straalt echt een soort zieligheid vanaf.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
t is dat Croupouque gaat stoppen anders kon ie 'm zo als vervanging voor dat huilende jochie nemen!
jammer ik ben er speciaal winamp 5 voor aan het downen ... anders kan ik geen wma spelenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:24 schreef Ruis het volgende:
t nummer van ES is geen topper trouwens!
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:28 schreef Ruis het volgende:
vraag t C zelf, volgens mij ben ik mezelf alweer voorbij geluld...
Meeten jullie dan nu vaak met Marinus en Auticia?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij moest poseren voor Marinus! Die wilde 'm zo op de foto.
ze bellen je nogal vaak hèquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:29 schreef Zwansen het volgende:
Als er nu iemand belt en er wordt opgehangen valt internet ook weg...
Hahahahahahaquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:29 schreef Zwansen het volgende:
Als er nu iemand belt en er wordt opgehangen valt internet ook weg...
FliegendeFosquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:28 schreef Cynic het volgende:
Ehm, wie is dat dan?
Ik niet voor de verandering .. ik ga boodschapjes doenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:32 schreef Ruis het volgende:
oew, t gaat hard in ene, wie opent de nieuwe???
Neuh niet echt. Die foto is gemaakt in Blijdorp nog, een maand terug ofzo. De enige keer dat we met z'n vieren waren (en een hoop FOTnerds) en A. en ik zien elkaar nog weleens, als we zin hebben om te shoppen ofzo.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Meeten jullie dan nu vaak met Marinus en Auticia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |